- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak jasně. ŠKODA je v pozici poškozeného...
Kam na ty nadpisy chodí ???? Napište rovnou -VW může zkrachovat,Škodu to neohrozí ))))))))
Svatá prostoto. Takže když dostane ránu VW, Škody se to vůbec nedotkne?
Mimochodem, neměli bychom zažalovat fyzikální zákony? Když stála nafta skoro 40 kč za litr, tak skutečné emise škodlivin skoro nikoho nezajímaly, VW dal důraz na CO2 tj. na spotřebu. Splnit současně emise CO2 a NOx nebylo tehdy možné, na zkratu VW má lví podíl evropská legislativa. Co se týče aut vyvezených např. do USA, tam je to jednoznačně chyba VW, protože místní systém se více zajímá o skutečné prokazatelné škodlivny.
To je překvapení VW, který je vlastníkem své české filiálky zaplatí i pokutu. Kdy by to čekal?
Případné pokuty zaplatí VŽDY koncový zákazník. Vždy a všude.
To je podobně odzbrojující logika, jako bych tvrdila, že mě nezajímají rostoucí ceny benzínu, protože ten platí vždy manžel...
Při aféře takovéhoto rozsahu bych v právním státě očekával, že nejvyšší soudy jednotlivých států, popřípadě Nejvyšší soud EU, s pomocí znalců a odborníků vydají závazné rozhodnutí, k jakému porušení zákona a jestli vůbec došlo a na co má případně kdo nárok. Je tu 8 milionů vozů s podezřelým SW a zpochybněnou homolagací. Nedává smysl, aby se každý případ z těch 8 milionů (a každý vyžaduje velmi drahé odborné expertízy) řešily samostatně. Soudy by tedy měly vydat závazné rozhodnutí někde mezi tím, že nikdo nemá nárok na nic až tím, že vozy nesmějí na silnici a VW musí všechny odškodnit.
To je poněkud problematické. V tom obecném smyslu co píšete ten precedens nemůže vzniknout protože vlastně žádný problém neexistuje - podle eu legislativy to je všechno v pořádku, homologace jsou také potvrzené a platné. A ti jednotlivé žaloby to zkouší na jiné bázi a pokaždé jinak, často dle národních legislativ... Tzn. v podstatě každá z těch variant by musela dojít až k EU soudu a tam být zamítnuta.
To jsou ale zavádějící informace. Když VW prohraje a zaplatí, tak bude chtít z ostatních svých firem případné prachy o to více vycucat. Jistě na tom nebudou tratit akcionáři VW, ti raději zmenší investice než aby se připravili o dividendy.
Pokud vše zaplatí VW, tak by měly soudy začít ihned, ne jen pro 4 podvedené. Mělo by Škodu zažalovat Ministerstvo ŽP!Co dělá strana zelených lídr Stropnický, Kolínská? Ti by nejraději motoristy zakázali, ale najednou ticho po pěšině, to jim ty zplodiny opravdu najednou nevadí
Co dělá strana zelených nevím, ale motorismus měl být zregulován již dávno.
Mam jeden z tech motoru 2.0 125kw, prisel mi dopis do vlastnich rukou, ze se mam dostavit bla bla bla. Dopis letel do kose. Taky se citim podveden Auto bez uprav jede skvele, s lehkou nohou jedu i za 4,5 litru. A ted bych si tam mel nechat namontovat neco, o cem nikdo nevi, co to udela do budoucna. Ani nahodou. Otazka pri prodeji, jestli cela zalezitost nesnizi cenu auta?!
Otázkou je, jestli to někdy později nebude důvod proč na STK auto neprojde. Stačí když se zdvihne podobná státní akce proti dýzlům jako třeba nyní ve Francii.
spíš mě fascinuje jak si koncern jistý. V EU je podvádět normální? Automobilky měli jasně říci, že tady je max aby se úředníci vrátili na zem a nevymýšleli blbosti.
Automobilkam ty normy naopak vyhoujou, protoze tim eliminuji nejakou novou konkurenci napr z ciny apod (kde by museli vyvijet nove motory specialni pro EY, USA a japonsko, coz stoji ranec a uspech je nejisty)...