Diskuze

RegioJet zdražil vlaky ve špičce, ceny se liší až o 230 procent

Soukromý železniční dopravce RegioJet začíná čím dál více v cenách jízdenek rozlišovat, který den a ve kterou hodinu jedete vlakem. Zatímco mimo špičku zlevnil na trase z Ostravy do Prahy jízdenky až na 94 korun, v nejvytíženější časy už ceny přesahují 500 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prý dluží SŽDC peníze.

0 0
možnosti

lowcost je super trida - sedet na ctyrce, kde neni zadny misto na nohy pro me, natoz pro cloveka, ktery sedi naproti me, se vyplati

2 0
možnosti

J49a59n 20N21o47v41á10k

16. 3. 2017 9:07

proto je to low cost.

5 0
možnosti

To víte, že vás studentík nebude donekonečna vozit za korunu! Chtěli jste "šikovného soukromníka", máte ho!

10 1
možnosti

ja jsem pro.. ceny se odviji od poptavky. to mate jako v realitach.. spousta velkych mest dnes nema schvalene uzemni zasady a tedy je stopka na vystavbu velkych projektu. .tedy nejsou byty... ale zajem je velky ted ty byty co k prodeji jsou jdou cenou nahoru... vite neco o trzni ekonomice? tohle je totiz presne ono... poptavka, nabidka, cena

1 1
možnosti

A89l42a57n 16Ř15e73p76k48a

16. 3. 2017 7:10

Zdražuje, a to se mu konkurenci zlikvidovat díky bohu nepodařilo ;-)

5 0
možnosti

Trochu je mi záhadou, co má tento článek znamenat. Ceny v dopravě se v tržním prostředí mění. Tedy nejen u jednoho dopravce, ale u všech dopravců. V tomto ohledu je uvedená informace firmy RegioJet v podstatě jasným reklamním sdělením, a měla by být jako reklamní sdělení řádně označena. Obecně pak, ceny se vlivem tržního prostředí denně (nebo i častěji) mění nejen v odvětví dopravy, ale ve všech odvětvích napříč celým hospodářstvím.

1 4
možnosti

Proc tolik lidi jede do Ostravy? Je tam neco k videni? Netrolim, ale udelal bych si tam za 90 Kc vylet.

1 3
možnosti

V uterý v 5 ráno? A co tam v 9 ráno? Snídaně? :))) ;-D

1 0
možnosti

A teď si představte, že by si vybrečeli monopol...;-);-)

18 0
možnosti

J14a14n 86J42e51m98e55l41k41a

15. 3. 2017 23:12

No to je otázka, jestli je to víc cíl dopravců nebo politiků - protože stát z toho pak má větší "vývar", když se nestanovuje cena jízdenky ve smlouvě.

0 0
možnosti
Foto

J29a66n 21V13a32l29a14l96í93k

15. 3. 2017 20:09

no hlavně že RJ bude jezdit levněji...

11 1
možnosti

jezdi levneji... ale ne vzdy... otazka nabidky a poptavky..

1 0
možnosti

M95i62l18a73n 80V74o26l76e19k

15. 3. 2017 19:18

Při současné tvorbě cen jízdenek, by se už neměla uvádět čistá jízdní doba vlaků, ale průměrná doba od rozhodnutí cestovat, do doby dojezdu prvního vlaku za přijatelnou cenu. Co vám budou platné rychlovlaky s jízdní dobou 2 hodiny, když akceptovatelná cena jízdenky pro vás bude jen za noční vlaky a zakoupená měsíc dopředu?

4 9
možnosti

J16a94n 75N42o64v22á30k

15. 3. 2017 21:02

Pokud mábýt rychlovlak ziskový tak i s velkou dotací budou nejlevnější jízdenky několikanásobkem ceny dnešních vlaků.

1 0
možnosti

J62a22n 32J20e34m89e72l31k12a

15. 3. 2017 19:09

Třeba budeme vzpomínat na prioritizované Pendolíno za 430, před nástupem konkurence. S IN 50 za 320?

Komerční železnice má trochu jiné zvyky než státní. A u letenek do Asie to při nutnosti na poslední chvíli jsou částky značně astronomické. Vánoce už ani nepředstavuju.

8 0
možnosti

Nebo bezny rychlik nebo IC bez slevy za temer 500 korun kdykoli a najendou se lidi vztekaji, ze v par spickovych casech budou poslednich par mist za cenu, za kteoru se drive jezdilo standardne...

1 0
možnosti