- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč češi z Prahy mluví o diskriminaci . . . jako ne-pražák byl jsem autem v Praze a snažil se zaparkovat . . večer u VŠE na Praze 3 . . . měl jsem silný pocit občana 2 kategorie . . . minimálně druhé . . . všude plno volných míst které já nemohu použít . . . výsledek ? = mnoho zbytečných dalších km , emisí, . . . .
Ta kalkulačka je nějaká podivná - že by součást nějaké propagandy ? Chyb tam totiž jiné možnosti paliva než je benzín a nafta. Právě pro ostatní paliva by měly být výsledky nejzajímavější.
Milí občané ČR chtěli jste do EU chtěli, protestovali jste proti Lisabonské Né, tak holt budete platit v Německu za dálnice. Osobně v tom nevidím jediný problém, který by byl v rozporu s legislativou EU......
A jakou zavedení mýt v Německu má souvislost s EU a dokonce s Lisabonskou smlouvou?
Co to tady plácáte o diskriminaci, Nic není zadarmo, na tom bychom se mohli snad shodnout všichni. A řidič německého auta platí na daních ( nejenom KfZ) rozhodně víc, než si bude muset zaplatit Pepa nebo Lojza při průjezdu Německem na dovolenou. Nebo snad místní rovnostáři chtějí Němcům určovat, jaké mají mít daně z auta? Já se spíš divím, že ty peníze nechali ležet na zemi tak dlouho...
Tak ... Sobotka asi chce, aby našinci v Německu nediskriminačně platili i tu daň z motorových vozidel ....
Jaká diskriminace ? Za dálnice se platí všude, doposud bylo německo vyjímkou. A že mají němci slevu ? Mohou si ji dovolit a hlavně - je to vnitřní záležitost každé země.
EU si opět jen zahrává. Ale věřím, že už si dlouho zahrávat nebude.
Za dálnice se neplatí všude a nemelo by se platit nikde. Respektive občané EU by neměli platit nikde nebo by měla být jednotná známka pro EU.
Dálnice se staví proto, aby odvedly provoz ze silnic, měst a obcí.
V Evropě se staví dálnice proti, aby po nich nikdo nejezdil.
navrhuji inspirovat se v tom, že se dálniční známka odečte ze silniční daně.
Silniční daň se ale u nás, narozdíl od Německa, platí pouze za vozidla užívaná k podnikání a to ještě za všechna. Toho by si většina lidí ani nevšimla.
Já mám auto na LPG a podle toho co psali dříve by tato auta měla být osvobozena. Ale stejně si myslím, že poplatek za tu 10denní známku 4E asi schlamstne dost na administrativu a kontrolu
Podle člány se mají poplatky vybírat "elekronicky". Klidně to může být www stránka, kde zadáte spoji SPZ a zaplatíte 4 eura (jako je to u mýta pro vjezd do Londýna). To s sebou velké náklady nenese.
Co se týká kontroly, stačí dát vysokou pokutu, aby si to každý rozmyslel riskovat a kontrovat to v rámci běžných kontrol, které už stejně jsou, kvůli migrantům.
Němci jsou přece nadlidé. Ti si vždycky schválí, co se lim zlíbí...
Proto se nedivím, že to dopadlo takto.
Jsou to nadlidé. Schvalují si doma co se jim líbí. Nevídáno.
V radiu říkali, že i auta na zemní plyn nebudou platit. Tady o tom nic nepiši. Je to pravda?