Diskuze
Nejprodávanější auta podle zemí. Škoda je na pódiu nejčastěji
Děkujeme za pochopení.
M52i46l24a21n 71S66v46i54t54á74k
Škoda, že ŠKODA nevyrábí auta typu Citroen Berlingo nebo Renault Kangoo. Šel bych do toho.
P89e78t18r 23Č98e47r49m33á47k
O roomstera nebyl zájem, a když měl být nahrazen caddynou tak to zase nedávalo ekonomickou rovinu.
L92u13k76á61š 36F81a50t81r
Sic škoda není "moje" značka auta, dávám přednost jiným, tak se mi to čte dobře a držím škodovce palce.
K75a88r41e16l 65P26e15t71e42r38k51a
Škodě se daří, protože v cizině (kromě východu) vědí, že jde o německé auto.
P81e86t58r 96B53á88č30a
Tak to je super, ze nemecka schade je uspesna, to jsme tady v CR opet hrozne stastni
J58i96ř62í 77S26c98h75w46a83c69h
při představě, jak jsi měl rudo před očima, když jsi četl tento článek a následně psal tento příspěvek, se "vesnické dvorky" otřásaly hurónským smíchem a výrobní haly v MB hrozily zřícením.....
M43a74r84t93i19n 84K89ř98í75ž
O tom, že je škodovka úspěšná, nemá cenu diskutovat. Ovšem to srovnání je značně nevypovídající. Je rozdílem být na prvním místě v Lucemburku, Lichtenštějnsku, Andoře nebo San Marinu, nebo naopak v USA.
J33i66ř72í 21S71c88h27w27a54c28h
je to rozdíl pokud se hodnotí celkový objem prodejů, pokud je řeč o umístění v žebříčku na určitém trhu, tak prostě první nebo poslední místo je buď úspěch nebo neúspěch, protože na tom malém trhu je ta konkurence obdobná jako na nějakém větším....a ten první tam prodal prostě více jak ten poslední....
V67á61c65l44a22v 22K19o66p13t26a
auto je spotřební věc, je to hromada plechů, které rychle ztrácejí hodnotu a poměrně rychle zrezaví a rozpadnou se. Z nějakého důvodu významná část populace, u nás, s tímto šrotem spojuje svojí identitu a přisuzuje mu téměř mytický význam, překračující jeho základní funkci, což je dostat mě bezpečně a spolehlivě z místa A do místa B. Teď bych měl dostat spoustu mínusů, protože jsme na diskuzi o autech..
B62o50h32u26s45l13a88v 23D86u76š72e16k
Souhlas, nicméně plně respektuji ty, kteří se s autem identifikují. A ačkoli mám auto taky za kus plechu, plastu a nějakých hejblat, tak se rád kouknu, vyzkouším a zhodnotím rozdíly. I obraz na stěně přece není jen plátno a trocha té barvy.
M54a22r96t50i85n 85H89o88n97s80a
Mně docela překvapil Hnújdaj Tuscon.
Jo, povedl se design na jedničku, ale že bude až takhle úspěšný... to bych nečekal.
J31i27ř25í 17S76m40e72t81a98n28a
Škoda je na pódiu nejčastěji. Nejčastěji taky na dálnici v levém pruhu a pokud možno v mrtvém úhlu. Škodu nebrat. A nezapomeňte se mne hned zeptat v čem jezdím. Určitě ne v ojetině a už vůbec ne s litrovým tříhrnkem.
J85o81s22e81f 44K56o74p68e10c13k40y
Vzhledem k procentualnimu pomeru Skodovek u nas ji asi opravdu v levem pruhu vidite nejcasteji. Je to docela logicke... Na druhou stranu se v levem pruhu velice casto objevuji i znacky, ktere u nas prodejum rozhodne nedominuji. To me prijde jako mnohem vice vypovidajici informace
T61o17m52á47š 70K35u33c75h24a28ř
Mrzí mě, jak málo jsou běžná auta customizovatelná. Prostě tady jsme ti něco uplácali, ber, nebo nech být (viz maska nové octavie, čumák FII, nebo ta zadní světla do špičky, která nejsou ošklivá, ale z módních důvodů je má dnes snad 8 aut z deseti). Vyber si z pár barev, tři stupně výbavy, motor jen takový, který ti dovolíme z obchodních důvodů (stejně sis určitě přál 0,9 tříválec).
Přitom třeba zásadní vliv na vzhled auta má každý detail přední a zadní masky. Umím si krásně představit, jak si v konfugurátoru vyberu třeba z pěti verzí snadno vyměnitelných masek a získám tak auto s výrazem, který mi vyhovuje.
P81e29t14r 10S37t35a57n50i15k
Customizace přináší náklady do výrobního plánování a celkově neulehčuje koncept štíhlé výroby ... pochopitelně by to šlo, ale za víc peněz
M76a53r29t72i10n 25D16i39v20i31š
Škoda je průměrně drahý vůz s průměrnou kvalitou. A to nemyslím nijak hanlivě. Nenadchne, neurazí, tak to prostě je. Jezdím již druhou služební Octavií a kromě pravidelného servisu není třeba ničeho dalšího. Faktem ale je, že prostým pohledem do ceníku a na technologii, kterou Octavia nabízí lze koupit ve stejné výbavě a motorizaci o dost levnější vozy. Namátkou Megane, Astra. Navíc lze v těchto vozech pořídit lepší technologii, kterou koncern ze strategických důvodů do Octavie nechce dát. U O 3 před faceliftem či Superbu např. full led světlomety, apod... O kvalitě bych nijak nediskutoval, nové vozy jsou beztak v záruce a reklamace budou stejné či podobné u všech mainstreamových automobilek. Tisíc zákazníků, tisíc chutí, a je dobře, že je z čeho vybírat...
J88o93s50e52f 72K63o10p33e92c12k55y
Coz je zcela logicke. Vzhledem k postaveni znacky na nasem trhu muze klidne mit cenikove ceny drazsi nez konkurence a stale se bude prodavat nejvice... na jinych trzich je pak strategie jina...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...