- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Paráda. Dálnice se staví tam, kde je nízká intenzita provozu. Ale aby se dodělala D35 z Hradce do Mohelnice, která by převzala část východozápadního tranzitu a odlehčila přetížené D1 mezi Prahou a Brnem, nebo D49 od D1 na Slovensko, která by odlehčila "padesátce" od D1 na Uh. Hradiště, to ne.
To víte, demokracie, stavební zákon, územní řízení a pravomoc všech do všeho kecat...
Copak města a jejich okolí, ale děs je i na vesnicích a samotách.
Bývaly doby, když jsem kozla uvázal na kus provazu za rohy a šel se s ním podívat na kozy paní F. Měla je pěkný a chlubila se s nimi a tak jsme jako mladíci rádi zašli.
Dnes kozla si ani netroufám dovést k hlavní silnici. Okolo půl osmé tam jeden tolik aut, že skoro přes auta nevidíme druhou stranu silnice.
Ale pravda je, že paní F. se už kozami nechlubí, tak nemáme kam s kozlem vyrážet.
Už když čtu ten titulek, tak si říkám: "Má cenu to číst a opět se rozčilovat?" .
V nadpise je chyba, správně je " Pražský půlokruh", půlka jest dostavba pro další generaci
Co jsem psal výše byl přiklad ohýbání skutečnosti.
Ze svítání víme, ze ten usek D3, který stoji a vede od nikud nikam je "nevyužitý". Takže jen čekám, kdy zase někdo přehodnotí priority, D3 znovu odsune na vedlejší kolej a Budějce si znovu počkaj. Když se dobře interpretuje správná část dat, vypadá to i logicky.
Kdyby jenom provoz jako takovej , problem je, ze se hlavne zvysil pocet tech co by meli sedet maximalne ve vlaku jako cestujici.
počet cestujících ve vlaku se taky zvýšil. Ve všech vesnicích okolo Prahy se vesele staví, ale ne infrastruktura
Mě připadá, že ŘSD chybuje příliš často. Už když se začal stavět Pražský okruh,tak mě nebylo jasné,proč to stavějí jako 4 proudovou,navíc velmi úzkých pruhů,měla být 6 proudová. Nebo proč stavěli dálnici na nestabilním podloží,když to mohli vést jinudy.Mýtný systém je kapitola sama pro sebe.Ale horší je,že za mizerný výkon královské odměny.
A chytráci z ŘSD dál staví a plánují Pražský okruh jen ve 4 pruzích, přestože dnešku by odpovídal dvojnásobek...
Ta organizace je zralá na zrušení.
Plánované úseky mají mít 6 pruhů, ale jaksi se nestaví..
Moje rec. Dostavět do Chomutova, dostavět čtyři pruhy do Klášterce pak uz čtyřpruh je a KV jsou komfortně napojeny na dálniční sit. Na Prahu i smer polsko a dal pres D8/A17. Výhledově dostavět D6. Myslím ze i z hlediska rozmístění prumyslu by to davalo vetsi smysl.
A je vubec potreba propojovat KV? Myslim, ze tu mame mnohem dulezitejsi silnicni tahy nez ne zrovna vyznamne tranzitni misto v podobe KV.