Diskuze

Odstátnění ČSA pomohlo. Ze ztrát jsou druhým rokem v plusu

České aerolinie udržely loni své hospodaření v kladných číslech. Po letech vysokých ztrát se tak díky škrtům i příznivé situaci na trzích drží druhý rok v plusu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jak to funguje i nefunguje vím. Na T2 mám kluky kolegy i z videa jsem dva poznal.

0 0
možnosti

Pomohlo hlavně, že skončil socan Tvrdík

3 1
možnosti
Foto

Někdy je realita složitější a Tvrdík sice byl u začátku konce ČSA, ale likvidaci zajistili jiní...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=429107

0 0
možnosti

No bodejť, Tvrdík to státní rozkradl a firma může fungovat nyní v pohodě.

Byl to záměr jen Tvrdíka, nebo socani potřebovali peníze do pokladny na volby?

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě je daleko náročnější provozovat standardní leteckou společnost (což byly ČSA před likvidací) s více než 50 letadly a dálkovými lety (Kanada, USA, Asie) než lokální aeroklub, který vlastní z létajících prostředků jen horkovzdušný balon a nemá jediné vlastní letadlo (což jsou současné ČSA)...

0 0
možnosti
Foto

Tvrdík to tady (asi právem) schytává ze všech stran, ale totální likvidace ČSA nastala až po jeho odchodu...s nástupem manažerů spojených s organizovaným zločinem...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=427885

0 0
možnosti

1) zapominate na obri rust osobnich nakladu (rust platu o 30%)

2) obri kapacita (diky/kvuli Tvrdikovi) pri obrim zdrazeni ropy (rok 2008), co to asi tak mohlo udelat......

3) sileni nizkonakladovych spolecnosti

4) zacatek celosvetove krize 2008

0 0
možnosti

Samozřejmě,protože státní zaměstnanec se chová tak že mu to je jedno kde a kdo krvácí.Havně že má plat a premie.Tohle měli udělat už dávno.Ten kdo si na sebe musí umět vydělat se totiž začíná chovat hospodárně a myslí ekonomicky.

0 1
možnosti

Tak se chová téměř každý zaměstnanec. Nejen státní.

0 0
možnosti

odstátnění znamená, že už se nikdo, kromě akcionářů nemusí zajímat o výsledky čsa. proč je tu proto ten článek? neplacené PR?

0 0
možnosti

Pan Tvrdík asi trpěl gigantománií, ale pořád tam byla aspoň vidina rozvoje. Pan Lašák už vycházel z toho, že čím méně budou lítat, tím menší budou mít ztrátu a když k tomu ještě něco prodají, tak vlastně nebude tak zle. Je smutné, že pro normální fungování potřebujeme někoho z Asie.

0 0
možnosti

Prodat ČSA, byla jedna z nejlepších věcí co nečasova vláda udělala. Vyděláváme na tom každý, den, kdy ČSA nemusíme dotovat. (Naštěstí by to netrvalo věčně, EU zakazuje dotace státním podnikům, takže by nakonec ČSA skončily stejně jako Malév a Estonian Air)

2 0
možnosti

Do nástupu soudruha Tvrdíka byla ČSA ziskovou firmou s ročním ziskem kolem 18 milionů $.

1 0
možnosti

Jen by me zajimalo, jestli Luftjarda Tvrdik poslal CSA do kolen kvuli sve neschopnosti, nebo na neci objednavku, aby se snizila jeji prodejni cena pred privatizaci.

Osobne nechapu, jaktoze ze to, co s CSA provedl, porad jeste nesedi...

Ale mozna ho tehdy Sobotka jmenoval sefem CSA prave proto, aby te firme pred privatizaci snizil cenu, protoze vedel, ze to Tvrdik po....

0 0
možnosti

Podle nasledneho vyvoje je vicenez pravdepodobne, ze na objednavku. Pred nim to fungovalo, po nem uz ne. Zvlastni je ze to je dalsi Sobotkovina, nejak zacina kvest ta Sobotkova zahrada snu. A ten clovek stale pinda z obrazovky hlouposti misto aby zdrhal, jak jen to jde.

0 0
možnosti