- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měl bych lepší koncept.. co kdyby lidem dali jen maso a a ́t si to každý ugriluje sám?
Špatný marketing.. nikde žádné pořádné reklamy.
Myšlenka a koncept určitě dobrý, ale realita je dnes jinde. Je přebufetováno a drtivá většina lidí jde jen a pouze za cenou. Ale musím se opravdu smát, když někdo píše, že doma to pořídí za zlomek ceny. Samozřejmě, ale doma neplatíte nájmy v centru Prahy, energie a hlavně zaměstnance. Takže takové srovnání je více, než úsměvné.
Ladite produkt? Tak nezapomente, ze dle obchodnich retezcu jsou chute ceskeho klienta zamerene na nekvalitu nez kvalitu
Myšlenky škoda. Kofola dobrá - lepší než Pepsi, ale úžasné předražené Ugo si strčte za klobouk.
"předražené" - když si to lidi kupují a firma na tom vydělává, pak je cena nastavena správně.
No konečně taky nějaké dobré zprávy.
To jako že bude líp, když místo Nagrilů budou Vietnamci?
Ne, že bych byl nějaký troškař a škudlil bych každou korunu. V Na grilu mi vždy moc chutnalo, ale než si dát kuřecí steak s přílohou za 180,- tak jsem si raději zašel do celkem slušné indické restaurace.
Jednou těsně po otevření vyzkoušeno. Jedna drahá sranda. Před tím tam byl pakistansky fastfood, taky dlouho nevydržel.