Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda bude společně s Tata Motors vyvíjet auta pro Indii

Škoda Auto povede za koncern Volkswagen spolupráci s místním výrobcem Tata Motors, na jejímž konci by mělo být nové levné auto pro Indii. Projekt přinese stovky nových míst ve vývoji v Mladé Boleslavi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79i15ř70í 27N81o36v42o65t35n25ý 2798482545727

Takže Tatiaq?:-)

0/0
14.3.2017 11:06

M16a55r66e62k 84J21a42n73e49č92k28a 1687836123371

Pokud chtěli udělat levný vůz, měli sáhnout raději po automobilce, která má zkušenosti ve výrobě low-costů, jako je Dacia od Renaultu. Nižší a méně vybavené modely Škodovky sice už ten low-cost připomínají, ale nemají takovou trvanlivost, snadnost oprav a hlavně pořizovací cenu.

0/0
11.3.2017 16:08

T19o14m58á31š 67M50á73č87e83k 2624955801109

Takové auto se tu už léta vyrábí. Jmenuje se fabie a stačí zredukovat cenu asi na 1/4 té české ceny a bude vhodné i do dalších rozvojových zemí (včetně ČR).

+5/0
10.3.2017 19:19

P16e71t97r 49H44o31r96á67k 1489643559194

Takže opráší felicii LX, notně očešou výbavu a je hotovo. R^

+2/0
10.3.2017 18:34

P54e46t41r 30P34e62t67r 8571638978162

Nemyslím si že by znovuvýroba felicie vyšla levněji než současné fabie.

0/0
11.3.2017 8:41

M74a89r32t14i64n 80K78l78e32p24a61l 8723423305307

"výrobcem aut v Indii zvýšit svoji přítomnost v nejlidnatější zemi světa"

India zatim stale neni nejlidnatejsi zemi sveta. i kdyz je v clancich schanka po superlativech, tak ne vzdy se to musi prehanet.

0/−2
10.3.2017 18:25
Foto

M29i49c79h39a50l 64P92a75ř58í94z36e55k 8621383426221

Tak dle různých webů už je. Ono je fuk jestli mají 1, 338 nebo 1,336. Někde se uvádí i 1,400. Navíc na rozdíl od Číny (1,320 -1,381)tam porodnost nijak neregulují.

+1/0
10.3.2017 23:24

I51g52n73á91c 73M53r98k92v12i66č85k75a 2868402849675

ano a výsledky tohoto vývoje co nejlevnějšíh dílů se aplikují pro místní mamlasy do rapidů apod.

+1/0
10.3.2017 17:54

P87e13t41r 48P18e83t67r 8641208968562

Taková filozofie platí už nejméně 5 let ( alespoň u kocernu) stačí se zeptat kohokoliv z výroby dílů subdodavatele.

+1/0
11.3.2017 8:45

P55a69v54e32l 25H92o81u49s30k89a 3551385540948

A co s Tatrou, s tou spolupracovat nechtějí? :-P

+2/−2
10.3.2017 16:00

J79o46s47e96f 16M98i71š64k51o86v74s34k10ý 9738431671158

???

0/−1
10.3.2017 16:08

J36a62n 56P51e47k42a 5223633593

Skvělá příležitost pro expanzi. Indie roste, ano, zatím budou řešit nějaké malé pseudoauto, ale když se tam nyní takhle zaháčkují a bude spokojenost, může se brzy stát, že půjde o vývoj SUV a limuzím pro Indii.

+3/0
10.3.2017 14:36

J92a57n 45S47o96u57k13u92p 1234134316265

Spíš jde o objem aut, které se tam budou dát prodat, tamní trh je obrovský.

+5/0
10.3.2017 14:41

J23a89n 56P82e14k12a 5443503683

to taky R^

0/0
10.3.2017 15:13

J80a74k86u31b 49N11o90v47á38k 8970153830522

Škoda Citigo Junior?

+5/0
10.3.2017 14:09

T48o77m16á16š 49V77r76á96b79e29l 8640834193494

Tata je úžasná automobilka a pokud si uvědomíme, jak pod jejím vedením funguje Jaguar a Land Rover je jasné, že to myslím bez ironie.

+3/0
10.3.2017 13:49

R66o93m63a38n 19S29t19r34e76j69č60e74k 1173112115757

Co konkurenční boj a krádeže patentů? Nemůže se stát, že Jaguar začne pod kapotu tajně montovat motory HTP?

+4/−1
10.3.2017 14:42

J74a32k21u38b 47S17e15k96e95r94a 6726900826935

;-D

+1/0
10.3.2017 17:26

M66a66r65t91i51n 80F43r44a75n73t33i39š53e39k 7455870123695

čtyři. do každého kola jeden.

0/0
10.3.2017 21:46

D94a78v53i88d 60P97e21š29e85k 3583401238340

Spoluprace bude zajimava.

Skodovaci se budou ucit, jak udelat rozumnou cenu, aby jejich auta byla prodejna pro masy. To fabie nesplnuje, ani z daleka, je neskutecne predrazena oproti uzitne hodnote.

Indove se budou ucit jak postavit auto bez "slapadel" s pedaly a motorem.

Jsem docela zvedavy, protoze Tata dala dohromady mikro auto za 60000kč. Musíte uznat, že do mest, kde je rychlost 50 (max 70km/h) a naroky na bezpecnost jsou tim padem mensi, vypada docela zajimave, pokud se pohybujete od dveri bytu/domu ke dverim firmy, obchodu, skoly...

+5/0
10.3.2017 12:32

K46a42r92e74l 92R17e50j19h59o93n 8413869447635

Hele, vybírám auto v té třídě. Vyšla mi Fabia, ale klidně si dám poradit.... CO by mělo být lepší? Ze všech velkých značek do 300tis nic lepšího na českém trhu neseženu.... Klidně poraďte.... Nebrat jako výtku !!!

+10/0
10.3.2017 12:50

I23v77o 60U67r59b16á69n31e87k 2256227767

KIA Rio, např.

+1/−2
10.3.2017 14:38

J14a92k39u60b 56S85e45k60e98r91a 6216450706945

Do 300? Clio, Meriva, Corsa, Fiaty, Rio, Venga, IX20, I20.

Zalezi co povazuje za "nic lepsiho". :-)

+3/−1
10.3.2017 17:30

I94g28n85á28c 58M57r72k62v56i15č18k96a 2718622279765

i20 i ix20, corsa, clio jsou všecky o třídu menší auta jak fábie

+2/0
10.3.2017 17:57

J20a15k58u80b 39S45e25k29e43r83a 6116970126245

Odvazne tvrzeni...

+2/−1
10.3.2017 20:38

D85a49v32i88d 20P73e13š11e96k 3633281418400

- ja 8 let jezdil ve fabii sedanu

- ted mam 3 roky i20 a nemuzu si stezovat - je mensi (pro 4 lidi a temer bez kufru), ale uspornejsi a levnejsi na porizeni

- kolega z prace jde do KIA Rio (pribuzny model), jak zminuje p. Urbanek, taky je to dobra alternativa, jde jen o jineho vyrobce oproti i20

- kdybych se mel dnes rozhodnout mezi fabii a i20, vzal bych si i20, protoze je pro me uzivatelsky pohodlnejsi - mensi naklon v zatackach, lepe drzi stopu, silnejsi posilovac a vyssi sedacka-jsem maly;-D a chci videt kam jedu)

Fabia ma lepsi plasty a silnejsi motor o par kw, lepe zrychluje (ale ja nejsem zavodnik, tak je mi to k nicemu)

+1/0
10.3.2017 17:54

J81a55k48u87b 73S97e80k25e11r39a 6216240646825

Ma zkusenost je, ze I20 ma vetsi kabinu nez fabie. Nema turbomotor, coz je ovsem vyhoda. A cena u I20 byla urcena strizlive. Fabii nacenoval nekdo pod drogama

+1/0
10.3.2017 20:42

D69a98v25i72d 71P63e54š90e31k 3573481738160

souhlasim, na vysku je vyssi - proto jsem rad, ze muzu vyjet sedackou az pod strop i kdyz jsem maly a krasne vidim. Na sirku je to vzadu trochu stisnene. Tri se tam vejdou, ale kdyz by tam byla sedacka pro dite, tak uz tezko.

Za ty penize je to neskutecne auto. Se spotrebou 5,2 na okreskach se fabie nemuze moc merit, tam se pod 6 tezko dostanete.

+1/0
10.3.2017 22:52

J12o17s13e61f 26V20o14s84i46c87k45y 4223347146433

Vzdyt ta fima TATA jiz vlastni Land Rover Jaguar ! Tak by spise mohli oni radit Skode!

+1/−1
10.3.2017 12:31

J70i47ř91í 76S95c19h29w41a96c47h 8558684758376

Jaguar by jako mohl "radit" s výrobou levného auta?

+1/0
10.3.2017 13:11

P63e26t40r 34P33o73s22p92í35š59i96l 4538774846616

Škodovka zrovna expert na levná auta taky není.

+1/0
10.3.2017 17:43
Foto

L37u36k58á39š 49Z57á60v19o55d96s20k92ý 9861719631

oni chtějí vyrábět velký vůz, že potřebují radu Jaguaru?

0/0
10.3.2017 16:05

J78o64s44e18f 19M33i29š81k10o79v68s57k54ý 9668261981648

Když se dohodli na spolupráci, tak asi i TATA s tím souhlasí. ??

0/0
10.3.2017 16:11

J51a56k45u20b 28S19e46k86e16r64a 6306770366635

Co chtějí u Rikši zdokonalovat nebo dokonce vyvíjet?

0/0
10.3.2017 12:12

T29o16m63á94š 27V87r42á75b52e14l 8170764393684

Když to přeměnu, tak právě jak vyrobit tu rikšu, Škoda je v Indii v dost blbém segmentu ve stejném jako byla v Evropě Lancia či v USA Mercury, je to dražší auto, které si nekupuje střední třída, ale zároveň to není ani prémiový vůz.

+1/0
10.3.2017 13:54

T87o13m64á88š 79V20r37á45b25e27l 8680464353714

*přeženu

0/0
10.3.2017 14:10

J31a26n 64S60o31u53k15u38p 1474134316815

Co je to v Indii ́střední třída ́?

0/0
10.3.2017 14:43

J76a18k80u92b 16S21e41k17e27r28a 6606650876555

Rikša ;-D

+1/0
10.3.2017 17:32

J53i90ř69í 47S76m58e51t17a13n30a 7865519262178

Vždyť už vyvinuli fabii, do Indie, jako dělaná.R^

+1/0
10.3.2017 11:31

J25a81n 73S26o85u58k37u60p 1374444346625

Určitě, ty typicky odcházející přední nápravy na Fabiích jsou na indické cesty jako dělané.

+4/0
10.3.2017 14:42







Najdete na iDNES.cz