- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Železniční výrobce vozí výrobky kamiony. Přitom existují podmníky pro přepravu po železnici s překročenou ložnou mírou. Patrně nemají již hlubinové a šestinápravové vozy. Je to ostuda železniční přepravy, že to není schopna zajistit.
Regiojet síce využíva na Slovensku jednotky Talent, ale nemá ich nové ale ojazdené (mali viac ako 10 rokov keď ich prenajímal, dnes cca 15r.) a niesú ani jeho, ale jednej nemeckej spoločnosti. Navyše pre vysoké náklady ich bola väčšina nahradená menej kapacitními Desirami.
Já jenom nechápu ty rozporuplné informace, pořád, že Bombardier získává zakázky, ale chování k zaměstnancům a stav továrny i to co lidé, kteří tam dělají říkají o stavu peněz na výrobu apod. tomu nějak neodpovídá. Dokonce to před necelým rokem vypadalo, jako když to zavřou. Jak to je doopravdy je asi záhadou.
Se Škodou Transportation těžko provnatelné. Škoda své výrobky dělá od A do Z vč. vývoje. Českolipský Bombardier dělá jen hrubé stavby - tedy svařovna s lakovnou.
Čili mateřský závod má v Č. Lípě pouze špinavé provozy s lacinou pracovní sílou.
A jak se to projevuje v růstu platů, už se blíží platům blízkého Budyšína?
ještě že nemá ČR kosmodrom, by u nás byli schopni i raketu na start stěhovat na kamionech (to jen o tom, jak se efektivně kusy vlaků vozí po silnici)
Přeji jim ať se daří.
Možná že tendry u nás v Česku jsou přizpůsobeny našim výrobcům. Ale buďme upřimní, myslíte si že Škoda může prodat nějaké vlaky do Francie ? Asi . . . nikdy.
Perfektní, radost číst takovou zprávu