- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
810 šla rekonstrukcí předělat až na 90km/h
S tím vstupným to tam přehánějí, téměř 300Kč pro dospělého. Asi tam moc lidí nechodí, když mají neustále nějaké slevové akce, ale ty akce taky nic moc, především na dětské vstupenky. Myslím, že snížení vstupného by jim prospělo více než neustálé slevové akce pod.
"Všechny kokpity jsou součástí programu dopravní výchovy pro školy a podpory zájmu dětí o technické profese v Království a zprostředkovávají dětem prožitek blížící se realitě skutečného simulátoru"
Pan nebo soudruh reditel opomnel jeden drobny detail: nejedna se o simulator letadla, ale simulator vlaku. Proto tam nemuze byt zadny "kokpit", protoze neco takoveho vlak nema. Vlak se ridi ze stanoviste (strojvedouciho), zjednodusene z "kabiny".
Detem se vic libil dum vlacku. Zvlastni, ze tak rychle skoncili..... Asi ten najem v Praze je drasticky.........
Jo a uvidíte tam taky Ještěd bez vysílače, ten sundali kvůli autorským právům dědiců mají ho, ale je v depozitáři.
Pak by se slušelo zapíchnout tam špejli s popiskou, že tu sice mohl být model, ale je tu jen špejle. A poděkování právníkovi.
Domu vláčků je škoda,byl jsem tam a dělal jsem tam reportáž taky, ale více o království železnic naleznete zde v mojí reportáži, abyste měli představu, co Vás tam čeká, ale 810 tu tam nemám.
To je sice fajn, ale proč v článku není uvedeno, kde se to Království železnic nachází?
V Praze na Smíchově blízko křižovatky Anděl.
Problém této atrakce je podle mne v tom, že vstupné stojí několik set korun na osobu ... To za pohled na pár kolejnic a baráčků podle mne nikdo, kdo nemá vysloveně úchylku na vláčky prostě nedá ...
Taky mají pořád nějaké slevové akce... Třeba O2 dlouhodobě nabízí 30% ze vstupného dolu. Takže když jdu se synem (ženský to zarytě ignorují ;)), tak dáme necelé tři stovky. To je cena jako když jdeme do kina a stráví tam celé odpoledne (hlavně na těch "simulátorech" - mají tam tramvaj, bus, lokomotivu a teď i motorák). Není to levné, ale zase to není taková palba...
Konec domu vláčků by mohl trochu zákazníků do Království železnice přivést a snad je i přivést k zisku. Věřím, že to může být ziskové, lidi mají vlaky rádi
Dům vláčků byl v provozu rok, dva? Víc ne. Království železnice funguje víc jak 5 let.