- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tenhle absurdistán mi na českém právu hodně vadí (a je jedno kde se tam vzal a kdo všechno jej má ještě absurdnější. Já žiju v Česku). Protože se zapoměl dodat jeden papír, nikdo se nezabývá podstatou protestu, přestože jde o zakázku za velký balík peněz. Přitom by stačilo vyzvat k dodání papíru a všechno by bylo během jednoho dne v pořádku a dalo by se zkoumat jestli není cena příliš nízká. Ale když má formální stránka přednost před zdravým rozumem a drobná chyba zastaví smysluplný protest (a je jedno jestli by se potvrdil nebo vyvrátil) začínám být alergický na pojem "právní stát" a považuju ho v takové extrémní formě za zlo. Tak si říkám, kdo všechno měl zájem na tom, aby se protest neřešil.
nezaslali co měli? to asi dostanou právníci škody padáka ...
Ani jedno z aut bych si osobně nekoupil, nicméně jako firemní auto s teoretickým nájezdem cca 500 000 km by byla vážným kandidátem škodovka. Korejská auta podle mého tento u policie běžný nájezd nedají, popř. za cenu neúměrných dalších nákladů. Hyundai vyrábí auta pro lidi co hlledí na cenu a přece jenom trochu šetří na technice.
Skodovka si to tady predstavuje asi jako svuj monopol
Dobre, ze vzali Hyundai, apson nebudou muset po dvou letech resit prorezivele chladice (realna zkusenost).
Poměrně vysoký podíl kvalitních součástek z Německa úplně levné ceny nedovolí. Výrobní cena ovšem je přibližně polovička konečné ceny- distribuce a daně se na té ceně podílí docela podstatně.
Nakonec ty haly a zařízení prodejen a servisů stojí hodně stálých nákladů. Při hromadné objednávce ty náklady hodně klesnou, proto mohou být ty ceny pro běžného zákazníka nečekaně nízké.
Proč si pořád myslíte, že cena Škody neodpovídá? Její cena neustále roste, přesto nestačí vyrábět v ostré konkurenci zavedených automobilek. Evidentně má tu hodnotu, pro kterou jsou lidé i v zemích, kde se včera Škodě smáli dát. To pochopí jen ten co rozumí vozům.
Takže vyhráli cenou. O to úsměvnější je, že další článek má titulek : Policejní hyundaie nezvládají těžší terén, narychlo je nahradí jiné vozy
stačí si ten další článek přečíst, policie vozy používala do jiných podmínek, než uvedla v zadávacích podmínkách výběrového řízení.Chyba nebyla na straně dodavatele, to je v tom článku napsáno také.
V případě Škodovky mě napadá jediné, kdo chce moc, nemá nic
tak to se vnitro zbláznilo-nekonkurenceschopné
A co konkrétně má dojít značce, ktera nestačí vyrábět?