Diskuze

Dvě třetiny cestovních portálů klamou spotřebitele, varovala Jourová

Internetové stránky, které nabízejí slevy na letenky, hotely nebo jiné cestovatelské služby, nedávají zákazníkům přesné informace. Upozornila na to eurokomisařka Věra Jourová. Inzerovaná cena je podle ní často o dost nižší než konečné náklady. Některé supervýhodné nabídky navíc po rozkliknutí už nejsou k dispozici. Nedostatky mělo i pět českých webů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

To jsi asi nikdy nekupoval letenky, to co mi předvedl WizzAir minulý týden, bylo minimálně na pokutu jak Brno. Sem je objednával 3 hodiny. Po každém odeslání platby mi to napsalo že nemám na účtu peníze a cena vzrostla o 8 tis. Tak jsem se po 3 pokusech dostal až na dvojnásobek inzerované ceny. Nakonec když už jsem si je chtěl po telefonu podat, jsem v poště objevil email, že bych zřejmě rád jel do zvolené destinace a odkaz na objednávku za původní cenu a ejhle objednání bez problémů. No prostě podvod jak Brno. Co mám zkušenost tak se situace zhoršila výrazně od loňského roku. Ještě před rokem jsem se s tak výrazným podváděním kupujícího u aerolinek nesetkal.

1 0
možnosti
KK

Věrko, a dokonce tři třetiny politiků klamou spotřebitele. To jsem zvědav, co s tím uděláš?

8 0
možnosti
VS

Jestli by nebylo lepší a poučnější neklamat třeba při sepisování celkových nákladů na snědé povaleče, do přitáhli do Evropy bez znalosti kategorie "práce". To bych ocenil, na cestovním portálu ať si každý najde, co potřebuje sám.

4 1
možnosti
Foto

Pepíkovi, který necestuje to jedno samozřejmě bude. Asi jste nikdy nezažil to zklamání, když zjistíte že všechny weby na které narazíte mají nějakou chybu v cenách a pokud mají náhodou cenu správně tak pro změnu nejsou vůbec uvedeny podmínky letu (např jaké zavazadlo bude v ceně zahrnuto)

Situace je skutečně zoufalá. V době kdy se srovnávače vyrojily to vypadalo dobře, ale postupem času se v tom prodejci naučili kličkovat a předávají vyhledávačům špatná data.

2 0
možnosti
PP
MV

M80i19l86a30n 17V11o29l96e98k

10. 4. 2017 18:45

Když jde o prachy, tak to náš Úřad pravdy nezajímá?

Chytrému napověz...

3 0
možnosti
TP

Paní Jourová zjevně nemá absolutně tušení o čem mluví, ceny jsou vždy aktuální v době napsání příspěvku. S přibývajícím časem může dojít ke změně. Zvláště u bleskovek typu New York za pětku. Jinak se vždy zobrazuje konečná cena u většiny např. letenkových portálů...

3 3
možnosti
JC

J86a38n 91C17i55g11l56e10r

10. 4. 2017 14:30

Jourova, radši se starej, abychom měli stejně kvalitní výrobky v ČR i ve zbytku EU. To je tvoje starost!

9 0
možnosti
Foto

Další ukázka, že v tom Bruseli nemají co na práci. Je snad logické, že si nebudu bukovat hotel přes nějaký obskurní cestovatelský portál, ale jdu buď na srovnávač, jako třeba Trivago, nebo na Booking com., kde mám předem jasnou a pevnou cenu a samozřejmě jdu ještě rovnou na stránku dotyčného hotelu, abych si vše ověřil. Někdy je totiž booking rovnou v hotelu ještě výhodnější, než ve srovnávačích a na portálech. 8-o

4 0
možnosti
Foto

Trivago je jedním z těch podle vás "obskurních" portálů, protože samo neřeší bookování ani platby, nýbrž jen porovnává a přesměrovává. Neexistuje žádná záruka, že cena zobrazená na trivagu bude stejná jako ta, kterou uvidíte na jimi odkazovaném webu při placení.

0 0
možnosti
Foto

Taková zbytečná paní :-(

6 0
možnosti
JK

J72a96n 11K56o23v87á74ř

10. 4. 2017 14:15

A kolik představitelů EU klame občany? Neporovnáme finanční ztráty, které ty dvě skupiny způsobují? Že by paní Jourová začala dělat třeba něco pořádného.

6 0
možnosti