Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arriva i kvůli mzdám řidičů zdraží na „dobyté“ trase z Prahy do Teplic

Cenová válka na trase Praha - Teplice mezi autobusovými dopravci končí. Dopravce Arriva, který vstoupil na linku před rokem a dopravu na této trase ovládl, v pondělí v tiskové zprávě oznámil zdražení nejlevnějších jízdenek z 59 na 69 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a55n 61H61o71r80a 6877261576

"Dobytá linka" "agresivni cenová politika" zajímavé slovosledy z pera mistra Jana Sůry.....

0/0
15.3.2017 13:47

P82a21v71e67l 92K62o17s33e17k 4835563426455

I 79 Kč je krásná cena na 90 km. Příbram - Praha, tj. nějakých 60 km stojí 80 Kč, s platbou z karty "peněženka" 75 Kč. Tarif Středočeské integrované dopravy je prostě brutál. A díky odkoupení veškeré konkurence Arrivou - Cup Tour bus -> Arriva Praha, Bosák bus -> Arriva střední Čechy, jsme přišli i o wifi v Bosák bus (jinde ani nebylo). Vozová park Karosy a Iveco Crossway, plus jedna stará Bova.

+2/0
14.3.2017 8:42

V89á19c35l43a96v 79K12ř72í11ž 7477793831846

Díky za Arrivu. Autobusy firmy Kavka byly příšerné šunky. Staré rachotiny s prosezenými sedadly. Hlavně, aby Arriva vydržela!!R^

0/0
13.3.2017 23:30

J76i38ř19í 39J33o41z31a 3398813680221

Kavka je hnus. Divim se, ze se jeste drzi na trase Most - Praha, kdyz tam jezdi RegioJet.

0/0
14.3.2017 4:00

R91a20d26i10m 69S59v51o58b12o64d51a 9353379836182

k tomu, aby se zvysovaly mzdy je potreba, aby se zvysila cena sluzeb.

cesky ridic odveze 40 lidi za 69 kc a nemecky ridic za 4.5euro. tim padem ma nemecky ridic o 80% vyssi produktivitu.

a jeste je potreba aby zamestnavatel v dostatecne mire prerozdelil zisk coz se v soucasnosti nedeje.

na zapade se bezne na mzdy dava 50-55% hdp. v novych clenskych zemich je to kolem 45%

0/0
13.3.2017 23:18

P24e84t80r 72K90n83ě18b85o78r23t 8762608259210

To je dobře, že řidičům přidaj.

+1/0
13.3.2017 21:08

P85a92t98r36i46k 95E56g11e22r 2788780489371

Praha - Teplice za 69 korun je pořád dobrý. Na trasách Praha - Liberec, Praha - Hradec Králové, Praha - Plzeň se jezdí dráž a myslím si, že Praha - Kladno za 38 až 42 korun je taky drahý. Snad však Střední Čechy postupně přejdou pod pražskou integrovanou dopravu. DÚK s PID úzce také spolupracuje třeba se i to rozšíří.

+1/−1
13.3.2017 20:47

Z21d49e84n62e58k 35M73a91z39a74n21e90c 9147602177541

Nesporne dobry. Praha - Litomerice jsou mnohem drazsi i kdyz jsou Litomerice znatelne bliz.

+1/0
13.3.2017 21:09

J51i51ř16í 35J28o56z44a 3328133690841

Linky Praha - Kladno nejsou dotovane krajem. Jedna se o komercni linky, nebot na sebe vydelavaji. Tedy kraj ani nemluvi v tomto pripade do jizdnich radu, kvality vozidel a tarifu. V pripade integrace do PID dojde nejspise ke snizeni trzeb na teto relaci a dopravce bude chtit kompenzace za ztratu z jizdneho. Takze se to zaplati z dotace od kraje.

0/0
14.3.2017 3:58

L92u39k29á11š 65Š54m49a25h37e49l 2987194812884

Zajímalo by mne, jestli už mají dost řidičů na předem nasmlouvané dotované linky základní dopravní obslužnosti (třeba v rámci PID). Ty by měly totiž mít přednost.:-(

+2/0
13.3.2017 19:51

J17o57s22e15f 80T19r50ö46g88l 8759442386166

Tohle mě přesně taky vadí. Arriva vysoutěžila provoz na 10 let, ale i díky nevalné mzdové politice dala výpověď řada řidičů a není neobvyklé, že některé spoje jsou odříkány, protože zkrátka není, kdo by řídil. Ale komerční linka do Prahy vyjede vždy. Je to velice nesolidní jednání nehodné velké mezinárodní firmy.

+2/−2
13.3.2017 21:38

M98i92r78o27s52l42a34v 45J20o97z31e26f31y 3608441552506

Taky že to DB dosti zajímá jak to tady manažeři koulí...v každém případě si dovolí vše co si lidé nechají líbit a věřte či nevěřte ale lidi si toho nechají líbit opravdu hodně

0/0
13.3.2017 22:36

M52a65r36t47i32n 33H26o51u78b29a 6633921219758

co si lide nechaji libit?? tak objednatelem dopravy je snad kraj.

mezi cestujicim a dopavcem v ramci ZDO neni zadny smluvni vztah

+1/0
13.3.2017 22:50

M26i19r63o19s56l67a70v 33J12o14z70e16f92y 3888801962376

Zaměstnanci Arrivy_řidiči

0/0
14.3.2017 7:49

M15i17r67o51s87l87a78v 28Z62i32k76m26u40n36d 6698802917808

Pokud dopravce spoj neprovede, platí objednavateli smluvní pokutu ... té se nevyhne, protože se uplatní započtení pohledávky a on dostane méně.

Na dálkové spoje se prodávají jízdenky často "s předstihem", takže ten spoj se musí zajistit. Tam by měl dopravce více problémů než u intervalového spoje. Každopádně, kdo si müslel, že když žebrácká mzda řidiče - i po zvýšení je to zhruba tolik, co berou zaměstnanci u hlídacích služeb nebude spojena se zvýšením jízdného, tak byl naivní. A to je ještě mzda hluboko pod tím, co by za svoji práci měli řidiči dostávat (v přepočtu na osm hodin na pracovišti denně) ...

0/0
13.3.2017 23:36

M20i76r46o33s43l35a91v 97J86o28z66e80f18y 3108821842676

Jasně, papírově se přidělí řidiči z jiných provozoven a je lidí kolik je třeba

0/0
14.3.2017 7:52







Najdete na iDNES.cz