- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Cechach Uber prijma cash take, ale je videt ze i tem chudakum Indickejm kteri vlastni auto plati lip nez cechum. U nas si nikdo 50 nevydela. A jeste to jsou castky pred Dph a dani s prijmu vcetne amortizace auta, kterou z toho nejde zaplatit. Jako zabava dobry, ale Uber vydela vzdycky.
Však to je smysl sdílené ekonomiky. Nemáte se tím živit místo zaměstnání, ale trošku si přivydělat za pomocí volných zdrojů (auto, pokoj v bytě, čas). A jestli jste dobře četl článek, tak byste věděl, že Uber na rozdíl od svých zákazníků vůbec nevydělává.
Nechapu, jak to muze v Indii pro Uber fungovat, kdyz ridici berou hotovost. Vydelavat budou jen oni, nikoliv Uber. Jedine, ze vy Uber s zadnym vydelkem dlouho nepocital a doufal, ze se mu pozdeji podari prejit na bezhotovostni platby. Tomu neverim. Proste tam vznikne jina firma, ktera tu sit ridicu Uberu ukradne.
Uber můžete platit hotovostí i v Praze..
Pokud bude chtít fungovat, bude muset cálovat cash především na magistrátu.
Opět staré známé melouchaření a obcházení zákonů noblesně nazývané sdílená ekonomika. Díky moderním technologiím se začíná nebezpečně rozrůstat. Až budeme všichni pracovat v režimu "sdílení" a nikdo nebude platit daně, to bude teprve ráj na zemi....
Ano, bude, a zcela bez ironie. Taxíky stát reguloval celé dekády a pověst celého odvětví znáte. Uber do toho šlápl před pár lety a i bez státních zásahů poskytuje lepší službu. Povězte mi, k čemu je tedy ten stát v tomhle ohledu vůbec potřeba?
Logický další krok je tedy zrušení zbytečného zákona a otevření dveří pro Uber.
Stát je náš sluha. Pokud chce naše daně, ať dokáže, že nám něco přinesou.