- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
lowcost je super trida - sedet na ctyrce, kde neni zadny misto na nohy pro me, natoz pro cloveka, ktery sedi naproti me, se vyplati
To víte, že vás studentík nebude donekonečna vozit za korunu! Chtěli jste "šikovného soukromníka", máte ho!
ja jsem pro.. ceny se odviji od poptavky. to mate jako v realitach.. spousta velkych mest dnes nema schvalene uzemni zasady a tedy je stopka na vystavbu velkych projektu. .tedy nejsou byty... ale zajem je velky ted ty byty co k prodeji jsou jdou cenou nahoru... vite neco o trzni ekonomice? tohle je totiz presne ono... poptavka, nabidka, cena
Zdražuje, a to se mu konkurenci zlikvidovat díky bohu nepodařilo
Trochu je mi záhadou, co má tento článek znamenat. Ceny v dopravě se v tržním prostředí mění. Tedy nejen u jednoho dopravce, ale u všech dopravců. V tomto ohledu je uvedená informace firmy RegioJet v podstatě jasným reklamním sdělením, a měla by být jako reklamní sdělení řádně označena. Obecně pak, ceny se vlivem tržního prostředí denně (nebo i častěji) mění nejen v odvětví dopravy, ale ve všech odvětvích napříč celým hospodářstvím.
Proc tolik lidi jede do Ostravy? Je tam neco k videni? Netrolim, ale udelal bych si tam za 90 Kc vylet.
V uterý v 5 ráno? A co tam v 9 ráno? Snídaně? :)))
A teď si představte, že by si vybrečeli monopol...
No to je otázka, jestli je to víc cíl dopravců nebo politiků - protože stát z toho pak má větší "vývar", když se nestanovuje cena jízdenky ve smlouvě.
no hlavně že RJ bude jezdit levněji...
jezdi levneji... ale ne vzdy... otazka nabidky a poptavky..
Při současné tvorbě cen jízdenek, by se už neměla uvádět čistá jízdní doba vlaků, ale průměrná doba od rozhodnutí cestovat, do doby dojezdu prvního vlaku za přijatelnou cenu. Co vám budou platné rychlovlaky s jízdní dobou 2 hodiny, když akceptovatelná cena jízdenky pro vás bude jen za noční vlaky a zakoupená měsíc dopředu?
Pokud mábýt rychlovlak ziskový tak i s velkou dotací budou nejlevnější jízdenky několikanásobkem ceny dnešních vlaků.
Třeba budeme vzpomínat na prioritizované Pendolíno za 430, před nástupem konkurence. S IN 50 za 320?
Komerční železnice má trochu jiné zvyky než státní. A u letenek do Asie to při nutnosti na poslední chvíli jsou částky značně astronomické. Vánoce už ani nepředstavuju.
Nebo bezny rychlik nebo IC bez slevy za temer 500 korun kdykoli a najendou se lidi vztekaji, ze v par spickovych casech budou poslednich par mist za cenu, za kteoru se drive jezdilo standardne...