- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda klesá proto, protože lidi chtějí hezká auta, a ty nové Škodovky jsou takové.. prostě nic moc hezkého.
Kodiaqa - proboha, kdo s ním myslí vážně, vždyť na něm není nic hezkého!
Tuhle jsem to viděl poprvé naživo - a řekl, že téhle kategorii (osobně nejsem příznivcem těchhle vozů) je to docela dobré.
Definice normálního pracujícího člověka ?? Výběr novych aut je tak velký jako nikdy v historii . Každy si muze koupit dle svých možnosti , ochotě investovat , muze si koupit nové levné auto , samozřejmě se musí zbavit automatické závisti , že někdo má dražší auto , svědčí to o malosti , hlavně ze se nadává ,
Já nerozlišuju. Na jakékoli auto co mně zrdžuje řvu "uhni s tím křápek" a je jedno jestli má Žigula nebo Masseratti.
Rovnost pro všechy
Škoda klesá a naráz je z toho pomalu celonárodní radost. Všichni jsou najednou odborníci a ven jdou hlášky o zastaralé technice, předražených výrobcích, politice škodovky atd.
Bohužel většina hlášek je absolutně mimo mísu. Kdo je znalý trochu "obchodu" tak ví, že na prodej škodovek má hlavní velký vliv politika celého koncernu. Vyšší ceny (pro soukromníky) jsou dané hlavně tím, že je třeba trochu podpořit prodeje srovnatelného Leona (primárně určený pro soukromníky), protože Seat nyní jede na vlně euforie a zároveň se nesmí ohrozit prodeje Golfu (boj na poli fleetu). Dále je nutné si připomenout, že se výroba škodovky dostala na našem území na maximální výrobní kapacitu (kodiaq čekačka 11 měsíců a seat Ateca 13 měsíců) a to jak technologickou, tak také personální a je nutné si trochu uvolnit ruce do budoucna (nový yeti, nový rapid .....). Dlouhodobé navyšování výrobní kapacity (od určité hranice) zvyšuje náklady geometrickou řadou. A navíc si pánové ve škodovce umí spočítat, že je lepší prodat ročně 1,1 mil. aut se ziskem 100 tis Kč z jednoho auta, než 1,2 mil. aut se ziskem 85 tis Kč.
Co se týkán brečení nad cenami soukromníkům, tak pláčete na špatném hrobě. Kdo umí, tak si dokáže cenu stlačit hodně dolů, takže se dostane na dohled i30, Ceedu a Astře a navíc je oktávka vnitřním prostorem o třídu větší a o chloupek lepší kvalitou zpracování a materiálu.
Jen pro zajímavost uvádím, že výměna baterky v dálkovém ovládání mne stála u Fábie v servisu škoda 70 Kč a u dálkače u Merivy mně vyšla na 300 Kč v servisu Opel.
Ať přijdeš, kam přijdeš, tak sleva je stejná. Jsou domluvení, tak co chceš vymýšlet.
Tak zrovna vcera jsem si objednal Kodiaqa, a dodaci lhuta 10-11 mesicu je celkem drsna. Ale to cekani mi stoji za to.
jinak všechny auta koncernu VW jsou prostě jedna značka a to VW, takže spíše to beru jako VW kodiaq, VW octavia, VW Q7, a tak dále..všechno na jedno kopyto
Což je samozřejmě naprostý nesmysl, Q7 nemá s octavií nebo kodiaqem nic společného
ještě by stálo za zveřejnění kolik z nich je na dluh, bo česko se žene do dluhové pasti která jednou pěkně bouchne, být pak exekutorem bude velmi výnosné...
co si ten exekutor vezme, když to bouchne a nebude mít nikdo nic?
Nová Octavia se nebude ani omylem prodávat tak dobře jako ta starší. Vyšší cena, horší motor, horší vzhled. Superb je taky předražený takže za stejnou cenu se dá koupit Mondeo s lepším motorem. A Kodiaq za pár měsíců taky nebude žádná slává.
Nova Oct se bude prodavat stejne dobre jako stara a nejspis se sveze s trhem, takze jeste lepe nez ta stara. Vyssi cena je otazkou nabidky a potavky a nemusi vydrzet dlouho, motor si muze kazdy vybrat, jaky chce a vzhled je subjektivni dojem
Naftu meli davno zakazat jako v Juesej.
Tak mít cenu benzínu / výši platu ve stejném poměru, tak proč ne.