- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si i to druhé auto v životě koupím nové,moc toho nenajedu a nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit kupovat levnější věci. A jestli ro bude třeba Dacia je mi celkem jedno.
ale není lepší balkán než Německo? V zimě jim tam nesnaží, nesypou silnice posypovou solí atd.
pokud se parkuje u moře, taky to dostane docela zabrat ..
Docela dost lidí už to pochopilo a ojetinu neriskují. Čím dál tím více lidí jde do nákupu nového auta. Autobazarům čím dál tím více klesá objem tržeb a zisk dohánějí větší a větší marží. Dnes už se nevyplácí kupovat ani dražší auta v ojetinách.
Já například uvažoval o nákupu ojetého auta, jehož nový model jsem nakonec koupil v akci za 680 tisíc. Deset let stará ojetina předchozí generace se 150 tisíci kilometry nájezdu se nedala koupit pod 200 tisíc. Když jsem si propočítal možné náklady na servis a nutnou výměnu spotřebáků - rozvody, dvouhmota, spojka, brzdy, tlumiče, čepy, ramena, závěsy, výfuk, katalyzátor, tak jsem došel k závěru, že riskovat ojetinu se nevyplatí.
pokud je člověk levej a na autě si nic neudělá nebo si neumí dojet auto koupit sám do Německa, pak možná ano
Prověřit ve vámi vybraném autorizovaném servisu, vždy
No a na co to má vliv?!
Jinak Cebie krade (nebo jí je někdo záměrně poskytuje) údaje z STKáček. Zjistili jsme to jednou, když se na STK omylem uvedl rozdílný stav km, který se hned v zápětí objevil v databázi Cebie
I ty blazinku..vážně si myslíš,že počet km z STK musí reflektovat pravdivý stav?
jako poslední ojetinu jsem měl audinu a6, spolehlivé auto, ale na technické keců, tohle tam nemůže být, tohle ne, tohle jo, emise jo pak né......každou chvilku měnit čepy a ramena bo české silnice jsou srolované a zvlněné na všechny strany.....už nikdy více
ojetinu už nikdy, mám operák už druhý a jsem maximálně spokojen, neřeším ani technickou, ani pojištění ani přezouvání ani servis....super a za poměrně rozumnou cenu
Koupil jsem takto dvě auta, vždy kontrolované mechanickem a vždy po prověření. Obě dokonce měla i reálný nízký stav kilometrů. Jenže s tím jezdilo nějaké prase a tak jen co jsem začal více jezdit, začalo to. U jednoho byla vada na klikove hřídeli a u posledního byly vysypaná ložiska v převodovce. Dnes už to vidím jinak. Je mi jedno,že budu kámošům pro smích, ale raději novou Dacii, než ojeté auto.. Nikdy nevíte kdo a jak s tím jezdil a není pravda, že lehce jetý auto musí být vždy v cajku..
Moje taktika. Raději koupím low cost a nejpozději do 10 let obnovím. Kupuji levné benzinové Citroeny a neznám jiný servis než pneu, olej, filtry a destičky. A starý křáp nechám někomu za pár korun dojezdit. Potřebuji se přepravovat na kratší vzdálenosti a ne si honit ego.
Prodejci ojetých aut že lžou? Tomu nemůžu uvěřit!!!