- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osmi až patnáctinásobek tržeb? To se spletli? Osminásobek zisku je už celkem dost. Běžná návratnost u akvizicí je 6, max. 10 let. Dávat někomu násobky tržeb je nesmysl a možná taky podvod.
Mafie a korupce je ta nejvyšší forma tržní ekonomiky.
Reklama v metru ztrátová?? To celé je nějaká levárna, ve které jde, jak jinak, o velké prachy a prakticky tunelování toho, co může dělat samo město a získávat z toho do veřejného rozpočtu podstatně více ...
Myslím si, že obrazovky ve stanicích metra mají smysl. Nejenže zde bylo zpravodajství, informace o příjezdu vlaku, ale cestující se dozvěděl o výluce či změnách v MHD. Nyní jen někteří si tuto informaci přečtou na webových stránkách, ve vestibulu stanice metra či v novinách o špatnou věc určitě nešlo. DP by měl naopak obrazovky rozšiřovat. Živé obrazovky bych spíše odstranil ze silnic na magistrále znervózňují řidiče! V metru dopravě nepřekáží.
Ano. Reklamu tam nechtějí, peníze za ni však nesmrdí.