- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic proti tomu, ale elktromobily zelené nejsou - plýtvají energií.
Mame konec brezna, cas danoveho priznani. Lidi ty penize co utraceji, jsou nase penize, ktere nam berou! V poradku, dane je nutne platit. Ale ta lehkost, s jakou ty nase penize vyhazuji oknem v poradu ani nahodou neni. Vzpomente si na to az budete za par mesicu vhazovat obalku komu to davate.
Nejlépe by bylo, čtvrté auto nekupovat a papaláše nechat jezdit veřejnou dopravou.
Zelené auto je zatím fikce. Jednak se část emisí přemístí na komíny elektráren a druhak, než se získá nejméně půl milionu na ekologické auto, musí se odvést nesmírné množství činnosti která zatíží životní prostředí více než teoretická úspora emisí samotného auta. Ostatně, i jeho výroba a jednou i následná likvidace či recyklace také životní prostředí zatěžuje. Takže jak jsem zmínil v úvodu, nejlepší auto je takové, které se nevyrobí.
Svého času mne pobavil ekologický radní Holan z Brna. Horuje pro omezení automobilové dopravy a sám najezdil 60k km s s průměrnou spotřebou 14 lt/100 km.
A přitom v Brně nic moc nefunguje.
Další nařízení EU podpořené našim státem neboli podporujeme cizí technologie za peníze našich daňových poplatníků.
Německo se musí smát jak jsou naši politici úplatní, v Polsku jako vždy na to kašlou neboť podporují svoje firmy.........
Zelené auto? Dvoulitr bez přímého vstřikování s životností aspoň 600 000 km?
Tady se zas vyjadřuje mamlasů. Auta na plyn mají pořizovací cenu +- stejnou jako benziňáky/nafťáky. Provoz je díky nižší cenně paliva o dost levnější.
A nebo proč teda tolik lidí přechází na plyn, když to podle většiny místních je vyhazování peněz?
Zatím máte pravdu. Kdyby to ovšem zákazníci pojali jako masový jev, věřte že by stát neváhal napálit silniční daň pro podnikatele i obyčejné lidi a klidne i spotřební daň na cokoliv, co do zeleného auta nalejete či zastrčíte ze zásuvky. Umíte si představit ten obrovský výpadek příjmů, který by všichni způsobili. Takže uvidíme, uvidíme...
No tak stat si to bude pronajimat od soukromych "podnikatelu", na ty se tyto zakony vztahovat nebudou, pribude par "spratelenych" firem napojenych na statni penezovod a s tim par miliardaru. Vlk se nazere a koza zustane cela...
To tady zase bude příznivců sazometů. "Není nad 1.9TDi"! My máme okna na ulici, kde nesmí jezdit auta nad 3.5t a také do uzavřeného dvora. Do měsíce po umytí jsou okna ve dvoře čistá a nad ulicí zaprášená a hlavně je to takový mastný prach. To vše milí fanoušci sazometů dýcháme a není to prach ze zaoceánských lodí ani z fabriky, ale pochybná snaha ušetřit 0.8l paliva na 100 km,protože to moje TDI nebo dci nebo TDCI přece jezdí za 5 na 100. Sice to není tak úplně pravda, protože většina těchto fanoušků nafty jezdí do práce a do Kaufu a ročně najezdí pár tisíc km,což se jim nemůže vyplatit. A Ti, co najezdí mraky km by měli mít LPG nebo CNG povinně.
To co tvrdíte máte nějak relevantně podloženo, nebo je to jen subjektivní dojem. Řekl bych, že se jen vezete na vlně boje proti dieselům vyvolaného evropskými neomarxisty a hodí se vám jakákoli záminka.
To je zas debilita. V praxi to vidím takhle - kdo nemá místo na zaparkování a parkuje v podzemních garážích jako třeba můj zaměstnavatel, musí koupit jen elektroauto, co má malý dojezd. S tím nikdo jezdit nebude, protože nebude mít jistotu, že někde v polích neuvízne - jezdíme do různých malých vesniček. Takže auto bude stát v garážích a bude úplně na houno a ostatní se budou prát o ta zbylá, klasická. A aby se ušetřilo na to drahé auto, tak ta ostatní se budou horko těžko udržovat až do rozpadnutí.
Opět rozhodnutí nějakého bezmozku, co vylezl ze školy a šel rovnou někam rozhodovat o něčem, o čem nemá ani páru, jak to funguje v reálném životě.
Elektroauta najedou až 500 km a dojezd se neustale zvysuje...