- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, takže je víceméně vyřadili jenom kvůli formální nedostatkům, nikoliv kvůli nekvalitě souprav samotných. Tudíž koupí škody, které na čínské vlaky plácne akorát svůj znak, se to všechno vyřeší, ne?
Nechte Škodu Transport nám, stejně jde jenom o přístup Číňanů k našim technologiím
Nikoliv. Pokud si Škodu koupí, tak právě kvůli těch referencím a jiným papírům, které jim nyní ke vstupu na evropský trh chybí. Vždyť Škoda nemá nic, co by zvládlo rychlost nad 200 km/h.
Vlaky oni vyrobit umí, Čína je železniční velmoc, má více vysokorychlostních tratí (250 až 350 km/h) než zbytek světa dohromady a jezdí po nich především vlaky této společnosti.
Znalce to nemohlo překvapit, čínské šunty nechceme. Stačí se podívat také na jejich autobusy, hrůza, že u nás také jezdí.
Kdyby naše železnice vypadala jako čínská, mohli bychom být rádi. Mají více vysokorychlostních tratí nad 250 km/h, než zbytek světa dohromady.
nic víc než střet kultur. Číňan není zvyklý vyběhávat razítka, povolení, bumášky. To by nikdy žádné adidas tričko nevyrobil. Číňan si zvykl navštívit Hradčany, Strakovku, tak získat příslib. A tím nemyslím jen české Hradčany a českou Strakovku. Dělá to tak všude ve světě.
Mile CD maji nakoupit poradne vlaky od svycarskeho Stadleru nebo nemeckeho Siemense, alespon by jsme jezdlili v kvalitnich vlacich
A jak mohou, když ÚOHS soutěž zrušil pro příliš krátké dodací lhůty...
Doporučuju se do Číny zajet podívat. Vlaky jezdí 310 km/h. Co je tu chytráků, co nevytáhli paty z údolíčka....Zdravím z Číny.
Krásný důkaz kompletní zvrácenosti českého systému veřejných zakázek. Nikde jinde na světě se tak hyperformálně nevylučuje na základě znění věty v nabídce. Všude jde o obsah a podmínky nabídky na místě prvním, pak smysl formálního plnění na místě druhém. U nás jde o formality na místě prvním až devadesátém devátém, pak dlouho nic, pak cenu (pokud nabídne vyvolený tu správnou, jinak se soutěž rovnou ruší). O skutečný obsah, reálné kvalitativní parametry v poměru k ceně se u nás nesoutěží. K vyloučení nevhodného účastníka stačí to, že má podpis málo modrý nebo že úplně zbytečný dokument má datum 20., místo 21. A když už je úplně zle a vyhrál by kdo nemá, vybere se "nezávislý konzultant", který nabídku "nevhodného" posoudí jako neplnící zadání a zvítězí "vhodný".
Konstatováno na základě dlouhodobého znechucení z prostředí veřejných zakázek v ČR.
To prosím mají být ty čínské slibované investice?pán Bůh s námi a vše zlé pryč.
Ještě toho tolik. Čínské vlaky ve flotile Českých drah. Děsná představa.
Vždycky by měl dostat přednost domácí výrobce, nebo následně jiný z Evropy, ale z Číny ani náhodou.
Domácí výrobce už dostal tolik předností a dodal tolik nekvalitních vozidel, že si to nemyslím.