- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Njn Bastardi skončili, ČD zaspaly, Škodovka tuplovaně a teď má potřebené lokomotivy jenom ČD Cargo a tři soukromníci: AWT, LokoTrain a RJ. (Metrans umí jenom 160 km/h)
Společnosti máte hodně od boku. AWT lokomotivy nevlastní, ale pronajímá si poslední tři 183. Lokotrain ano, má jednu lokomotivu. RJ nemá ani jednu lokomotivu, ale pronajímá si jich pár od ELL stejně jako tak činí LokoTrain a lokomotivy firmy Metrans neumí 160 ale 140 km/h
Asi zjistili, že Škodivka nemá v tendru šanci
Jde tady o to, že ČD je primitivní státní podnik, který není schopen inteligentní práce.
Provést konkurs je nad jeho možnosti, a takové b... dotujeme. A dále jde tady o to, že Škoda Transportation je podnik, který neumí vyrobit lokomotivu, která je nutná pro provoz v uvedených zemích a přehlédl jeden důležitý parametr, či-li další primitivismus. A spojení takových dvou firem jako zákazníka a dodavatele je pak primitivismus na druhou. Sorry jako
Najväčší primitív je diskutujúci nado mnou. Ono problém je v tom, že loko, ktoré ČD potrebuje proste na trhu niesú a museli by sa vyrobiť pričom to by trvalo dlhú dobu a ešte by to mohlo skončiť tak, že by nemohli v Nemecku jazdiť 200km/h, ale menej tak ako 380 od Škody, pretože Vectron nieje na sieti DB Nets schválení na 200km/h a existuje podozrenie, že problémy s vysokou rýchlostou na mostoch budú mať všetky moderné loko, ale iba 380 sa zatiaľ pre ne schvalovala podľa nových predpisov na 200km/h
Já jsem sice jen laik, ale selský rozum mě to nebere, lokomotivy skoro stejné , váha lokomotivy taky téměř stejná , ale naše když tahá vagóny tak nemůže v Německu, protože proti Vectronu moc obrušuje koleje? Zřejmě je ta německá lokomotiva asi nějak nadlehčuje jako ve sci-fi. Jediný opravdu zásadní rozdíl pro udělení povolení k provozu je nápis Made in Germany na Vectronu!!
"lokomotivy skoro stejné" - Mají podobné některé ze základních parametrů, tím to končí. Co se týče uvedeného problému tak podstatný rozdíl je v rozvoru podvozku a vzdálenosti otočných čepů. Spolu s vedením dvojkolí a vypružením to má dosti podstatné vlastnosti na dynamické účinky vozidla na trať...