Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České dráhy podruhé zrušily miliardový tendr na lokomotivy do Německa

Českým drahám se nedaří vybrat lokomotivy, které by měly umožnit od prosince provoz přímých vlaků z Prahy do Hamburku bez nutnosti přepřahu v Drážďanech. Soutěž na jejich pronájem už podruhé zrušily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84i18ř23í 69K86o24c42u47r23e69k 6515354825328

Njn Bastardi skončili, ČD zaspaly, Škodovka tuplovaně a teď má potřebené lokomotivy jenom ČD Cargo a tři soukromníci: AWT, LokoTrain a RJ. (Metrans umí jenom 160 km/h)

0/0
20.2.2017 20:00

J67a98n 38K79u38ž87í84l41e68k 7819298482805

Společnosti máte hodně od boku. AWT lokomotivy nevlastní, ale pronajímá si poslední tři 183. Lokotrain ano, má jednu lokomotivu. RJ nemá ani jednu lokomotivu, ale pronajímá si jich pár od ELL stejně jako tak činí LokoTrain a lokomotivy firmy Metrans neumí 160 ale 140 km/h

0/0
20.2.2017 20:34

J31i87ř37í 54K40o86c27u62r24e24k 6135724375148

Má jakože má k dispozici. Ne nutně ve vlastnictví. A za Metrans se omlouvám, zmátl mě Traxx ve verzi pro osobní dopravu.

0/0
20.2.2017 20:52

M94a43t49ú51š 61B20e57n85a19k 9198514102243

Všetko pekné, ale tie Vectrony o ktorých je reč nemajú 200km/h, ale iba 160, s tím, že sa dajú doplniť na 200km/h. Rýchlosť 200km/h má celkovo len niekoľko kusov Vectronov a tie už majú prenajaté/kúpené iný osobný dopravcovia.

Inak čo som si všimalal loko RJ, tak tie nemôžu do Nemecka a Rakúska, pretože majú nechválené úpravy...

0/0
22.2.2017 17:03

J37i53ř48í 40H50o47v42o21r58k84a 8257206472645

Asi zjistili, že Škodivka nemá v tendru šanci ;-D

+3/0
20.2.2017 14:41

V68l53a84s35t16i11m82i88l 96K29o40c66u38r32e44k 4786273120394

Jde tady o to, že ČD je primitivní státní podnik, který není schopen inteligentní práce.

Provést konkurs je nad jeho možnosti, a takové b... dotujeme. A dále jde tady o to, že Škoda Transportation je podnik, který neumí vyrobit lokomotivu, která je nutná pro provoz v uvedených zemích a přehlédl jeden důležitý parametr, či-li další primitivismus. A spojení takových dvou firem jako zákazníka a dodavatele je pak primitivismus na druhou. Sorry jako ;-D;-D;-D

+1/−2
20.2.2017 14:37

M72a89t19ú74š 82B62e34n93a92k 9458574342413

Najväčší primitív je diskutujúci nado mnou. Ono problém je v tom, že loko, ktoré ČD potrebuje proste na trhu niesú a museli by sa vyrobiť pričom to by trvalo dlhú dobu a ešte by to mohlo skončiť tak, že by nemohli v Nemecku jazdiť 200km/h, ale menej tak ako 380 od Škody, pretože Vectron nieje na sieti DB Nets schválení na 200km/h a existuje podozrenie, že problémy s vysokou rýchlostou na mostoch budú mať všetky moderné loko, ale iba 380 sa zatiaľ pre ne schvalovala podľa nových predpisov na 200km/h

0/0
22.2.2017 17:08

P23a54v88e41l 34H83o44d98r 8409479557

Já jsem sice jen laik, ale selský rozum mě to nebere, lokomotivy skoro stejné , váha lokomotivy taky téměř stejná , ale naše když tahá vagóny tak nemůže v Německu, protože proti Vectronu moc obrušuje koleje? Zřejmě je ta německá lokomotiva asi nějak nadlehčuje jako ve sci-fi. Jediný opravdu zásadní rozdíl pro udělení povolení k provozu je nápis Made in Germany na Vectronu!!

+4/−3
20.2.2017 12:06

P29a10v82e19l 19S75o79v67i22č79k74a 4736588785112

"lokomotivy skoro stejné" - Mají podobné některé ze základních parametrů, tím to končí. Co se týče uvedeného problému tak podstatný rozdíl je v rozvoru podvozku a vzdálenosti otočných čepů. Spolu s vedením dvojkolí a vypružením to má dosti podstatné vlastnosti na dynamické účinky vozidla na trať...

+9/0
20.2.2017 12:32







Najdete na iDNES.cz