- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to jednoduché, jízdy vlaků ČD můžete s přehledem sledovat tady http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa#mapa. A je tam i tabulka jednotlivých vlaků se zpožděním za poslední měsíc. Takže ano, tato statistika nelže.
Jan Sůra: nechci být vůbec nějaký podjatý, ale ty Vaše archaické ilustrační snímky, ty zveřejňujete v tomto duchu v kontextu ČD neustále proto, abychom si uvědomili a nikdy nezapomněli na to, v čem jsme jezdili s ČD ještě někdy před deseti lety a naopak v čem jezdíme s nimi nyní a alespoň trochu si toho tak vážili?
JA TEDA NEVÍM, ALE VOZIM NA VLAK DCERU KAZDOU NEDELI.,A ANI JEDNOU TEN VLAK NEJEL V CAS!.MOZNA TA NEDELE .JEZDÍ VÍC LIDI_?
Zkuste napsat o jaký vlak (nejlépe číslo vlaku) se jedná a dá se zjistit, kde je problém.
No tak musím říct, že jsem teď v pondělí konečně napotřetí od poslední úpravy jízdního řádu stihnul v Praze přestoupit z vlaku z Brna na vlak na Plzeň. A to by na přestup mělo být 6 minut. Statisticky vzato bych teď měl mít ještě 17 bezproblémových přestupů.
V Praze na hlavním nádraží musí být na přestup minimálně 8 minut, jinak se nejedná o přípojný vlak. Takže ve Vašem případě se nejedná o přípoj a Idos ani jiné aplikace by vám toto spojení neměly ani nabídnout.
jako sorry, ale asi máte špatnou paměť, ty statistiky jsou pravdivé
Pro ty remcaly, že je většina vlaků zpožděných doporučuji kouknout na infotabule (http://provoz.szdc.cz/tabule/Default.aspx?lang=cs). Tam to jde celkem vidět, že statistika sedí.
Praha hl. n. - podle tabule zpožděný jediný vlak a to EC.
Brno - bez zpoždění
Olomouc - pendolino (5minut a to může ještě dohnat, pendolino běžně stahuje zpoždění)
Ostrava svinov - bez zpoždění
Nevím, kde teda berete tu informaci o většině zpožděných vlaků. Já vidím zpožděných jen pár. Ano, spousta jich naskočí až v době odjezdu ale to třeba na 5 minut a z toho fakt konec světa nedělám. To je často kvůli pouštění vlaku vyšší kvality a rozhodně mi přijde 5 minut lepších než aby tam pak to IC/EC stálo třikrát tak dlouho a čekalo až se uvolní kolej.
Ano, máte pravdu. Ale ne v případě, že přestupujete na jiný spoj, který nečeká ani těch 5 minut.
Jezdim vlakem denne a pripady, kdy vlak prijel opravdu VCAS, tj. podle jizdniho radu, bych spocital na prstech jedne ruky. CD totiz do "vcas" pocitaji zpozdeni do 5 min. Trochu zvlastni vyklad "vcas".
Četl jste ten článek vůbec? Mezinárodní železniční unie neznamená ČD
Statistiky berou za zpožděný vlak každý spoj, který přijede či odjede nejméně o pěti minut jindy, než stanoví jízdní řád. Takové jsou standardy Mezinárodní železniční unie (UIC).
Loni jsem asi pul roku jezdil dvakrat tydne na trase Hradec Kralove - Brno (osobak Hradec - Pardubice a pak RJ/EC Pardubice - Brno), timto chci pogratulovat cestujicim, kteri jeli v tech 18 vlacich, ktere jsem svym zpozdenim pravidelne vyvazoval :)
vidíte, já jezdil 5 let pravidelně Brno-Praha každý týden tam a zpět a zpoždění bylo spíš vyjímečné, naopak do Prahy byl příjezd často i o 5 minut dříve. Jo samozřejmě byla doba když obvykle EC Budapešť-Praha mělo zpoždění pravidelně 10-15min, ale to si vlak dovezl už z Maďarska/Slovenska. Naopak RJ (dříve EC) z Vídně byly jistota, že přijede do Brna a následně i do Prahy včas ;) Co se týče regionální dopravy kolem Brna, tak tam se taky jezdí včas a to jezdím hodně pravidelně na lince S2.
Neni to tak dlouho. Jeden den 10 minut zpoždění, další 15 minut a třetí pro sychr nepřijel vůbec. Spěšný vlak. A tohle není nic vyjímečného v delsi časovém období. Prostě statistiky se dají upravit.
Vždyť je zpožděný každý vlak , 5 minut ani nehlásí. To není čas odjezdu vlaku, ale doporučený čas se vyskytovat na péroně, páč je pravděpodobnost, že to pojede.