Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda bude společně s Tata Motors vyvíjet auta pro Indii

Škoda Auto povede za koncern Volkswagen spolupráci s místním výrobcem Tata Motors, na jejímž konci by mělo být nové levné auto pro Indii. Projekt přinese stovky nových míst ve vývoji v Mladé Boleslavi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95i72ř41í 65N31o58v44o45t23n67ý 2798792435657

Takže Tatiaq?:-)

0/0
14.3.2017 11:06

M85a80r34e61k 80J77a44n14e52č63k21a 1417526783241

Pokud chtěli udělat levný vůz, měli sáhnout raději po automobilce, která má zkušenosti ve výrobě low-costů, jako je Dacia od Renaultu. Nižší a méně vybavené modely Škodovky sice už ten low-cost připomínají, ale nemají takovou trvanlivost, snadnost oprav a hlavně pořizovací cenu.

0/0
11.3.2017 16:08

T64o57m64á59š 38M11á94č25e46k 2944515441569

Takové auto se tu už léta vyrábí. Jmenuje se fabie a stačí zredukovat cenu asi na 1/4 té české ceny a bude vhodné i do dalších rozvojových zemí (včetně ČR).

+5/0
10.3.2017 19:19

P63e40t37r 27H49o12r12á20k 1449673269124

Takže opráší felicii LX, notně očešou výbavu a je hotovo. R^

+2/0
10.3.2017 18:34

P11e61t68r 87P12e20t27r 8901658978132

Nemyslím si že by znovuvýroba felicie vyšla levněji než současné fabie.

0/0
11.3.2017 8:41

M32a25r82t36i84n 85K18l25e85p36a98l 8573883325827

"výrobcem aut v Indii zvýšit svoji přítomnost v nejlidnatější zemi světa"

India zatim stale neni nejlidnatejsi zemi sveta. i kdyz je v clancich schanka po superlativech, tak ne vzdy se to musi prehanet.

0/−2
10.3.2017 18:25
Foto

M23i12c75h21a53l 22P96a43ř36í98z42e56k 8571913406271

Tak dle různých webů už je. Ono je fuk jestli mají 1, 338 nebo 1,336. Někde se uvádí i 1,400. Navíc na rozdíl od Číny (1,320 -1,381)tam porodnost nijak neregulují.

+1/0
10.3.2017 23:24

I64g96n42á34c 94M34r29k75v35i58č59k11a 2268742629205

ano a výsledky tohoto vývoje co nejlevnějšíh dílů se aplikují pro místní mamlasy do rapidů apod.

+1/0
10.3.2017 17:54

P98e79t37r 13P88e89t86r 8591198288482

Taková filozofie platí už nejméně 5 let ( alespoň u kocernu) stačí se zeptat kohokoliv z výroby dílů subdodavatele.

+1/0
11.3.2017 8:45

P10a84v52e61l 66H93o94u80s92k90a 3891585280778

A co s Tatrou, s tou spolupracovat nechtějí? :-P

+2/−2
10.3.2017 16:00

J55o44s27e63f 46M42i19š33k79o45v58s22k13ý 9238741171548

???

0/−1
10.3.2017 16:08

J73a84n 16P80e75k49a 5153973433

Skvělá příležitost pro expanzi. Indie roste, ano, zatím budou řešit nějaké malé pseudoauto, ale když se tam nyní takhle zaháčkují a bude spokojenost, může se brzy stát, že půjde o vývoj SUV a limuzím pro Indii.

+3/0
10.3.2017 14:36

J32a79n 80S27o17u88k78u84p 1214434516415

Spíš jde o objem aut, které se tam budou dát prodat, tamní trh je obrovský.

+5/0
10.3.2017 14:41

J54a80n 16P89e61k71a 5253173803

to taky R^

0/0
10.3.2017 15:13

J90a67k27u83b 44N83o43v71á74k 8680773580482

Škoda Citigo Junior?

+5/0
10.3.2017 14:09

T97o86m53á98š 28V51r32á34b38e63l 8720134413394

Tata je úžasná automobilka a pokud si uvědomíme, jak pod jejím vedením funguje Jaguar a Land Rover je jasné, že to myslím bez ironie.

+3/0
10.3.2017 13:49

R34o73m85a87n 42S81t36r50e87j23č10e32k 1543932515487

Co konkurenční boj a krádeže patentů? Nemůže se stát, že Jaguar začne pod kapotu tajně montovat motory HTP?

+4/−1
10.3.2017 14:42

J68a81k63u95b 41S17e12k17e72r96a 6656570656385

;-D

+1/0
10.3.2017 17:26

M62a21r40t51i13n 46F10r81a88n25t65i71š46e64k 7845280283775

čtyři. do každého kola jeden.

0/0
10.3.2017 21:46

D40a86v25i14d 30P77e43š91e66k 3833791688840

Spoluprace bude zajimava.

Skodovaci se budou ucit, jak udelat rozumnou cenu, aby jejich auta byla prodejna pro masy. To fabie nesplnuje, ani z daleka, je neskutecne predrazena oproti uzitne hodnote.

Indove se budou ucit jak postavit auto bez "slapadel" s pedaly a motorem.

Jsem docela zvedavy, protoze Tata dala dohromady mikro auto za 60000kč. Musíte uznat, že do mest, kde je rychlost 50 (max 70km/h) a naroky na bezpecnost jsou tim padem mensi, vypada docela zajimave, pokud se pohybujete od dveri bytu/domu ke dverim firmy, obchodu, skoly...

+5/0
10.3.2017 12:32

K69a91r31e84l 46R21e23j52h47o12n 8673109747795

Hele, vybírám auto v té třídě. Vyšla mi Fabia, ale klidně si dám poradit.... CO by mělo být lepší? Ze všech velkých značek do 300tis nic lepšího na českém trhu neseženu.... Klidně poraďte.... Nebrat jako výtku !!!

+10/0
10.3.2017 12:50

I74v44o 64U51r87b77á46n79e35k 2506477177

KIA Rio, např.

+1/−2
10.3.2017 14:38

J20a73k69u53b 43S97e18k55e80r11a 6536430106805

Do 300? Clio, Meriva, Corsa, Fiaty, Rio, Venga, IX20, I20.

Zalezi co povazuje za "nic lepsiho". :-)

+3/−1
10.3.2017 17:30

I17g63n86á49c 22M45r30k13v62i27č31k28a 2388802169335

i20 i ix20, corsa, clio jsou všecky o třídu menší auta jak fábie

+2/0
10.3.2017 17:57

J22a94k43u98b 13S13e77k76e58r33a 6116650346935

Odvazne tvrzeni...

+2/−1
10.3.2017 20:38

D43a21v18i86d 96P38e25š47e11k 3353701888700

- ja 8 let jezdil ve fabii sedanu

- ted mam 3 roky i20 a nemuzu si stezovat - je mensi (pro 4 lidi a temer bez kufru), ale uspornejsi a levnejsi na porizeni

- kolega z prace jde do KIA Rio (pribuzny model), jak zminuje p. Urbanek, taky je to dobra alternativa, jde jen o jineho vyrobce oproti i20

- kdybych se mel dnes rozhodnout mezi fabii a i20, vzal bych si i20, protoze je pro me uzivatelsky pohodlnejsi - mensi naklon v zatackach, lepe drzi stopu, silnejsi posilovac a vyssi sedacka-jsem maly;-D a chci videt kam jedu)

Fabia ma lepsi plasty a silnejsi motor o par kw, lepe zrychluje (ale ja nejsem zavodnik, tak je mi to k nicemu)

+1/0
10.3.2017 17:54

J17a36k22u78b 79S74e73k76e40r47a 6666810146605

Ma zkusenost je, ze I20 ma vetsi kabinu nez fabie. Nema turbomotor, coz je ovsem vyhoda. A cena u I20 byla urcena strizlive. Fabii nacenoval nekdo pod drogama

+1/0
10.3.2017 20:42

D19a71v63i22d 29P46e38š32e86k 3173301928190

souhlasim, na vysku je vyssi - proto jsem rad, ze muzu vyjet sedackou az pod strop i kdyz jsem maly a krasne vidim. Na sirku je to vzadu trochu stisnene. Tri se tam vejdou, ale kdyz by tam byla sedacka pro dite, tak uz tezko.

Za ty penize je to neskutecne auto. Se spotrebou 5,2 na okreskach se fabie nemuze moc merit, tam se pod 6 tezko dostanete.

+1/0
10.3.2017 22:52

J94o96s56e41f 73V42o24s17i69c31k20y 4313857586303

Vzdyt ta fima TATA jiz vlastni Land Rover Jaguar ! Tak by spise mohli oni radit Skode!

+1/−1
10.3.2017 12:31

J65i79ř69í 30S24c34h63w38a39c70h 8588694338786

Jaguar by jako mohl "radit" s výrobou levného auta?

+1/0
10.3.2017 13:11

P14e34t71r 59P81o63s81p43í89š34i18l 4718464116116

Škodovka zrovna expert na levná auta taky není.

+1/0
10.3.2017 17:43
Foto

L41u11k96á60š 78Z11á31v37o59d71s93k70ý 9421279121

oni chtějí vyrábět velký vůz, že potřebují radu Jaguaru?

0/0
10.3.2017 16:05

J12o82s54e82f 90M27i84š59k35o76v65s83k46ý 9798951161618

Když se dohodli na spolupráci, tak asi i TATA s tím souhlasí. ??

0/0
10.3.2017 16:11

J27a37k37u38b 56S71e72k98e12r13a 6436100196695

Co chtějí u Rikši zdokonalovat nebo dokonce vyvíjet?

0/0
10.3.2017 12:12

T20o10m71á32š 15V87r91á27b20e24l 8250464343124

Když to přeměnu, tak právě jak vyrobit tu rikšu, Škoda je v Indii v dost blbém segmentu ve stejném jako byla v Evropě Lancia či v USA Mercury, je to dražší auto, které si nekupuje střední třída, ale zároveň to není ani prémiový vůz.

+1/0
10.3.2017 13:54

T45o46m90á78š 75V86r18á25b89e73l 8720364813204

*přeženu

0/0
10.3.2017 14:10

J90a24n 81S25o35u66k94u73p 1454174726105

Co je to v Indii ́střední třída ́?

0/0
10.3.2017 14:43

J73a35k19u27b 24S41e34k47e96r66a 6656520306425

Rikša ;-D

+1/0
10.3.2017 17:32

J81i11ř83í 80S58m42e61t19a16n29a 7985439312978

Vždyť už vyvinuli fabii, do Indie, jako dělaná.R^

+1/0
10.3.2017 11:31

J44a49n 72S54o71u12k85u44p 1894794556575

Určitě, ty typicky odcházející přední nápravy na Fabiích jsou na indické cesty jako dělané.

+4/0
10.3.2017 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.