Diskuze

FlixBus hlásí v Česku rekord, přidá linky z Prahy k chorvatskému moři

Autobusový dopravce FlixBus zdvojnásobil na linkách v Česku počet cestujících. Letos chystá další expanzi, spustí například přímé spojení Prahy s Chorvatskem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K63a56r87e95l 75U16r95b20a74n

24. 2. 2017 14:44

Další společnost, co parazituje na práci druhých.. nevlastní prakticky žádné autobusy, jen přeprodává Rv

0 2
možnosti

Co to kecáte? Jak parazituje? Snad zastřešuje a těm druhým práci dává, protože v tomto rozsahu by do toho nešli. Asi jako když někdo postaví obchodní centrum a udělá tam jednotky, kde pronajme i trafiku, protože sám by tu trafiku provozovat nemohl...

0 0
možnosti

Mě Flixbus v porovnání s jinými autobusovými dopravci přijde nejdražší.

0 1
možnosti

Praha - Drážďany? Před budováním VRT udělejte mezi těmi cestujícími průzkum, proč nejedou vlakem.

2 0
možnosti

P44a37v45e43l 81N55o79v96á34k

23. 2. 2017 17:55

sorry, ale jet busem??? k moři? jedine letecky a do exotiky nez do spinaveho chorvatska

0 7
možnosti

V Chorvatsku aspoň na jihu moře špinavé rozhodně není. A proč ne do Chorvatska? Byly doby kdy jezdil i přímý vlak do Splitu a v létě se naplnil i přes vyšší cenu. Ne každý potřebuje do Karibiku.

6 0
možnosti

A35l52o48i81s 33S15t91a71r10ý

23. 2. 2017 16:25

To ta slečna je tak prťavá (včetně sedadel) nebo je opravdu mezi sedadly takový prostor jako na fotce, že bych se tam možná i vešel? Pokud je slečna normálního vzrůstu, zkusil bych třeba obojí.

1 0
možnosti

To není slečnou ale tím že to FlixBus používá Setry,ty mají více místa na nohy než Irizar ;-)

4 0
možnosti

J53a46n 88M84a95n56d47í80k

23. 2. 2017 16:22

Nikdy nepochopím proč se brutálně dotuje dálková železniční doprava, když autobusy jezdí na čistě komerční bázi, často dokonce levněji.

1 9
možnosti

Porovnavejte porovnatelné. Autobus staví jen start - cíl, případně pár největších měst po trase, což není srovnatelné s běžnou dálkovou železniční dopravou, nebo jen s tou nedotovanou typu Pendolino. Navíc autobus platí jen minimálně za dopravní cestu, má horší emise a hluk na jednoho cestujícího a v neposlední řadě je to nouzové low-cost kodrcání.

6 1
možnosti

nevím, jezdím do mnichova a norimberka raději s DB. myslim ze to je momentalne vse na hranici nebo pod hranici rentability, cenova valka a ve sve podtate na tom je bit zakaznik, ktery musi strpet - sice za velmi nizkou cenu - orezane sluzby. napr. do mnichova jezdi DB, Flix, Euroline. Leo ... to je moc.

0 0
možnosti

J76a31k26u19b 37K85o26r17e74c

23. 2. 2017 16:55

Pro DB jezdí do mnichova RJ.

0 0
možnosti

Zavedli uz rezervaci sedadel?

0 0
možnosti

Ne. Nedá se ani zaplatit kreditkou. Naopak zavedli poplatek za změnu rezervace 25 Kč.

0 0
možnosti

Ani se nedivím, že je o jejich služby zájem. Jel jsem s nima do Amsterdamu (12 hodin cesty) a dalo se to. Sedadla jsou celkem pohodlná a jeli jsme na čas. Zpátky jsme dokonce přijeli o 3/4 hodiny dříve. Za mě spokojenost.

4 0
možnosti

Češi jsou autobusový národ, to je pravda. Ale jet autobusem déle než cca 2 hodiny považuji skoro za utrpení. Málo místa, monotónní zvuk, nuda, neustálé dýchání zplodin z jiných vozidel (ačkoli to asi málokdo vnímá) a k tomu i dost značné riziko nehody. Nikdo nikdy nemůže vědět, co dělal řidič chvilku před jízdou, a hlavně ho nikdo a nic nekontroluje. Ani nadřízený, natož nějaká automatická kontrola bdělosti. To na železnici ani při všem to bordelu, který na ní např. u nás je, takřka nehrozí.

9 7
možnosti

Co nehrozí? Je snad málo těch nehod?

0 3
možnosti