- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechce to rovnou stahnout vsechno? Dyt se na ty auta neda divat.
Ty koncernove automaty jsou asi fakt nic moc...
A vozy pro Rusko se vyrábí jinde nebo taky v Mladé Boleslavi? Protože proč jdou na servisní prohlídku jen vozy určené na ruský trh?
Jedna se o vozy s automatickou prevodovkou a ty hydraulicky akumulatory maji.
Hydraulika má zásobu tlakového oleje v nádobě s pístem, podobně jako common rail vstřikování má zásobu dieslu v zvětšeném potrubí mezi vysokotlakým čerpadlem a tryskami.
Většina tuningů zvyšuje tlak v tomto úseku aby se zvýšil i výkon motoru.
U převodovky musí být stále dost oleje pod tlakem, aby se mohly použít elektricky ovládané kohoutky, řídící pohyby řadicích páček a spojek. Když však zlobí třeba tlakový spínač, může tlak narůst do nebezpečné výše pro pevnost nádoby.
co to je hydraulický akumulátor? to zní divně
Zásobník tlakového oleje pro řazení automatické převodovky.