Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chceme i nechceme. Praha si stále neví rady s reklamou v metru

Pražský dopravní podnik zvažuje odkup většinového podílu v reklamní společnosti Rencar, která mu prodává reklamu v MHD. Zatímco Rencar hovoří o politické hře s cílem firmu poškodit a násilně převzít, primátorka Adriana Krnáčová vidí nabídku dopravce jako jedno z řešení sporu, který trvá již dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72a73r35i45a32n 51P48e22š79t60a 6798468298708

Osmi až patnáctinásobek tržeb? To se spletli? Osminásobek zisku je už celkem dost. Běžná návratnost u akvizicí je 6, max. 10 let. Dávat někomu násobky tržeb je nesmysl a možná taky podvod.

0/0
12.3.2017 7:33

P86a28v13e77l 94S73o70b57o28t51k96a 5690944

Mafie a korupce je ta nejvyšší forma tržní ekonomiky.

+1/0
12.3.2017 0:22

T10o21m88á65š 11V85y33k55o23u68k90a95l 8201121642838

Reklama v metru ztrátová?? To celé je nějaká levárna, ve které jde, jak jinak, o velké prachy a prakticky tunelování toho, co může dělat samo město a získávat z toho do veřejného rozpočtu podstatně více ...

+1/0
11.3.2017 23:46

P68a53t70r39i74k 85E62g76e97r 2158140259541

Myslím si, že obrazovky ve stanicích metra mají smysl. Nejenže zde bylo zpravodajství, informace o příjezdu vlaku, ale cestující se dozvěděl o výluce či změnách v MHD. Nyní jen někteří si tuto informaci přečtou na webových stránkách, ve vestibulu stanice metra či v novinách o špatnou věc určitě nešlo. DP by měl naopak obrazovky rozšiřovat. Živé obrazovky bych spíše odstranil ze silnic na magistrále znervózňují řidiče! V metru dopravě nepřekáží.

0/0
11.3.2017 20:18

P47e61t55r 48A10g89u93l78á59r 4957248720584

Ano. Reklamu tam nechtějí, peníze za ni však nesmrdí.

+6/−1
11.3.2017 13:32







Najdete na iDNES.cz