Diskuze

Téměř 23 tisíc z každého auta. Škoda loni vydělala nejvíce v historii

Automobilka Škoda Auto má za sebou nejúspěšnější rok ve své historii. Její čistý zisk loni dosáhl 25,2 miliardy korun. Firma svou ziskovostí předstihla v koncernu Volkswagen například už i Audi. Větší zisk má jen Porsche. Na každém vozu měla firma zisk 22 800 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Škoda vydělalA? Ta Škoda = pojistná událost,trochu jazykový nesmysl že?

0 0
možnosti

Naopak, je to ta škoda auto, takže zcela v pořádku.

0 0
možnosti
AS

Tak at, vetsina lidi stejne nekupuje nove auta. Ja mam taky uz 9 letou skodu, koup

0 2
možnosti
EF

E19m33i45l 59F43a78t73k31a

22. 3. 2017 14:56

jo, kdyby, na superbu má skoro 100 táců, 25 táců leda tak na fabce

1 0
možnosti
VB

se obávám, že to takhle rozdělit nedokáží, spočítají kolik prodali aut a tímto číslem podělí zisk, výjde jim 23 tisíc korun, je hodě pravděpodobné, že na jednom superbu vydělá továrna víc, než na jednom citigo

0 0
možnosti
AS

Jen 23 tisíc za auto? Tak to AAA nebo Auto ESA mají větší zisk na autě ;-D

0 0
možnosti
VB

možná mají majitelé prodejen starých aut čistý zdaněný zisk po odečtení všech nákladů vyšší jak 23 tisíc na jednom autě, ale určitě jich neprodají 1,2 milionů, ale ať je to tak nebo tak, je to jejich věc a majitelům zisky přeji

0 1
možnosti
FK

A proto asi firma hulí na kvalitu práce značkových servisů. Od doby kdy mě tenhle " servis " opravoval auto je pro mě slovo značkový servis sprosté slovo.... Tak až zase tady někdo ze Škodovky bude tvrdit jak je nutné jezdit jenom do značkových servisů, v klidu o něm budu tvrdit že to je lhář a podvodník....

1 1
možnosti
MJ

"Na každém autě měla loni firma zisk 22 800 korun, jde ale i o započítání zisků z prodeje například náhradních dílů." Na to, že v tom jsou i N.D. a Škodovka není zrovna etalonem bezporuchovosti, čili se těch dílů určitě neprodává zrovna málo, tak ten čistý zisk na jednom voze je celkem malej. To snad tu finální předraženou cenu Škodovek vs. vybavenost vozu oproti konkurenci dělají marže prodejců vozů anebo mají tak nákladnou výrobu a dodávku dílů od subdodavatelů.

0 0
možnosti

Za a) je správně - finální cena u dealera je věcí marží, tady se mluví jen o zisku škodovky jako výrobce.

3 0
možnosti
MV

Tak to není nic tak obrovského ta míru zisku, to je v pohodě. Myslel jsem , že mají více. OKR^

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k výbornému výsledku! Ale minimálně stejnou sumu si VW "odklonil" ze škodovky "daňově optimálním způsobem", jako to dělají v ČR prakticky všichni zahraniční investoři...

2 1
možnosti
DD

Nějaký podklad pro toto tvrzení?

0 0
možnosti
PN

P66e68t76r 48N18ě50m17e51c

22. 3. 2017 12:41

jen 23 tisíc na autě? :-O

0 0
možnosti
PH

P46e57t29r 48H77o59r28á18k

22. 3. 2017 12:45

Loni to bylo myslím jen devět.

0 0
možnosti
EF

E84m23i32l 11F39a85t12k12a

22. 3. 2017 12:19

dneska ty auta, všechno na jedno kopyto, všichni dělaj všechno, na značky už vůbec nekoukám, bo je to všechno stejné, koukám jen na cenu a výhody a délku záruky

2 6
možnosti
MS

Nemate pravdu, system vystupni kontroly je jiny. Nektere znacky overuji vystupni parametry u 100% soucastek, jine u 20% a nektere pouze namatkove pod 1%. Kdyz si vezmete kolik je soucastek v aute a pravdepodobnost ze neni vse 100%, tak se to projevi na kvalite vozu v provozu.

3 0
možnosti