- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Typický Češi. Předtím nadávali, že se s tou dálnicí nic nedělá a nyní zase brečí, že se opravuje.
Nevadilo by, že se opravuje, kdyby pak alespoň chvíli vydržela v pořádku ;-)
Čím víc to spravují, tím je to rozbitější. Problém nejspíš nebude v nedostatku peněz, ale v chybějící kontrole kvality. Holt je třeba zajistit si příjmy i nadále.
A úředníci jsou v pohodě, dokonce letos dostanou přidáno.
No mám menší problém. O víkendu jsem jel ze Slovenska domu po D1, měl jsem tu čest jet po opravených=modernizovaných úsecích. Tam, kde jsou již tři pruhy bez odstavného pruhu a zbourané mosty. A bylo to tam zvlněné tak, že jsem si napřed myslel, že je to ještě starý úsek. Hádám, že nová kauza typu D47 se rýsuje.
No bude to radost, holt si to obcas radsi strihnu pres Hradec, na ty tocvolanty v omezenich mam jenom jedny nervy.
A ze směru Vyškov - Brno nic.... Tuhle neděli jsem tam tak 10 kiláků před Brnem málem urval kolo na té panelovce. Jinak nevím proč by měl někdo vracet peníze za dálniční známky, dálnice není jen D1 ale i ty ostatní. To že se na D1 mezi prahou a Brnem víc stojí než jezdí, to už všichni ví od té doby co se tahle rekonstrukce spustila.
Vsak na Vyskov je to skoro vsechno novy az na ten kousek u Rohlenky.
ČR se honosí dvěma typy dálkových kapacitních komunikací, označení je R jako rygólnice a D jako děrnice.
Německé zdroje překládají název D1 jako Hopsen Strasse. Logicky vzato by se dálniční známky měly zrušit. Mělo by se počkat, až komunikace opraví. Další věcí je, že dálniční známky by se měly přetisknout na parkovací známka (DPZ - dlouhodobá parkovací známka).
Úsek Holubice->Brno není v plánu ani na další dva roky? To tam budou brzo muset omezit vjezd pouze na traktorech. Už teď je pravý pruh v totálně havarijním stavu a rychlost je tam snížená na 80 km/h (ne, že by to něčemu pomohlo).
Jo, nedávno jsem tam jel. Náhradní doprava za vlak. Mno seděli jste někdy na pračce, které právě ždímá? A Tatramatku pamatujete? Tak nějak tak...
"Dálníční známka" nebo spíše parkovací karta na tankodrom za ty prachy, to je k nezaplacení :-))
Takže pokud člověk dojede z Brna do Prahy za čtyři hodiny, bude to úspěch. . Dálniční známky by měli logicky zdražit.
Myslím, že je na čase zažalovat stát za výběr mýtného na "dálnici", která není dálnicí a není funkční.... Tuším, že pak by opravy probíhaly vyšším tempem, s vysokým pracovním nasazením pracovních sil, když ne ne tři směny, tak jistě na dvě a včetně víkendů .... a s kvalifikovaným a přísným dohledem .....