- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Další společnost, co parazituje na práci druhých.. nevlastní prakticky žádné autobusy, jen přeprodává
Co to kecáte? Jak parazituje? Snad zastřešuje a těm druhým práci dává, protože v tomto rozsahu by do toho nešli. Asi jako když někdo postaví obchodní centrum a udělá tam jednotky, kde pronajme i trafiku, protože sám by tu trafiku provozovat nemohl...
Mě Flixbus v porovnání s jinými autobusovými dopravci přijde nejdražší.
Praha - Drážďany? Před budováním VRT udělejte mezi těmi cestujícími průzkum, proč nejedou vlakem.
sorry, ale jet busem??? k moři? jedine letecky a do exotiky nez do spinaveho chorvatska
V Chorvatsku aspoň na jihu moře špinavé rozhodně není. A proč ne do Chorvatska? Byly doby kdy jezdil i přímý vlak do Splitu a v létě se naplnil i přes vyšší cenu. Ne každý potřebuje do Karibiku.
To ta slečna je tak prťavá (včetně sedadel) nebo je opravdu mezi sedadly takový prostor jako na fotce, že bych se tam možná i vešel? Pokud je slečna normálního vzrůstu, zkusil bych třeba obojí.
To není slečnou ale tím že to FlixBus používá Setry,ty mají více místa na nohy než Irizar
Nikdy nepochopím proč se brutálně dotuje dálková železniční doprava, když autobusy jezdí na čistě komerční bázi, často dokonce levněji.
Porovnavejte porovnatelné. Autobus staví jen start - cíl, případně pár největších měst po trase, což není srovnatelné s běžnou dálkovou železniční dopravou, nebo jen s tou nedotovanou typu Pendolino. Navíc autobus platí jen minimálně za dopravní cestu, má horší emise a hluk na jednoho cestujícího a v neposlední řadě je to nouzové low-cost kodrcání.
nevím, jezdím do mnichova a norimberka raději s DB. myslim ze to je momentalne vse na hranici nebo pod hranici rentability, cenova valka a ve sve podtate na tom je bit zakaznik, ktery musi strpet - sice za velmi nizkou cenu - orezane sluzby. napr. do mnichova jezdi DB, Flix, Euroline. Leo ... to je moc.
Ne. Nedá se ani zaplatit kreditkou. Naopak zavedli poplatek za změnu rezervace 25 Kč.
Ani se nedivím, že je o jejich služby zájem. Jel jsem s nima do Amsterdamu (12 hodin cesty) a dalo se to. Sedadla jsou celkem pohodlná a jeli jsme na čas. Zpátky jsme dokonce přijeli o 3/4 hodiny dříve. Za mě spokojenost.
Češi jsou autobusový národ, to je pravda. Ale jet autobusem déle než cca 2 hodiny považuji skoro za utrpení. Málo místa, monotónní zvuk, nuda, neustálé dýchání zplodin z jiných vozidel (ačkoli to asi málokdo vnímá) a k tomu i dost značné riziko nehody. Nikdo nikdy nemůže vědět, co dělal řidič chvilku před jízdou, a hlavně ho nikdo a nic nekontroluje. Ani nadřízený, natož nějaká automatická kontrola bdělosti. To na železnici ani při všem to bordelu, který na ní např. u nás je, takřka nehrozí.
Co nehrozí? Je snad málo těch nehod?