Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda bude společně s Tata Motors vyvíjet auta pro Indii

Škoda Auto povede za koncern Volkswagen spolupráci s místním výrobcem Tata Motors, na jejímž konci by mělo být nové levné auto pro Indii. Projekt přinese stovky nových míst ve vývoji v Mladé Boleslavi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33i98ř34í 74N85o11v34o93t38n55ý 2188782355887

Takže Tatiaq?:-)

0/0
14.3.2017 11:06

M74a73r80e37k 69J15a40n38e78č68k49a 1517366243761

Pokud chtěli udělat levný vůz, měli sáhnout raději po automobilce, která má zkušenosti ve výrobě low-costů, jako je Dacia od Renaultu. Nižší a méně vybavené modely Škodovky sice už ten low-cost připomínají, ale nemají takovou trvanlivost, snadnost oprav a hlavně pořizovací cenu.

0/0
11.3.2017 16:08

T16o43m13á31š 43M64á93č23e14k 2244915331699

Takové auto se tu už léta vyrábí. Jmenuje se fabie a stačí zredukovat cenu asi na 1/4 té české ceny a bude vhodné i do dalších rozvojových zemí (včetně ČR).

+5/0
10.3.2017 19:19

P97e67t46r 42H85o44r33á17k 1529943609134

Takže opráší felicii LX, notně očešou výbavu a je hotovo. R^

+2/0
10.3.2017 18:34

P78e27t68r 94P94e27t60r 8821678238782

Nemyslím si že by znovuvýroba felicie vyšla levněji než současné fabie.

0/0
11.3.2017 8:41

M11a44r31t66i40n 18K86l24e65p90a48l 8153183695817

"výrobcem aut v Indii zvýšit svoji přítomnost v nejlidnatější zemi světa"

India zatim stale neni nejlidnatejsi zemi sveta. i kdyz je v clancich schanka po superlativech, tak ne vzdy se to musi prehanet.

0/−2
10.3.2017 18:25
Foto

M14i92c38h42a82l 36P60a36ř82í61z24e95k 8451283956151

Tak dle různých webů už je. Ono je fuk jestli mají 1, 338 nebo 1,336. Někde se uvádí i 1,400. Navíc na rozdíl od Číny (1,320 -1,381)tam porodnost nijak neregulují.

+1/0
10.3.2017 23:24

I19g25n98á32c 63M83r98k12v49i21č86k73a 2888232359295

ano a výsledky tohoto vývoje co nejlevnějšíh dílů se aplikují pro místní mamlasy do rapidů apod.

+1/0
10.3.2017 17:54

P89e86t57r 77P77e74t84r 8461288188692

Taková filozofie platí už nejméně 5 let ( alespoň u kocernu) stačí se zeptat kohokoliv z výroby dílů subdodavatele.

+1/0
11.3.2017 8:45

P40a57v55e71l 27H29o72u51s98k98a 3531815810388

A co s Tatrou, s tou spolupracovat nechtějí? :-P

+2/−2
10.3.2017 16:00

J53o42s79e85f 48M48i18š72k11o69v25s37k19ý 9578401461348

???

0/−1
10.3.2017 16:08

J47a27n 65P90e41k18a 5633403113

Skvělá příležitost pro expanzi. Indie roste, ano, zatím budou řešit nějaké malé pseudoauto, ale když se tam nyní takhle zaháčkují a bude spokojenost, může se brzy stát, že půjde o vývoj SUV a limuzím pro Indii.

+3/0
10.3.2017 14:36

J70a93n 62S77o90u86k13u95p 1954454406135

Spíš jde o objem aut, které se tam budou dát prodat, tamní trh je obrovský.

+5/0
10.3.2017 14:41

J47a31n 30P91e48k81a 5703573133

to taky R^

0/0
10.3.2017 15:13

J45a42k50u68b 17N57o43v21á86k 8500483760842

Škoda Citigo Junior?

+5/0
10.3.2017 14:09

T18o16m12á17š 17V47r46á31b54e44l 8500884173234

Tata je úžasná automobilka a pokud si uvědomíme, jak pod jejím vedením funguje Jaguar a Land Rover je jasné, že to myslím bez ironie.

+3/0
10.3.2017 13:49

R27o68m20a26n 24S57t40r22e89j27č45e49k 1283952475627

Co konkurenční boj a krádeže patentů? Nemůže se stát, že Jaguar začne pod kapotu tajně montovat motory HTP?

+4/−1
10.3.2017 14:42

J34a52k62u98b 54S45e82k41e78r63a 6506650976205

;-D

+1/0
10.3.2017 17:26

M95a34r65t68i35n 96F69r80a37n59t69i59š75e89k 7265890123955

čtyři. do každého kola jeden.

0/0
10.3.2017 21:46

D12a58v95i86d 63P63e60š28e24k 3743421828770

Spoluprace bude zajimava.

Skodovaci se budou ucit, jak udelat rozumnou cenu, aby jejich auta byla prodejna pro masy. To fabie nesplnuje, ani z daleka, je neskutecne predrazena oproti uzitne hodnote.

Indove se budou ucit jak postavit auto bez "slapadel" s pedaly a motorem.

Jsem docela zvedavy, protoze Tata dala dohromady mikro auto za 60000kč. Musíte uznat, že do mest, kde je rychlost 50 (max 70km/h) a naroky na bezpecnost jsou tim padem mensi, vypada docela zajimave, pokud se pohybujete od dveri bytu/domu ke dverim firmy, obchodu, skoly...

+5/0
10.3.2017 12:32

K76a71r34e28l 34R53e93j39h78o36n 8373829807705

Hele, vybírám auto v té třídě. Vyšla mi Fabia, ale klidně si dám poradit.... CO by mělo být lepší? Ze všech velkých značek do 300tis nic lepšího na českém trhu neseženu.... Klidně poraďte.... Nebrat jako výtku !!!

+10/0
10.3.2017 12:50

I93v74o 33U65r88b47á59n62e12k 2176477387

KIA Rio, např.

+1/−2
10.3.2017 14:38

J77a14k71u46b 50S66e62k27e86r80a 6986270906715

Do 300? Clio, Meriva, Corsa, Fiaty, Rio, Venga, IX20, I20.

Zalezi co povazuje za "nic lepsiho". :-)

+3/−1
10.3.2017 17:30

I76g52n18á28c 26M60r36k80v78i56č30k98a 2198262889395

i20 i ix20, corsa, clio jsou všecky o třídu menší auta jak fábie

+2/0
10.3.2017 17:57

J25a26k16u65b 60S74e64k89e41r24a 6186760876515

Odvazne tvrzeni...

+2/−1
10.3.2017 20:38

D70a55v87i84d 59P98e28š21e27k 3763901668930

- ja 8 let jezdil ve fabii sedanu

- ted mam 3 roky i20 a nemuzu si stezovat - je mensi (pro 4 lidi a temer bez kufru), ale uspornejsi a levnejsi na porizeni

- kolega z prace jde do KIA Rio (pribuzny model), jak zminuje p. Urbanek, taky je to dobra alternativa, jde jen o jineho vyrobce oproti i20

- kdybych se mel dnes rozhodnout mezi fabii a i20, vzal bych si i20, protoze je pro me uzivatelsky pohodlnejsi - mensi naklon v zatackach, lepe drzi stopu, silnejsi posilovac a vyssi sedacka-jsem maly;-D a chci videt kam jedu)

Fabia ma lepsi plasty a silnejsi motor o par kw, lepe zrychluje (ale ja nejsem zavodnik, tak je mi to k nicemu)

+1/0
10.3.2017 17:54

J45a63k17u69b 91S69e16k30e55r60a 6456520666515

Ma zkusenost je, ze I20 ma vetsi kabinu nez fabie. Nema turbomotor, coz je ovsem vyhoda. A cena u I20 byla urcena strizlive. Fabii nacenoval nekdo pod drogama

+1/0
10.3.2017 20:42

D95a45v48i64d 48P53e21š66e59k 3273821338840

souhlasim, na vysku je vyssi - proto jsem rad, ze muzu vyjet sedackou az pod strop i kdyz jsem maly a krasne vidim. Na sirku je to vzadu trochu stisnene. Tri se tam vejdou, ale kdyz by tam byla sedacka pro dite, tak uz tezko.

Za ty penize je to neskutecne auto. Se spotrebou 5,2 na okreskach se fabie nemuze moc merit, tam se pod 6 tezko dostanete.

+1/0
10.3.2017 22:52

J65o27s86e53f 43V96o72s33i47c77k54y 4683277596953

Vzdyt ta fima TATA jiz vlastni Land Rover Jaguar ! Tak by spise mohli oni radit Skode!

+1/−1
10.3.2017 12:31

J64i35ř41í 34S23c55h60w69a30c40h 8518114548906

Jaguar by jako mohl "radit" s výrobou levného auta?

+1/0
10.3.2017 13:11

P52e49t20r 73P85o81s44p89í43š58i97l 4328534326226

Škodovka zrovna expert na levná auta taky není.

+1/0
10.3.2017 17:43
Foto

L10u85k93á83š 92Z17á62v61o57d90s60k51ý 9701359831

oni chtějí vyrábět velký vůz, že potřebují radu Jaguaru?

0/0
10.3.2017 16:05

J23o65s30e31f 92M86i11š29k16o84v20s81k90ý 9518901641568

Když se dohodli na spolupráci, tak asi i TATA s tím souhlasí. ??

0/0
10.3.2017 16:11

J37a26k97u28b 51S25e60k17e58r42a 6566220376905

Co chtějí u Rikši zdokonalovat nebo dokonce vyvíjet?

0/0
10.3.2017 12:12

T82o47m71á32š 24V19r86á11b89e17l 8980914643854

Když to přeměnu, tak právě jak vyrobit tu rikšu, Škoda je v Indii v dost blbém segmentu ve stejném jako byla v Evropě Lancia či v USA Mercury, je to dražší auto, které si nekupuje střední třída, ale zároveň to není ani prémiový vůz.

+1/0
10.3.2017 13:54

T31o52m78á66š 49V69r86á24b96e66l 8250464783164

*přeženu

0/0
10.3.2017 14:10

J41a78n 52S85o59u72k81u90p 1174134286415

Co je to v Indii ́střední třída ́?

0/0
10.3.2017 14:43

J41a28k38u95b 38S44e25k67e51r71a 6206130426705

Rikša ;-D

+1/0
10.3.2017 17:32

J51i23ř59í 57S34m56e93t49a32n83a 7745299482778

Vždyť už vyvinuli fabii, do Indie, jako dělaná.R^

+1/0
10.3.2017 11:31

J36a58n 70S87o59u45k50u54p 1814784386285

Určitě, ty typicky odcházející přední nápravy na Fabiích jsou na indické cesty jako dělané.

+4/0
10.3.2017 14:42



Najdete na iDNES.cz