Diskuze

Chceme i nechceme. Praha si stále neví rady s reklamou v metru

Pražský dopravní podnik zvažuje odkup většinového podílu v reklamní společnosti Rencar, která mu prodává reklamu v MHD. Zatímco Rencar hovoří o politické hře s cílem firmu poškodit a násilně převzít, primátorka Adriana Krnáčová vidí nabídku dopravce jako jedno z řešení sporu, který trvá již dva roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osmi až patnáctinásobek tržeb? To se spletli? Osminásobek zisku je už celkem dost. Běžná návratnost u akvizicí je 6, max. 10 let. Dávat někomu násobky tržeb je nesmysl a možná taky podvod.

0 0
možnosti

Mafie a korupce je ta nejvyšší forma tržní ekonomiky.

1 0
možnosti

Reklama v metru ztrátová?? To celé je nějaká levárna, ve které jde, jak jinak, o velké prachy a prakticky tunelování toho, co může dělat samo město a získávat z toho do veřejného rozpočtu podstatně více ...

1 0
možnosti

Myslím si, že obrazovky ve stanicích metra mají smysl. Nejenže zde bylo zpravodajství, informace o příjezdu vlaku, ale cestující se dozvěděl o výluce či změnách v MHD. Nyní jen někteří si tuto informaci přečtou na webových stránkách, ve vestibulu stanice metra či v novinách o špatnou věc určitě nešlo. DP by měl naopak obrazovky rozšiřovat. Živé obrazovky bych spíše odstranil ze silnic na magistrále znervózňují řidiče! V metru dopravě nepřekáží.

0 0
možnosti

P23e85t98r 36A50g27u60l27á60r

11. 3. 2017 13:32

Ano. Reklamu tam nechtějí, peníze za ni však nesmrdí.

6 1
možnosti