Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

České dráhy podruhé zrušily miliardový tendr na lokomotivy do Německa

Českým drahám se nedaří vybrat lokomotivy, které by měly umožnit od prosince provoz přímých vlaků z Prahy do Hamburku bez nutnosti přepřahu v Drážďanech. Soutěž na jejich pronájem už podruhé zrušily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16i41ř75í 25K97o28c84u95r91e97k 6645554715548

Njn Bastardi skončili, ČD zaspaly, Škodovka tuplovaně a teď má potřebené lokomotivy jenom ČD Cargo a tři soukromníci: AWT, LokoTrain a RJ. (Metrans umí jenom 160 km/h)

0/0
20.2.2017 20:00

J41a17n 21K49u16ž42í78l48e79k 7149368712195

Společnosti máte hodně od boku. AWT lokomotivy nevlastní, ale pronajímá si poslední tři 183. Lokotrain ano, má jednu lokomotivu. RJ nemá ani jednu lokomotivu, ale pronajímá si jich pár od ELL stejně jako tak činí LokoTrain a lokomotivy firmy Metrans neumí 160 ale 140 km/h

0/0
20.2.2017 20:34

J72i29ř17í 78K64o77c96u10r43e75k 6795214895418

Má jakože má k dispozici. Ne nutně ve vlastnictví. A za Metrans se omlouvám, zmátl mě Traxx ve verzi pro osobní dopravu.

0/0
20.2.2017 20:52

M53a21t16ú47š 84B93e22n43a26k 9518874112623

Všetko pekné, ale tie Vectrony o ktorých je reč nemajú 200km/h, ale iba 160, s tím, že sa dajú doplniť na 200km/h. Rýchlosť 200km/h má celkovo len niekoľko kusov Vectronov a tie už majú prenajaté/kúpené iný osobný dopravcovia.

Inak čo som si všimalal loko RJ, tak tie nemôžu do Nemecka a Rakúska, pretože majú nechválené úpravy...

0/0
22.2.2017 17:03

J69i37ř92í 94H21o70v56o74r33k72a 8907856902935

Asi zjistili, že Škodivka nemá v tendru šanci ;-D

+3/0
20.2.2017 14:41

V56l41a73s44t69i93m52i47l 94K68o96c88u85r25e59k 4856903360764

Jde tady o to, že ČD je primitivní státní podnik, který není schopen inteligentní práce.

Provést konkurs je nad jeho možnosti, a takové b... dotujeme. A dále jde tady o to, že Škoda Transportation je podnik, který neumí vyrobit lokomotivu, která je nutná pro provoz v uvedených zemích a přehlédl jeden důležitý parametr, či-li další primitivismus. A spojení takových dvou firem jako zákazníka a dodavatele je pak primitivismus na druhou. Sorry jako ;-D;-D;-D

+1/−2
20.2.2017 14:37

M75a43t39ú15š 82B83e10n28a83k 9778864432563

Najväčší primitív je diskutujúci nado mnou. Ono problém je v tom, že loko, ktoré ČD potrebuje proste na trhu niesú a museli by sa vyrobiť pričom to by trvalo dlhú dobu a ešte by to mohlo skončiť tak, že by nemohli v Nemecku jazdiť 200km/h, ale menej tak ako 380 od Škody, pretože Vectron nieje na sieti DB Nets schválení na 200km/h a existuje podozrenie, že problémy s vysokou rýchlostou na mostoch budú mať všetky moderné loko, ale iba 380 sa zatiaľ pre ne schvalovala podľa nových predpisov na 200km/h

0/0
22.2.2017 17:08

P98a13v28e85l 84H77o52d41r 8689279897

Já jsem sice jen laik, ale selský rozum mě to nebere, lokomotivy skoro stejné , váha lokomotivy taky téměř stejná , ale naše když tahá vagóny tak nemůže v Německu, protože proti Vectronu moc obrušuje koleje? Zřejmě je ta německá lokomotiva asi nějak nadlehčuje jako ve sci-fi. Jediný opravdu zásadní rozdíl pro udělení povolení k provozu je nápis Made in Germany na Vectronu!!

+4/−3
20.2.2017 12:06

P96a36v23e81l 69S59o73v86i98č58k24a 4286238115672

"lokomotivy skoro stejné" - Mají podobné některé ze základních parametrů, tím to končí. Co se týče uvedeného problému tak podstatný rozdíl je v rozvoru podvozku a vzdálenosti otočných čepů. Spolu s vedením dvojkolí a vypružením to má dosti podstatné vlastnosti na dynamické účinky vozidla na trať...

+9/0
20.2.2017 12:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.