Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Opel začal u šicích strojů, skončil v náruči Francouzů

Historie automobilky Opel je od svého vzniku spojena s městem Rüsselsheim u Frankfurtu nad Mohanem. I když se může zdát pohlcení francouzskou PSA překvapivé, Opel s Francouzi spolupracoval už před více než stoletím. Kdysi největší výrobce aut v Evropě má zásadní problém: sedmnáct let nevydělává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91o77s22e64f 41V18o37s83i80c86k50y 4113477426813

Na tehto sahodlouhych automobilovych diskusich se clovek nikdy nic podstatneho nedozvi. Nekonecne kecy o tom, co kdo " si mysli "!

0/0
19.3.2017 11:50

M36i57r12o49s56l68a28v 40J30i76n61d11r69a 6447588812776

Sici stroje, raketove pohony, pojizdne plynove komory... Opel byl proste v autech vzdycky mimo. Je dobre, ze se to spoji.

0/−3
19.3.2017 9:04

J54i52ř14í 33N95e29u68m49e58i97s98t10e76r 2772535363171

Tak určitě. Vždycky.

0/−1
19.3.2017 9:33

J16i16ř10í 57K65o81c32u59r81e44k 6645554365248

Lamborgini zase s traktory. Ostatně dělá je dodneška. Mercedes a BMW zase s letadly. Tatrovka zase začala u zvířaty tažených kočárů. Je opravdu velmi málo automobilek, které jako utomobilky vznikly a zůstaly.

Mimochodem Rollse byste nejpíš nechtěl. Dělá nejen raketové motory, ale i atomové reaktory.

0/0
19.3.2017 16:43

L45i37b67o33r 91M89a77c13h61a81l79e17k 1194295405298

Ve Francii bezi reklama na Opel postavena na faktu, ze je to NEMECKE (tedy kvalitni) auto. V Nemecku takovou vetu Opel ani nevyslovi. Nyni ve Francouzsko - Cinskych rukach to bude mit v Nemecku jeste tezsi. Ale logicka investice to je. Jsou to oboji podobna auta. Na kvalitu a presnost se prilis nehledi, a cena take neni premrstena. Takze si nebudou konkurovat.

0/0
19.3.2017 8:29

P10e82t56r 43A36g52u75l76á95r 4867328100464

Opel byl po většinu své existence majetkem GM. Tedy amerických držitelů akcií. Paradoxní je, že bez Opel Blitz, coč byla nákladní vozidla, která osobně objednával Hitler a trval na jejich včasných dodávkách, by nejspíše nedokázal vést Blitzkrieg. Jako jedna z amerických firem se zasloužila na Hitlerově úspěšném válečném tažení.

0/0
19.3.2017 8:16

J47o34s84e13f 71V84o63s48i20c30k43y 4273377136473

Behem valky ale naciste zavedli nad vsemi prumyslovymi podniky statni spravu. To same se stalo i Fordovi. Tam si zadna firma nerozhodovala, co bude vyrabet a kolik toho bude vyrabet. Tak jako AG Farben napr.

+2/0
19.3.2017 11:38

P75e84t74r 23V39o50n24d63r71a78c80e18k 7845911553940

V Německu se říká, že každé auto bude jednou Opel .......... toto tvrzení jsem pochopil, když jsem před lety koupil Opel Omega 2,0 v bazaru za 170tis ........ poruchy elektroniky motoru mě za 3 roky stály přes 80 tis na opravách a tak jsem Opel prodal za 75tis ;-€;-€;-€

Od té doby vím, že kdybych náhodou v nějaké loterii vyhrál Opel, tak zavolám odtahovku a okamžitě nechám převést do nejbližšího bazaru - nebudu nic riskovat !!

0/−1
19.3.2017 3:48

J13i54ř12í 25N43e54u31m16e57i54s64t60e72r 2362985193241

Brek někoho, kdo loví v bazarech a sekne se, je opravdu relevantní. Měl jste si za naspořené peníze koupit logana. Nebo holt mít šťastnější ruku.

+3/0
19.3.2017 7:40

L71i39b30o11r 57M86a16c95h19a30l40e91k 1144555635278

Tak poruchy elektroniky nejsou zrovna zavadou zavislou na poctu kilometru.

+1/0
19.3.2017 8:31

J73i48ř24í 82N11e32u41m39e52i16s80t95e59r 2132975523801

Ano. A jak to souvisí s tím, že si koupíte auto o kterém nevíte vubec nic? Třeba byl jen utopenej. Nebo poskladanej z pěti srotů. Možností je moc. Každopádně u nového nebudete brečet nad investicí v ceně poloviny hodnoty nějaké šlupky.

0/0
19.3.2017 9:37

M98a69r29t26i73n 11P96o25l18r47e45i10c75h 2646508194957

Ten poslední obrázek je vševypovídající...hodil by se na úvodní fotku...

0/0
18.3.2017 23:37

K55a61r60e94l 41C70h16v88a70l 3140796345105

Na Opel nedám dopustit. Sice nyní sedlám VW, ale o to víc si vážím kvalit značky Opel, kterou muj Passat postrádá:( . S Vectrou B (2.0DTi) jsem nalítal 750tis km bez větších potíží. s Vectrou C jsem nalítal 300tis (3.2i V6). To že se mění majitel ještě neznamená, že se změní aktuální směr, kterým se Opel vydal a který patří mezi to lepší na trhu spotřebáků jako je automobil. Nebo by Ford koupil něco co stojí za starou bačkoru? Peníze nesmrdí a je jedno zda přijdou za Opel nebo za Ford....

0/0
18.3.2017 22:34
Foto

M59i27r41o49s32l55a93v 97S56t73e22i84n84e23r 6938934523405

Opel přežije jako značka, jeho majitelé a výroba budou zcela jinde. Stejně skončila firma Telefunken, AEG, Körting, jejich firmy jsou v Turecku nebo v Číně.

0/0
18.3.2017 21:45

J26i54ř49í 17S52m89a30z14a37l 2577192844392

No frantíci už tu zkázu jen dokončí....

0/0
18.3.2017 21:40

A91l44e82š 46J84a82n43á25č28e62k 3123574156853

Jo před rokem 2000 dělal Opel aspoň hezká auta (Vectra, Omega, Calibra) pak to šlo z kopce.

+1/0
18.3.2017 21:10

M81i56c84h92a94l 76F61r49ý18d55e20k 3203880597

Kdysi...To zacinal i Peugeot.Kola, podprsenky, mlynky na koreni, kola, nabojnice....Taky kdysi delali i dobre veci.Nez se toho chopili lide, kteri delali mene, ale za to draz

+1/0
18.3.2017 20:35

L12i51b65o49r 46M88a81c91h50a39l56e19k 1684965115368

Ano, to je nejvice nebezpecny trend v soucasne ekonomice. Nezalezi na kvalite a pridane hodnote, ale pouze na marzi a to kratkodobe, predevsim letosni vysledovka musi vykazat co nejvyssi EBIT. Diky tomu uz se spotrebitel nemuze spolehnout na kvalitu znacky. Prumysl uz neni rizen inzenyry ale ekonomy a pravniky. No a reknete, kdo umi lepsi auta?

0/0
19.3.2017 8:37

K85a14r94e84l 43N31o80v72á26k 6884622408934

Tak díky Opelu nebyl Ford nejhorší, ale teď se definitivně vrací k šicím strojům ;-D;-D

0/−2
18.3.2017 20:20

J74i89ř74í 72D53o64n25ě21k 2455173676969

No asi to nebude optimální v době kdy jsou francouští výrobci šetřeni pro klamání trhu po víc než 25 let.Opel muže velmi rychle přejít do krize ve které byl na počátku amerického zájmu

0/0
18.3.2017 19:41

P10e63t44r 62M47a66r92š52á17l29e33k 9155932734689

Šetřen je Renault, ten nemá s Opelem nic společného.

+4/0
18.3.2017 20:57

F30i83l76i30p 98V28a61l55d64e65r 1448958524454

A

0/0
18.3.2017 19:09

F20i74l67i86p 26V45a30l27d37e63r 1518948474514

Astra H Caravan V spolehlivost, motor, spotřeba, užitek, bezpečnost, cena... Takové auto už nikdy nikdo nevyrobí. ;-( Francouzi tím tuplem ne.

+5/0
18.3.2017 19:12

L66u70k50á66š 59Š90m56a89h61e40l 2477974802124

Opel. Die Autos sind tot.

+1/−1
18.3.2017 18:36

D87a96v80i32d 95H10e71r18i57a46n 6164576327981

Jo,Kaďour byl fakt nejvíc...:-).

+1/0
18.3.2017 18:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.