- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uber používám vždy, když jsem vy Praze, nemá konkurenci, to je pravda. TAXI bych nedal ani korunu.
Dobrý den, tohle může rict jen neznalek, tohle opravdu snad neni mozne, jak se někteří lidé hned na všechno chytí, je to jasne podnikání za účelem zisku, tedy taxislužba, a ta musi splňovat spoustu podmínek, mít ověřeny a certifikovaný taxametr, zaevidované vozidlo v evidenci vozidel taxislužby, ridic musi byt rovněž veden v evidenci, míst místopisné zkoušky, auto musi byt řádně pojištěno dle zákona a podobne. To uz vůbec nemluvim o technickém stavu spousty aut, to je kapitola sama pro sebe, realne náklady se pohybují včetně paliva v rozmezí 5-8Kc/km, kazdy ujety, zalezi na typu a kvalitě auta, zákazník si sam zvolí například komfort jízdy a služby, jako jsou Wi-Fi ve voze, skutečně, ne nlby hit spor, občerstvení, TV, video, filmy, platbu kartou a podobne. Například havarijní pojištěni je dle zákona pro taxi o 50% dražší, což nemá většina ani taxikářu, vždy se muze neco stát, nemluvim o pojištěni sedadel a podobne, lepsi dohledatelnost a vymahatelnost díky uvedeným evidencim a uložení sankci nezbedovi nějakému, uroven a kvalita vozu uz je vec druha, cena také, zda si ridic váží své práce, odvádí dane z přijmu například, a všecky dalsi, což z Uberu nedělá nikdo, porušují mnohem více zákonu najednou, ne pouze jeden, ale hned několik, a vy je tady někteří jeste hajite argumentem, ktery by nevymyslelo ani dítě ze školky z poradu Kluci holky z naši školky na Rádiu Čas? Ze vy jste seděli všichni spolu u stolu a nasavali vajecny likér? Například Liftago je v tomhle velmi přísne a navic na můj popud a nápady jeste zpřísnilo, sam tuto aplikaci používám jak jako ridic, tak i zákazník, několik pitomcu někde neco napíše zcela bez rozmyslu a ostatní se hned chytají? To pouze svědci o stylu myšlení daných zapojených jedinců, nic více, nic mene, zarážející je, ze takto obskurne uvažující jedinci vůbec vlastní řidičský průkaz, podobne jako kdyz mi nekdo argumentuje však nafta zlevnila (například z 33 na 31Kc a to řekne ridic profik, treba i kamionak nebo obchodak, hrůza, co někteří
Tady k tomu napsal kdosi pěkné zamyšlení, tak si to přečtěte, třeba se vám taky trochu rozsvítí.
A pokračování je zde.
http://www.mesec.cz/clanky/mesic-taxikarem-oblibeny-ridic-zlodej-a-neplatici/
Doporučuji přečíst.
http://www.mesec.cz/clanky/mesic-taxikarem-formality-regulace-a-hrozba-pokut/
Mimochodem, takhle si představuji seriózní novinářskou práci.
Zdroj: Uber, vy jste vtipálek.
By měli spíš srovnat podmínky pro všechny - na co potřebují taxikáři regulace, licence, žlutá auta, cedulky, taxametry, stojánky apod.? Ať se každý jen zaregistruje přes internet jako podnikatel v dopravě, platí daně a nic víc nepotřebuje. Jestli použijí dispečink Uber či jiný je na nich. Jaké ceny nabídnou, způsob účtování je na nich - stačí, když je budou jasně deklarovat. Zákazník si vybere, co udělá - zda si chytí někoho na ulici, zavolá na dispečink, objedná přes aplikaci xy, zavolá svému na mobil, cenu dojedná osobně, bude akceptovat taxametr či nějakou aplikaci. Konkurence určitě prospěje a ti dobří zvítězí.
Třeba v Řecku "náš" taxikář jezdil na přímé zavolání, na dispečink i na uberu - neměl s tím problém. Bral co bylo ze všech stran, byl vytížen a vydělal si.
Pro mě UBER nebo Lyft jasná volba. Jen pro představu z poslední doby:
Taxikem z letiště: $65
Uber na letiště: $28
-
Taxíkem do downtown: $35
Uber z downtownu: $15
Uber - cena a trasa jasná PŘEDEM na Google maps, cena placena automaticky aplikací, žádné zdržování s kartou nebo hotovostí;
Taxi - cena nejasná, trasa nejasná, zdržování při placení, ksichty za male dýško. Kur\/a dražší.
Nemluvě o tom, že první jízda přes Uber nebo LYFT zdarma po nainstalování aplikace + další jízdy zdarma, když někomu Uber nebo Lyft doporučíte.
Nabízí nějaká Taxi služba podobné služby?
jsem velkej zastance principu Uberu, ale uz me taky zacina stvat, ze se porad chovaj jako maly dite a odmitaji se sejit nekde na pul cesty mezi pravekem (taxi) a 21. stoleti (sdilena ekonomika). Misto toho, aby rekli ,,ok jsme taxiky a pojdme dohodnout nejaky smysluplny pravidla pro vsechny,, tak se porad tvari ublizene. Ackoliv ty pravidla realne obchazej.
No jo, ale když UBER není taxislužba, ale jen platforma na spojování poskytovatelů jedné služby se zákazníky. Proč by tedy měl dělat nějaké ústupky?
Stupidní zákony by se měly zrušit / změnit, když neslouží lidem ale jen a pouze lobbingu taxikářských firem.