- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud chtěli udělat levný vůz, měli sáhnout raději po automobilce, která má zkušenosti ve výrobě low-costů, jako je Dacia od Renaultu. Nižší a méně vybavené modely Škodovky sice už ten low-cost připomínají, ale nemají takovou trvanlivost, snadnost oprav a hlavně pořizovací cenu.
Takové auto se tu už léta vyrábí. Jmenuje se fabie a stačí zredukovat cenu asi na 1/4 té české ceny a bude vhodné i do dalších rozvojových zemí (včetně ČR).
Takže opráší felicii LX, notně očešou výbavu a je hotovo.
Nemyslím si že by znovuvýroba felicie vyšla levněji než současné fabie.
"výrobcem aut v Indii zvýšit svoji přítomnost v nejlidnatější zemi světa"
India zatim stale neni nejlidnatejsi zemi sveta. i kdyz je v clancich schanka po superlativech, tak ne vzdy se to musi prehanet.
Tak dle různých webů už je. Ono je fuk jestli mají 1, 338 nebo 1,336. Někde se uvádí i 1,400. Navíc na rozdíl od Číny (1,320 -1,381)tam porodnost nijak neregulují.
ano a výsledky tohoto vývoje co nejlevnějšíh dílů se aplikují pro místní mamlasy do rapidů apod.
Taková filozofie platí už nejméně 5 let ( alespoň u kocernu) stačí se zeptat kohokoliv z výroby dílů subdodavatele.
A co s Tatrou, s tou spolupracovat nechtějí?
Skvělá příležitost pro expanzi. Indie roste, ano, zatím budou řešit nějaké malé pseudoauto, ale když se tam nyní takhle zaháčkují a bude spokojenost, může se brzy stát, že půjde o vývoj SUV a limuzím pro Indii.
Spíš jde o objem aut, které se tam budou dát prodat, tamní trh je obrovský.
Tata je úžasná automobilka a pokud si uvědomíme, jak pod jejím vedením funguje Jaguar a Land Rover je jasné, že to myslím bez ironie.
Co konkurenční boj a krádeže patentů? Nemůže se stát, že Jaguar začne pod kapotu tajně montovat motory HTP?