- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hned jak jsem ten design viděl, bylo mi jasný že to kreslil Kotas. Všechno na efekt, ale funkce žádná.
Design nic převratného. Podobné autobusy jsem už někde viděl.
Vypadá docela dobře, navíc to jistě sníží odpor Cx, což má vliv i na spotřebu a ekologii, tak že i účelné.
Akorát z toho mám pocit, že tendesign dělali jen zepředu, zdadu nevím?
Ale myslím, že tenhle autobus nečeká žádná mezinárodní cena zs design, rád bych se ale spletl.
Tak pořád asi lepší SOR, než levné čínské autobusy.
http://www.regionvalassko.cz/aktuality_zobraz.php?lang=1&id=198&akt=8412&page=1
Pan Kotas chce být tak strašně IN, že je úplně OUT. Je to asi jako když chce někdo zbohatnout na burze a dělá to samé, co (skoro) všichni ostatní. Taky se mu to nemůže podařit.
Ego je takové svinstvo, že DPP, který má svoje barvy žlutou a červenou, v nich už asi čtvrt století žádný nový typ vozidla neměl. Zanechat svoji stopu je nejsnazší v barvičkách...
Toto konečně vypadá jako autobus, ty současné jak z Ruska !
a vleze se tam 11 lidi,tak že se budem zas mačkat
Dojde i v nových autobusech na klouzavé dřevěné sedačky jako v T15?
V nově dodávaných TRAM s tzv. faseliftem již jsou plastové sedačky z výroby a ve 125 kusech 15T s původním designem (čel) se již začalo s jejich postupnou obběnou za původní tzv. dřevěné (přesně překližkové) sedačky, které kromě klouzavosti mají nevýhodu v rychlém stárnutí - díky poškrabání od různých cvočků apod. na oděvech cestujících a následnému účinku vody z očisty interiéru
SOR Libchavy patřící do skupiny EP Industries je v Česku druhým největším výrobcem autobusů po Iveco Czech Republic
Kolik je v CZ výrobců autobusů?
Aby to nebylo jako v tom vtipu o předposledním místě pro vítěze a krásném druhém místě pro druhého při závodě dvou běžců...