- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tvl... odborari dostavaji premie za prispevky pod clanky od CD?
No co, když si může Jančura platit články na iDnes, tak proč ne dráhy jinde?
Pokud platí 400k jen za sebechálu,není to jen další formy zpronevěry?
Jsem rád, že ČD se učí od konkurence a nenechávají si už všechno líbit i když některé věci jsou zkreslené, ale to se dá v PR článku očekávat.
Samozřejmě že to nic nepřineslo. 30 roků staré ojetiny z rakouska nejsou o nic lepší než 50 roků staré koženkové béčka!
Jo, když ještě ty vagony byly v Rakousku, tak se říkalo, že libovolná rakouská dvojka je lepí než libovolná česká jednička. A železničáři souhlasně mručeli. I ti, co pak nadávali, že to nejde opravit kladivem jako Rybák. Jenže to už je dávno, ČD byly jediným dopravcem a všecko bylo vpořádku. I 810 jedoucí 140 km 4 hodiny.
Je to PR článek tak tam bude nějaké zkreslení situace ve prospěch toho kdo si to zaplatil. PR třeba v té hlásné troubě RegioJetu Žlutý kde se zase o ČD pro změnu nepíše nic pěkného vám nevadí?
Je zajímavé že dost vám vadí že ČD dostavají "dotace" za objednanou službu od státu ale že stát nyní na trati PH-OV vyplací víc než když tam jezdili ČD v zavazku tak to vám nevadí. Věřte že i soukromý dopravci budou jezdit i na regionálních tratí tak budou dostávat " dotace"
No a co třeba zrušit státem nařízené slevy, které stát musí proplácet? Kdyby je neproplácel, tak se bude jezdit za plné jízdné...
Opět článek idnes proti ČD. Tak pokud si firma chce takto udělat reklamu, vyloženě jako špatné bych to neviděl. (Navíc má pan Krtek v mnohém pravdu - třeba že je tady vlaku kvůli konkurenci ažaž, a nákladní doprava s osobními vlaky na to doplácejí.) Radim Jančura zase dělal reklamu mj. tím, že na Slovensku si zaplatil velké billboardy s "Vítejte v kraji korupce a klientelismu". O tom však "nezávislý" novinář pan Sůra už jaksi "nečekaně" nereferoval...
ČD nejsou solidni dopravce jenom moloch ktery zamrzl v socialismu
Praha - Ostrava opravdu ale nic státu nepřineslo. Spíš vzalo a za chvíli to bude uz půl miliardy. Ale hlavně, ze máme konkurenci.