Diskuze
České dráhy kopírují konkurenci. Cestu na Lipno jim ale zaplatí stát a kraj
Děkujeme za pochopení.
D69a53n26i63e72l 34V95á14c67h55a40l
Souhlasím s dotováním některých spojů Českých drah, pokud jsou ty spoje nutné pro dojíždění do práce, k nemocnici atd. a přitom nejsou dostatečně využité. Tenhle spoj mi ale přijde, že využíván bude, zvláště, když už ho konkurence provozuje a nestahuje. Nezdá se mi to úplně v pořádku.
P69e19t30r 69B66o58h91á73č
Nesouhlasím s tímto tendenčně napsaným článkem. České dráhy jsou národním dopravcem zajišťující základní dopravní obslužnost ČR bez ohledu na rentabilnost a to je služba obyvatelstvu ta sakra má být dotovaná. A konkurence ať jde k šípku, už se opravdu těším až GW a jim podobní tu Šumavu pohřbí...
P18e61t97r 33Š61k50o16d39a
Když se podívám na jízdní řády, tak v tom konkurenci zas až tak nevidím. Arriva jede později a má víc zastávek, ČD je v tomto "expresnější", mají těch zastávek méně a jedou dál. Zvláštní je to, že ČD vedou spoj jen do Č.Krumlova a dále je to papírově jiný spoj, zřejmě proto, aby na to mohly jít peníze kraje. Jako konkurenci RegioJetu a jeho spojení do Passau to vnímat určitě nelze.
J23a79n 42V73a55l82a38l12í20k
řekl bych že ČD na tu trať si někdo objednal a že sami od sebe tam nejedou tudíž NEKOPÍRUJÍ konkurenci...
M22í84l87a 71P39i14š31t72ě94l86á15k
On totiž pan Sůra, autor článku, jen hledá příležitost aby si do ČD kopl.
I77v83o 11Š57t34ě34r46b78a
Zajímalo by mě, zda je paní Tučková z Prahy. Já také nepoužívám MHD tak proč ji dotuji. A ́t si ji dotují pražáci.
Ale k věci, Rychlík do Volar přestal jezdit z důvodu výstavby 4. koridoru a pro revitalizaci tratě Č. Budějovice - Volary. Tři roky jezdily ČD autobusy a nikdy neomezily kapacity souprav pro přepravu cestujících i s koly. A teď je soukromník "hrdina". Jak nový dopravce GW Train zajistí počty cestujících s koly, když vlak s velkým služebním vozem a se dvěma patrovými vozy, je sotva pobral. Co hromadná přeprava turistů na Kleť a podobně. Zveřejnil někde kraj s jakými vozidly bude dopravce GW Train jezdit a jaký bude nový jízdní řád, když se proslýchá, že zde bude méně vlaků než je v současnosti. Jaká bude přeprava pracujících do zaměstnání v ranních hodinách a ve večerních hodinách? Takže méně vlaků a úspora za 15 let je 130 miliónů. Takže na úkor cestujících. Takže jak jeto s dopravní politikou Jihočeského kraje. Nutně potřebuje lodní dopravu Č. Budějovice - Hluboká nad Vltavou a nové letiště kam stejně žádná mezinárodní linka nepřiletí.
F31r40a87n28t13i89š56e85k 25F27l27i83n81t82a
Doprava bude taková, jakou si zadavatel v zadávací dokumentaci objednal. ČD také nikde nedodávají nic, co si zadavatel neobjednal.
J76a19n 62C91e70p77e56k
Češi nejvíce milují firmy jako Česká Pošta, České Dráhy a další státem vlastněné firmy, které až na výjimky jsou molochy komunistického typu, hojně dotované státem a velmi často pěkně ztrátové.
F75r59a65n63t11i61š38e77k 83F49l30i45n59t79a
V Češích totiž přetrvává z doby minulé naučené socialistické rovnostářství.
L79u34d66ě84k 80J82e28l16í55n77e13k
Hm, téměř bych se nedivil, že to Arriva a spol. poženou k mezinárodnímu soudu, který ČR ještě uloží pokutu, kterou opět zaplatí daňoví poplatníci. Na blití, tyhle státní molochy.
J32a94n 17K91o94b41ě62r68s31k55ý
Arriva je taky státní moloch i když z Německa A DB company se mnohdy chová úplně stejně i hůře...
J38a27n 17C40e76p95e47k
Autobusová doprava v ČR je obsluhována jak městskými firmami, tak soukromníky a žádný horor, který tu věští milovníci ČD se nekonal. Funguje to. To je zas bububu od lidí, kteří asi mají potřebu každý měsíc ze svých daní házet x stovek do ztrátové firmy.
V32í12t 96P84r94č17í89k
Horor určitě ne, funguje to (zatím) ale není to ani žádná sláva. Proto taky počet cestujících autobusy v posledních deseti letech setrvale klesá. Zatímco na železnici stále stoupá.
M94a38r69t14i87n 60N77o65v31o85t88n17ý
Konkurence od ČD taky kopíruje jejich trasy, tak proč by to nemohlo být i naopak?
J67a75n 37C34e98p13e11k
Ona někde jezdí ČD bez dotace a konkurence na stejné trase s dotací? Kdyby to tak bylo, tak první kdo řve jsou ČD.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...
Děláte z Benátek zábavní park, stěžují si místní. Město začalo vybírat vstupné
Italské Benátky od čtvrtka zavedly poplatek ve výši pěti eur (asi 126 korun) pro návštěvníky, kteří...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!