Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FlixBus hlásí v Česku rekord, přidá linky z Prahy k chorvatskému moři

Autobusový dopravce FlixBus zdvojnásobil na linkách v Česku počet cestujících. Letos chystá další expanzi, spustí například přímé spojení Prahy s Chorvatskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K25a76r24e45l 38U86r32b70a27n 2864954901339

Další společnost, co parazituje na práci druhých.. nevlastní prakticky žádné autobusy, jen přeprodává Rv

0/−2
24.2.2017 14:44

P22e37t70r 75K53o93n15í36č44e91k 8124222955775

Co to kecáte? Jak parazituje? Snad zastřešuje a těm druhým práci dává, protože v tomto rozsahu by do toho nešli. Asi jako když někdo postaví obchodní centrum a udělá tam jednotky, kde pronajme i trafiku, protože sám by tu trafiku provozovat nemohl...

0/0
26.2.2017 20:31

V95e18r70o56n40i77k28a 89Š57k51v61á89r23o57v71á 5931920616956

Mě Flixbus v porovnání s jinými autobusovými dopravci přijde nejdražší.

0/−1
24.2.2017 9:21

M53i53l98a52n 89V18o11l37e76k 5479573346869

Praha - Drážďany? Před budováním VRT udělejte mezi těmi cestujícími průzkum, proč nejedou vlakem.

+2/0
24.2.2017 8:14

P86a34v42e56l 68N25o12v97á70k 2263833276750

sorry, ale jet busem??? k moři? jedine letecky a do exotiky nez do spinaveho chorvatska

0/−7
23.2.2017 17:55

J10a14n 96K34o16b25ě64r63s70k89ý 1190836371983

V Chorvatsku aspoň na jihu moře špinavé rozhodně není. A proč ne do Chorvatska? Byly doby kdy jezdil i přímý vlak do Splitu a v létě se naplnil i přes vyšší cenu. Ne každý potřebuje do Karibiku.

+6/0
23.2.2017 18:45
Foto

J71a62n 26V91a85l34a77l72í47k 6576679960686

myslím že do splitu jezdí vlak...

+1/0
23.2.2017 21:08

T55o79m87á88š 37V62y80k33o72u38k15a84l 8411421102618

Pane "jedině letecky", bus i vlak je levnější, více prostoru (alespoň ve vlaku), dá se tam spát, číst, nejsou nutné nekonečné časy před odletem a po příletu, jsou tam zásuvky ... prostě může to být stran využitého času výrazně efektivnější než vaše "letecky" ;-)

+4/0
23.2.2017 20:36

A56l69o19i21s 57S15t38a25r45ý 3949379477472

To ta slečna je tak prťavá (včetně sedadel) nebo je opravdu mezi sedadly takový prostor jako na fotce, že bych se tam možná i vešel? Pokud je slečna normálního vzrůstu, zkusil bych třeba obojí.

+1/0
23.2.2017 16:25

M32i72c60h77a20e79l 32K38a89d56e36r67a89v59e14k 8201624708884

To není slečnou ale tím že to FlixBus používá Setry,ty mají více místa na nohy než Irizar ;-)

+4/0
23.2.2017 16:43

J82a44k98u19b 44Š33a17f76a69n18d66a 7985717341961

A nenapadlo vás, že je to podle toho, jak si to přeje zákazník? Já jel třeba ve Švédsku dvoupatrovým autobusem (nevím, co to byla za značku) a tak jsem nedosáhl nohama na sedačku přede mnou.

0/0
23.2.2017 18:17

J15a47n 54M79a30n79d39í72k 2738343191117

Nikdy nepochopím proč se brutálně dotuje dálková železniční doprava, když autobusy jezdí na čistě komerční bázi, často dokonce levněji.

+1/−9
23.2.2017 16:22

L23u80k31á48š 74Š85m70a48h74e97l 2757554392644

Porovnavejte porovnatelné. Autobus staví jen start - cíl, případně pár největších měst po trase, což není srovnatelné s běžnou dálkovou železniční dopravou, nebo jen s tou nedotovanou typu Pendolino. Navíc autobus platí jen minimálně za dopravní cestu, má horší emise a hluk na jednoho cestujícího a v neposlední řadě je to nouzové low-cost kodrcání.

+6/−1
23.2.2017 16:39

J98a11r58o59s82l62a42v 79S58k90o38k40a32n 3235958737602

Mozna by neskodilo nez neco napisete o zplodinach se pozeptat na emisni tridy autobusu prednich cz.dalkovych dopravcu.Asi by Vas prekvapilo ze u autobusu s emisni tridou Euro 5 a Euro 6 jde z vyfuku jen vodni para.....nedelejte ze sebe novinare,ti ze sebe obcas udelaji takove voly...a to maji vsichni vysoke skoly....

+1/−4
23.2.2017 17:42

K44a45r57e60l 46V15a18c64h49u22t 9503432719673

Jestli jde z výfuku jen vodní pára, tak to asi musí mít na palubě nějaký úžasný agregát na přeměnu plynného CO2 na tuhé tabletky - a ty po dojetí do cíle řidič zřejmě napytluje a prodá do sběrných surovin. ;-) R^

+4/0
23.2.2017 17:47

J94a87k91u48b 17Š59a76f60a58n66d76a 7335707111691

Ony ty autobusy nejezdí na naftu ale na vodík? Fakt?

+1/0
23.2.2017 18:19
Foto

J76a15n 98V62a56l41a83l71í68k 6216199200526

ha ha ha prý z výfuku jdou jen vodní páry ;-D;-D;-D

+2/0
23.2.2017 21:11

F32i84l81i31p 91N23a14v69r30á52t28i67l 2617810873254

Na kolik by vyšel takový vlak, kdyby měl jezdit třeba 6x denně? Dosahoval by podobných hodnot, která vyznívají v jeho prospěch?

Mně přijde absurdní, když se dotují vlakové spoje v případě, kdy autobus výjde všechny strany levněji.

0/−2
23.2.2017 19:34

M76i73l45a96n 54M39a68s28l58u88k 3451136746869

Slyšel jste někdy o ekologii? A v neposlední řadě i o pohodlí cestování ?

+4/0
23.2.2017 16:46

F77i85l17i58p 91N96a84v88r18á92t37i34l 2797600683924

Máte někde spočítáno, že vyrobit autobus a ujet s ním 500 km je ekologičtější než vyrobit vlak a ujet s ním 500 km? Nebo o co opíráte svůj příspěvek? Já nevím, co je ekologičtější, ale vy se tváříte, že máte důkazy o tom, že vlak je jednoznačně a drtivě ekologičtější než bus.

0/0
23.2.2017 19:38

O38n82d93ř36e64j 45P32l41í65v25a 9360895341173

no jo, jenže zkuste vyrobit autobus a ujet s ním 5 000 000km a vlak a ujet s ním 5 000 000km a pak to možná vyjde i vám.

0/0
24.2.2017 15:00

O34n95d75ř92e27j 48P17l91í87v58a 9410815471793

no jo, ale zkuste vyrobit autobus a ujet s ním 5 000 000km a vlak a ujet s ním 5 000 000km, pak to možná vyjde i vám

0/0
24.2.2017 15:01

J60o31s96e12f 12T31r98ö21g95l 8499892116926

1. Není to nijak brutálně. Pražská MHD je dotována víc.

2. Autobusy jezdí na komerční bázi jen výdělečné trasy. Lidi se ale potřebují dostat i jinam.

3. Hlavním smyslem veřejné dopravy je vozit lidi, nikoliv vydělávat.

0/0
23.2.2017 21:58

R88u19d84o15l95f 39K75o21m88á54r28e38k 7718899362609

nevím, jezdím do mnichova a norimberka raději s DB. myslim ze to je momentalne vse na hranici nebo pod hranici rentability, cenova valka a ve sve podtate na tom je bit zakaznik, ktery musi strpet - sice za velmi nizkou cenu - orezane sluzby. napr. do mnichova jezdi DB, Flix, Euroline. Leo ... to je moc.

0/0
23.2.2017 16:12

J94a24k68u94b 42K39o71r36e26c 6144280201933

Pro DB jezdí do mnichova RJ.

0/0
23.2.2017 16:55

F30i64l13i72p 29N77a30v96r32á80t86i32l 2207640883674

Jezděte s blablacar (se mnou). Obě destinace jezdím poměrně často, Norimberk za 10 EUR nemá ani flixbus.

0/0
23.2.2017 19:31

K40a75r15e93l 91T85o55u68š45k89a 1256886170

Zavedli uz rezervaci sedadel?

0/0
23.2.2017 16:02

I83v97a17n 94P33r66o43c62h49á13z59k59a 3551114315825

Ne. Nedá se ani zaplatit kreditkou. Naopak zavedli poplatek za změnu rezervace 25 Kč.

0/0
24.2.2017 11:06

M49a72r92t81i20n 36V96o43k21a85s 9352408459393

Ani se nedivím, že je o jejich služby zájem. Jel jsem s nima do Amsterdamu (12 hodin cesty) a dalo se to. Sedadla jsou celkem pohodlná a jeli jsme na čas. Zpátky jsme dokonce přijeli o 3/4 hodiny dříve. Za mě spokojenost.

+4/0
23.2.2017 15:41

P66a38v26e47l 71M34a84t10o37u25š26e73k 5580657778954

Češi jsou autobusový národ, to je pravda. Ale jet autobusem déle než cca 2 hodiny považuji skoro za utrpení. Málo místa, monotónní zvuk, nuda, neustálé dýchání zplodin z jiných vozidel (ačkoli to asi málokdo vnímá) a k tomu i dost značné riziko nehody. Nikdo nikdy nemůže vědět, co dělal řidič chvilku před jízdou, a hlavně ho nikdo a nic nekontroluje. Ani nadřízený, natož nějaká automatická kontrola bdělosti. To na železnici ani při všem to bordelu, který na ní např. u nás je, takřka nehrozí.

+9/−7
23.2.2017 15:28

O57n73d68ř43e15j 54N85o32v77á67k 9607454699479

Co nehrozí? Je snad málo těch nehod?

0/−3
23.2.2017 15:31

K65a15r47e32l 39T11o93u76š14k73a 1186796380

Skoro denne nejaky vlak nekoho sejme, ale nebojte, pokud sedite ve vlaku, krome zpozdeni se vam nic nestane.

0/−2
23.2.2017 16:06

P87a37v33e13l 28M75a60l50i64n91a 9799333289159

1000 – Zhruba tolik lidí zemře ročně během nehod vlaků.

0/−2
23.2.2017 16:27

L86u45k77á56š 80Š36m28a44h86e85l 2317414732764

V ČR? Naposledy ve Studénce. Předtím dlouho nic. Na silnicích je ročně 600 mrtvých.

+3/0
23.2.2017 16:42

J81a23k27u77b 22Š73a61f13a72n79d24a 7665227661381

To asi myslíte celosvětově a 9/10 z toho dělá Indie, ne?

0/0
23.2.2017 18:21

R85o12m45a52n 79P62o12l36á91č94e61k 5596759625

V Evropě? Když odečtu sebevrahy, přejezdy atd. tak to budou ročně do stovky...

0/0
23.2.2017 18:38

M71a10r55e94k 45M82a52l35ý 1502468251690

A proto radši řídím sám :-)

0/0
23.2.2017 18:13

M43i65c24h54a54l 44D33a81d36e19k 8673692738

Já s nimi je do Německa a řidiči byli odněkud z Turecka, v buse vyhrávala jejich dechovka..No nadšený jsem z cesty tedy nebyl.

+1/0
23.2.2017 15:10

J31i85r77i 43K35u85c33e24r86a 5137460586512

Jel jsem s nimi celkem nedávno, z Prahy přes Vídeň do Terstu. Za mne naprostá pohoda, nemám co jim vytknout. Do Terstu jsme přijeli cca o 15-20 minut dříve.

+4/0
23.2.2017 15:03

O67n22d93ř62e30j 18N43o21v91á38k 9157154279289

Několikrát dostali šanci ... a už jen v nouzi nejvyšší ...

Přijet někam na čas - to je výjimka a nikolv pravidlo ..

posádka protivná a navíc většinou neumí česky - což je dost průšvih u vnitrostánít dopravy, že ....

+4/−2
23.2.2017 14:41

P34e89t39r 56R22i52h58a85k 7401838238566

Zatím jsem s nimi jel jen jednou. Z Rege do Prahy. No je fakt, ze presnost není jejich silna stranka, mel jsem na prestup hodinu a pak sem dobihal vlak 5 minut před odjezdem. ale nevim nakolik to mohli ovlivit pac vim, ze zrovna ten den bylo snad něco na dalnici a byl omezen provoz. Pohodlnost cestovani se dalo a co me prekvapilo byla myslim i prijemna cena.

+1/0
23.2.2017 14:45

M82a94r60e10k 53M32a25l49ý 1392158631120

Německem jezdím pravidelně a už se mi párkrát stalo, že jsem uvízl na dálnici v zácpě kvůli nehodě, pracem na silnici, atd. Prostě nenaděláte nic, cesta busem (autem) se nedá plánovat na přesnost.

+2/−1
23.2.2017 15:24

Z29d38e22n61ě78k 37F90i12l50i72p 7764411911514

Letenka ostrava-milano 1100kc

+9/0
23.2.2017 14:16

M45a15r29t51i72n 64K57o65l16l23e82r 7791763355774

Ale to asi jen tehdy, pokud je vám jedno, kdy poletíte.

+1/0
23.2.2017 16:36

J35o25s83e26f 62H25o30r10e22š80o21v42s50k90ý 5354382540862

a hlavně kdy se ještě vrátíte :-)

0/0
23.2.2017 17:35

M70a51r48e23k 60M78a48l28ý 1122758961410

Náhodou... teď jsem zkusil najít letenku na prodloužený víkend Čt-Ne a cena 2300 KČ, což mi přijde super. Odlet z Prahy Čt brzo ráno a z Milána pak až v Ne večer, na výlet ideální.

Není to teda těch 1100, ale i 2300 je OK. A věřím, že by se dala najít i levnější varianta.

0/0
23.2.2017 18:19

M77i24c20h90a18l 31G84r15e62g96o58r 8436774130592

Nedávno dokonce 230 Kč.

0/0
23.2.2017 22:14

J13a77r27o87s20l16a82v 45M57a62r25e33k 3750942762198

Největší shit, co jezdí z ČR do Německa;-€;-ORv

+6/−2
23.2.2017 14:13

M66a13r62t46i42n 39D90u87f56e21k 3652757638684

Co to je?

0/0
23.2.2017 16:32

T13i64b97o63r 25Z51í17d97e86k 2738735601731

MluvčíGöbbelsová ;-)

+11/0
23.2.2017 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.