- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaparkujete do škvírky a pak zjistíte, že musíte vlézt dovnitř vypnout motor a vytáhnout klíček :-)
Škoda v žádném vývoji samořiditelných vozů nepokročila. Nic takového ani nedělá. Jen skládá auta z technologií, které jim dá VW.
A přirovnávat auto co umí jet dozadu a dopředu bez otáčení kol na základě mačkání tlačítka na mobilu řidičem k vývoji samořiditelných vozů je asi jako kdybych řekl, že vědci pokročili ve vývoji autonomního inteligentního robota co vypadá jak člověk tím, že sestrojili nohy.
Už se těším na to,jak si pošlu auto na nákup do Kaufu.
Myslím si , že kdo neovládá řízení vozidla, tak nemá za volantem co pohledávat
Na video se mluví o parkování ve stísněných prostorách a v ukázce je místa že tam musí zaparkovat i student z autoškoly
mě by jen zajímalo, kam až dojde vůle vnucovat různé funkce ve vozidlech: sednu dneska do auta a začnu, vypínám start stop systém, vypínám brzdného asistenta, vypínám rádio s Leošem Marešem, vypínám maželku a děti na sedačkách, odepínám pás a jdu na vlak.........
Podíval jsem se na iDnes, počkal jsem si na Události komentáře, Sobotku jsem v souvislosti se Superbem, ovládaným mobilem, neviděl. Buď měli američtí PR poradci předvolební kampaně ČSSD volno, nebo jsem Bohuše přehlédl?
No to je tada zázrak, to jim udělá každý druhý studentík jako diplomku. A ještě za ní bude rád, protože moc práce mu to nedá. Vždyť v tom autě je stejně všechno ovládáno elektricky od brzd, automatické převodovky, plynového pedálu až po ruční brzdu a navíc nejspíše i na jedné datové sběrnici. Víc práce dá projít fabrickou dokumentaci od těch komponent než to udělat. To už opravdu mohli zvládnout zatočit i volantem...
Dle vašeho vyjádření se zdá, že jste problematiky znalý. Takže nám všem určitě vysvětlíte, co všechno je nového v tomto autě, když předpokládáte jen programovou korekci fce.
vysvětlení kontextu - příští rok budou muset všechna auta prodávaná v EU umět přibrzdit auto, když zareagují na překážku. Zároveň všechna auta budou muset být vybavena systémem, který informuje přes mobilní síť o havárii.
Tedy v podstatě všechna auta budou muset mít v základu čidla překážek i radiový modul a elektronické řízení. Tedy v podstatě všechny prvky, které musíte mít, když chcete ukázat parkování přes mobil. A je to tedy taková pěkná pitomost, na které se zkloubení těchto věcí dá ukazovat.
K.I.T.T to umí již dávno, a i bez mobilu, sám. http://www.csfd.cz/film/70332-knight-rider/prehled/
Meli by prestat tocit takove filmy, vzdycky se toho nejakej konstrukter a vyvojar chytne a opravdu to zacne realizovat...
Koukam, ze dle vetsiny diskuteru bychom se nikdy nedostali od povozu s konem :D
Proste jen dalsi krucek k uplne automatickemu autu.... i kdyz u BMW jsem toto videl davno a to s plnym ovladanim.
Měl to Bond, James Bond, a ovládal ho chytrou Nokií se Symbianem (Zítřek nikdy neumírá).