Diskuze

Škoda se prohry v Dieselgate bát nemusí. Případné pokuty zaplatí VW

Automobilka Škoda Auto nezaplatí ze svého zřejmě ani korunu v případě, že prohraje nějaký soudní spor kvůli aféře Dieselgate. Vyplývá to z výroční zprávy firmy. Firma zatím neprohrála jediný spor kvůli naftovým motorům, které v sobě měly software upravující výsledky při měření emisí v laboratoři.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No tak jasně. ŠKODA je v pozici poškozeného...

0 0
možnosti

Kam na ty nadpisy chodí ???? Napište rovnou -VW může zkrachovat,Škodu to neohrozí ))))))))

0 0
možnosti

Svatá prostoto. Takže když dostane ránu VW, Škody se to vůbec nedotkne?

Mimochodem, neměli bychom zažalovat fyzikální zákony? Když stála nafta skoro 40 kč za litr, tak skutečné emise škodlivin skoro nikoho nezajímaly, VW dal důraz na CO2 tj. na spotřebu. Splnit současně emise CO2 a NOx nebylo tehdy možné, na zkratu VW má lví podíl evropská legislativa. Co se týče aut vyvezených např. do USA, tam je to jednoznačně chyba VW, protože místní systém se více zajímá o skutečné prokazatelné škodlivny.

3 0
možnosti

J80a43n 91H96r40u12z35a

24. 3. 2017 11:15

To je překvapení VW, který je vlastníkem své české filiálky zaplatí i pokutu. Kdy by to čekal?

2 0
možnosti

Případné pokuty zaplatí VŽDY koncový zákazník. Vždy a všude.

1 0
možnosti

A co je mi do zákazníků wv?

0 0
možnosti

To je podobně odzbrojující logika, jako bych tvrdila, že mě nezajímají rostoucí ceny benzínu, protože ten platí vždy manžel... :-)

6 1
možnosti

Při aféře takovéhoto rozsahu bych v právním státě očekával, že nejvyšší soudy jednotlivých států, popřípadě Nejvyšší soud EU, s pomocí znalců a odborníků vydají závazné rozhodnutí, k jakému porušení zákona a jestli vůbec došlo a na co má případně kdo nárok. Je tu 8 milionů vozů s podezřelým SW a zpochybněnou homolagací. Nedává smysl, aby se každý případ z těch 8 milionů (a každý vyžaduje velmi drahé odborné expertízy) řešily samostatně. Soudy by tedy měly vydat závazné rozhodnutí někde mezi tím, že nikdo nemá nárok na nic až tím, že vozy nesmějí na silnici a VW musí všechny odškodnit.

1 0
možnosti

To je poněkud problematické. V tom obecném smyslu co píšete ten precedens nemůže vzniknout protože vlastně žádný problém neexistuje - podle eu legislativy to je všechno v pořádku, homologace jsou také potvrzené a platné. A ti jednotlivé žaloby to zkouší na jiné bázi a pokaždé jinak, často dle národních legislativ... Tzn. v podstatě každá z těch variant by musela dojít až k EU soudu a tam být zamítnuta.

0 0
možnosti

J79a38n 18C21e86p77e40k

24. 3. 2017 10:43

To jsou ale zavádějící informace. Když VW prohraje a zaplatí, tak bude chtít z ostatních svých firem případné prachy o to více vycucat. Jistě na tom nebudou tratit akcionáři VW, ti raději zmenší investice než aby se připravili o dividendy.

0 0
možnosti

Pokud vše zaplatí VW, tak by měly soudy začít ihned, ne jen pro 4 podvedené. Mělo by Škodu zažalovat Ministerstvo ŽP!Co dělá strana zelených lídr Stropnický, Kolínská? Ti by nejraději motoristy zakázali, ale najednou ticho po pěšině, to jim ty zplodiny opravdu najednou nevadí?8-o

0 0
možnosti

Co dělá strana zelených nevím, ale motorismus měl být zregulován již dávno.

0 0
možnosti

K93a83r84e83l 89M68a13l50ý

24. 3. 2017 10:37

Mam jeden z tech motoru 2.0 125kw, prisel mi dopis do vlastnich rukou, ze se mam dostavit bla bla bla. Dopis letel do kose. Taky se citim podveden ;-) Auto bez uprav jede skvele, s lehkou nohou jedu i za 4,5 litru. A ted bych si tam mel nechat namontovat neco, o cem nikdo nevi, co to udela do budoucna. Ani nahodou. Otazka pri prodeji, jestli cela zalezitost nesnizi cenu auta?!

2 0
možnosti

J73a98n 49H70r24u32z33a

24. 3. 2017 11:17

Otázkou je, jestli to někdy později nebude důvod proč na STK auto neprojde. Stačí když se zdvihne podobná státní akce proti dýzlům jako třeba nyní ve Francii.

0 0
možnosti
Foto

spíš mě fascinuje jak si koncern jistý. V EU je podvádět normální? Automobilky měli jasně říci, že tady je max aby se úředníci vrátili na zem a nevymýšleli blbosti.

4 0
možnosti

Automobilkam ty normy naopak vyhoujou, protoze tim eliminuji nejakou novou konkurenci napr z ciny apod (kde by museli vyvijet nove motory specialni pro EY, USA a japonsko, coz stoji ranec a uspech je nejisty)...

4 0
možnosti