- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proto se vlastně zjištuje, že emise aut ze spalovacího motoru jsou jenom součást a ve výsledku ne tak velká jak se nám snaží zelení předhodit..... Pneumatiky to má pořád, brzdy to má pořád, prach to pořád víří.
Hlavně že se vyjadřujete k tématu, když jste elektromobilem ještě nikdy nejel. Ten sice má brzdy, ale nabrzdíte s ním ve městě tak třetinu toho, co se spalovacím motorem. Při meziměstu tak desetinu. Produkce prachu z brzdových destiček by velmi výrazně klesla.
tak jestli to bude fungovat, tak to rozvoj elektromobilů hodně urychlí
Takže vedené společnosti si dá čárku za přínos ekologii a řidič tohoto samohybu se dočká nějaké normální pracovní doby, což jej bude mrzet a bude kolegům závidět, že v těch dieselech mohou trávit pracovní dobu od rána do večera.
Když to přežije u PPl, tak to bude opravdu použitelné.
Jinak dojezd 120 km mi přijde dost málo.
Po Praze stěží najede dodávka často 30 km za den. jen popojíždí od domu k domu.
No konečně! Zas o důvod méně oddalovat zákaz vjezdu dieselů do měst.
přesně.., mně to je taky jedno, když se zboží zdraží třeba o třetinu.
Dobrý den, dnes ve 12:30 Vám budeme doručovat zásilku.. Máte zásuvku a prodlužovací šňůru...? V případě. že ne, doručení se přesouvá na zítřek..
zatím co požadavek na kanystr s naftou vás nepřekvapí?