- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavé je, že třeba v německých prospektech Lidlu a Aldi už opálení až černí modelové v posledních měsících ubývají. Ukazuje se tedy, že nakonec přece jenom obchod stojí o ty bílé zákazníky, co tam chodí a za zboží při odchodu pravidelně a bez problémů platí.
ja se divim jak tady vsichni polemizujete ze to jako vnucuji a nevim co vsechno a ohanite se tady evropskyma hodnotama pritom ani nevite jestli se to tady bude prodavat :) kazdpoadne obdivuju cloveka ze to dokazal protlacit do vyroby to znamena ze museji mit spocitano ze se jim to vyrabet vyplati... to znamena ze nasli diru na trhu :) a to v dnesni dobe opravdu neni lehke si myslim :) takze ten kto to vymyslel je maly genius
Dle mého názoru je to vlezdoprdelství. Jak to napsat slušně a výstižně mě nenapadá.
Místo aby vysvětlili že v civilizovaném světě nemusí mít pytel na hlavě jí ho vyrobí sportovní a značkovej? Vážně?
ne ne, moc odhalene ... chtelo by to minimalne NikeBurka .... boze .....
Pokud se někdo ohání evropskými hodnotami, tak by měl být v první řadě tolerantní.a trapných žabomyších válek " o šátek" se neúčastnit či ještě lépe, je odmítat. Tolerance ovšem končí tam, kde by začalo vnucování této módy či zvyklosti ostatním.
ještě by mě zajímalo, co k tomu napsal Pepa Novák...
jen doufám,že ho nebudou šířit v evropě,ale prodávat v SA a kuvajtu