Diskuze

Provoz na tuzemských dálnicích roste, nejvytíženější je Pražský okruh

Doprava na tuzemských dopravních tepnách vzrostla za posledních šest let v průměru o víc než třetinu, na některých úsecích se téměř zdvojnásobila. Ukazují to první výsledky sčítání dopravy, které provádělo Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) po šestileté pauze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P13e21t62r 12M73i82c71h76a25l

19. 3. 2017 18:55

Paráda. Dálnice se staví tam, kde je nízká intenzita provozu. Ale aby se dodělala D35 z Hradce do Mohelnice, která by převzala část východozápadního tranzitu a odlehčila přetížené D1 mezi Prahou a Brnem, nebo D49 od D1 na Slovensko, která by odlehčila "padesátce" od D1 na Uh. Hradiště, to ne.

2 0
možnosti
Foto

J53i15ř86í 79E49r85b97e41n

19. 3. 2017 20:46

To víte, demokracie, stavební zákon, územní řízení a pravomoc všech do všeho kecat... ;-)

1 0
možnosti
PJ

Copak města a jejich okolí, ale děs je i na vesnicích a samotách.

Bývaly doby, když jsem kozla uvázal na kus provazu za rohy a šel se s ním podívat na kozy paní F. Měla je pěkný a chlubila se s nimi a tak jsme jako mladíci rádi zašli.

Dnes kozla si ani netroufám dovést k hlavní silnici. Okolo půl osmé tam jeden tolik aut, že skoro přes auta nevidíme druhou stranu silnice.

Ale pravda je, že paní F. se už kozami nechlubí, tak nemáme kam s kozlem vyrážet.

1 0
možnosti
RF

Už když čtu ten titulek, tak si říkám: "Má cenu to číst a opět se rozčilovat?" .

1 0
možnosti
KW

V nadpise je chyba, správně je " Pražský půlokruh", půlka jest dostavba pro další generaci;-D

4 0
možnosti
DV

D63a41v96i84d 94V75r83k34o40č

18. 3. 2017 16:43

Co jsem psal výše byl přiklad ohýbání skutečnosti.

Ze svítání víme, ze ten usek D3, který stoji a vede od nikud nikam je "nevyužitý". Takže jen čekám, kdy zase někdo přehodnotí priority, D3 znovu odsune na vedlejší kolej a Budějce si znovu počkaj. Když se dobře interpretuje správná část dat, vypadá to i logicky.

0 0
možnosti
PB

P55e17t46r 67B67á65č22a

18. 3. 2017 15:15

Kdyby jenom provoz jako takovej , problem je, ze se hlavne zvysil pocet tech co by meli sedet maximalne ve vlaku jako cestujici.

0 0
možnosti
BM

počet cestujících ve vlaku se taky zvýšil. Ve všech vesnicích okolo Prahy se vesele staví, ale ne infrastruktura;-)

2 0
možnosti
LK

Mě připadá, že ŘSD chybuje příliš často. Už když se začal stavět Pražský okruh,tak mě nebylo jasné,proč to stavějí jako 4 proudovou,navíc velmi úzkých pruhů,měla být 6 proudová. Nebo proč stavěli dálnici na nestabilním podloží,když to mohli vést jinudy.Mýtný systém je kapitola sama pro sebe.Ale horší je,že za mizerný výkon královské odměny.

0 0
možnosti
MH

M30a34r43e66k 87H70r11u69b40y

18. 3. 2017 14:24

A chytráci z ŘSD dál staví a plánují Pražský okruh jen ve 4 pruzích, přestože dnešku by odpovídal dvojnásobek...

Ta organizace je zralá na zrušení.

0 0
možnosti
TZ

Plánované úseky mají mít 6 pruhů, ale jaksi se nestaví..

0 0
možnosti
Foto

I91v52a70n 45K27o17p41t76a

18. 3. 2017 14:19

Moje rec. Dostavět do Chomutova, dostavět čtyři pruhy do Klášterce pak uz čtyřpruh je a KV jsou komfortně napojeny na dálniční sit. Na Prahu i smer polsko a dal pres D8/A17. Výhledově dostavět D6. Myslím ze i z hlediska rozmístění prumyslu by to davalo vetsi smysl.

0 0
možnosti
PB

P61e91t15r 62B41á79č73a

18. 3. 2017 15:16

A je vubec potreba propojovat KV? Myslim, ze tu mame mnohem dulezitejsi silnicni tahy nez ne zrovna vyznamne tranzitni misto v podobe KV.

0 0
možnosti