Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda stahuje v Rusku přes 43 tisíc aut kvůli možné poruše hydrauliky

Automobilka Volkswagen svolává v Rusku přes 43 tisíc aut značky Škoda kvůli možné poruše hydraulických akumulátorů. Do servisu zamíří modely Octavia, Superb, Fabia, Yeti a Rapid se sedmistupňovou převodovkou DSG vyrobené v letech 2012 až 2016, oznámila v Moskvě ruská federální agentura Gosstandard.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L85e36o89š 45M16a37r19š74a86l 5822154302648

Nejedná se o vadu,je to vlastnost.;-D

+3/0
13.3.2017 19:44

P65e43t97r 46B96á57č60a 8425666385445

Nechce to rovnou stahnout vsechno? Dyt se na ty auta neda divat.

0/−1
13.3.2017 19:44

J73i25ř29í 38S65m48e52t54a71n69a 7465409882928

Předražený šunt!!!Rv

+1/0
13.3.2017 19:16

J98a49k85u23b 37S44e65k19e55r11a 6326150616405

Ty koncernove automaty jsou asi fakt nic moc...

0/0
13.3.2017 19:12

J74a46n 36H51á62j74e25k 2776706693315

A vozy pro Rusko se vyrábí jinde nebo taky v Mladé Boleslavi? Protože proč jdou na servisní prohlídku jen vozy určené na ruský trh?

0/0
13.3.2017 18:20

J41a20n 45N83o33v76á49k 9985958204435

Jiná verze SW.

0/0
13.3.2017 19:29

L32u96k10á28š 88A71d91a23m76e35c 3737163270307

Škodovky pro Rusko se vyrábí v závodě GAZ v Nižném Novgorodu.

0/0
13.3.2017 19:42

T17o70m25á21š 32V38e27r53n12e91r 1595414427155

Vozy pro Rusko se vyrábí v Rusku...

0/0
14.3.2017 12:05

J12a35n 93H27á17j76e46k 2176616893815

A vozy pro tuzemský trh, už jsou svolány taky. Zajímavé je, že za stejné období je v Rusku svoláno cca 40 tis. vozů, v ČR necelé 4 tis. vozů...

0/0
14.3.2017 20:37

P11e10t45r 95B25i23e89l37i22k 9187654272691

...aaaa nejaky bug ... :-/ ...stane se

0/0
13.3.2017 18:18

P77e66t40r 40K47o67t85o82l69a66n 8297587287954

Jedna se o vozy s automatickou prevodovkou a ty hydraulicky akumulatory maji.

0/0
13.3.2017 17:01
Foto

M69i20r67o26s88l23a20v 85S42t12e39i22n63e46r 6338754863425

Hydraulika má zásobu tlakového oleje v nádobě s pístem, podobně jako common rail vstřikování má zásobu dieslu v zvětšeném potrubí mezi vysokotlakým čerpadlem a tryskami.

Většina tuningů zvyšuje tlak v tomto úseku aby se zvýšil i výkon motoru.

U převodovky musí být stále dost oleje pod tlakem, aby se mohly použít elektricky ovládané kohoutky, řídící pohyby řadicích páček a spojek. Když však zlobí třeba tlakový spínač, může tlak narůst do nebezpečné výše pro pevnost nádoby.

+5/0
13.3.2017 16:59

E56m37i86l 75F39a77t30k78a 1300243810511

co to je hydraulický akumulátor? to zní divně

+3/0
13.3.2017 16:34
Foto

P27e10t54r 13P31r20o33c94h55á40z37k74a 3362276762104

Zásobník tlakového oleje pro řazení automatické převodovky.

+1/0
13.3.2017 17:51

A44n19t94o37n19í91n 70Z51e65l90e88n88ý 2954733411686

Tedy expanzka.

0/0
13.3.2017 18:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.