Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hyundai chce po dealerech stovky milionů. Za „kolektivní bojkot“

Distributor aut značky Hyundai v Česku přešel po neúspěšné arbitráži a zamítnutí většiny požadavků u Městského soudu v Praze do ostrého protiútoku proti osmi dealerům. Ti se se značkou rozešli ve zlém v roce 2014. Po každém z nich chce společnost Hyundai Motor Czech (HMC) uhradit částku ve výši 30,9 milionu korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P19e69t81r 14P97a77n88g17e44r83l 5917915710275

a zas ta popelnice

0/0
17.4.2017 10:16
Foto

M70a12r13t98i96n 56K42o27k90e60š 3638754971460

Zase ten psychopat Vošický, člověk aby se bál pomalu zvednout prkénko na WC.

0/0
15.4.2017 7:53

V95l83a31d86i15m17í95r 87R21e74t40t82i18n43g87e84r 5855976845235

To bych rád viděl toho tydýta, kdo by dnes chtěl být spojován s Hundayi. Ten tým kolem Vošického prodeje Hundayi v CR pohřbí.

0/0
11.4.2017 21:53

J42a39n 26V43r62a77b16e76c 4512900536444

Ve Škodovce se musí chechtat...

Po těchto článcích si snad žádný rozumný Čech nemůže koupit auto od HMC.

+1/0
11.4.2017 21:10

L11u90b70o48m98i69r 14M66a20c74h23o 2902330665737

v škodovke sa momentálne nechechtajú, ale škrípu zubami. Tender pre policajtov vyhral HMC a škodovka "utrela hubu".

+2/0
12.4.2017 6:56

J33a82r12o75s77l77a22v 33C63h54a15l52u52p39a 8884201685835

Je zajímavé pozorovat jak přistupuje k zákazníkům a dealerům KIA vs. HYUNDAY. Obě automobilky nabízejí vozy na stejných platformách se stejnými motory. Jen KIA si jde svoji cestou, neútočí na jiné automobilky a misto nákladného marketingu nabízí různé benefity pro zákazníky jako 7 let servisu zdarma a pod. To přinese do budoucna další spokojene zakazniky.

+3/0
11.4.2017 17:21

M86a47r16t52i27n 45S86e37d79o56n31a 2645126526399

A k cemu jsou spokojeni zakaznici, kdyz vas business nekvete? Podnika se za ucelem zisku, nikolik aby byl zakaznik spokojen. Spokojeny zakaznik je jednou z cest jak zisku dosahnout, ale neni to jedina cesta. Je plno firem kde zakaznici byli spokojeni, ale firma krachla nebo jeji produkt nevydelal.

+1/0
11.4.2017 17:45

P21e41t52r67a 88M76a66l32a78k46o84v53a 1648610240794

znáte business, který by se delší dobu udržel bez spokojených zákazníků? 8-o

+2/0
11.4.2017 18:34

J84a13r31o48s78l36a26v 40C83h39a89l50u41p75a 8414881125105

A taky bylo spousta firem které investovali do agresivní kampaně a ani si na trhu neškrtli. Já jen poukazují na dva přístupy k businessu a čas ukáže kdo měl lepší plán. Váš pohled na věc ve mě ale vyvolává otázku, a co potom? Vydělat urvat co se dá jít přes mrtvoly a po mě potopa. Jak asi naše civilizace doadne, když se takto budou chovat všichni. Bohužel je ale svět takto momentálně nastaven :-(

+1/0
11.4.2017 18:57

J22a28r57o67s10l94a20v 80B82i73r79n60e42r 4718285422508

Pro korporaci Hyundai byla "investice" v Nošovicích výhodná hlavně proto, že jí náš stát vše zaplatil. Stát poskytnul Hyundai investiční pobídky v hodnotě několika desítek miliard korun. Režim proplácí také náklady na zaměstnance včetně mezd. To není vše. Hyundai má také daňové prázdniny, takže stát přichází o miliardy ročně. Veškeré zisky proudí do ciziny. Užitek pro lidi, pro stát a "českou" ekonomiku nulový. Tolik stálo vytvoření 3500 pracovních míst s otřesnými pracovními podmínkami .

Oni se budou ještě soudit ??????

0/−3
11.4.2017 12:45

J78i98ř30í 89E41r15b35e37n 1143464756817

Pardon, kde jste přišel na to, že stát Hyundai vše zaplatil včetně mezd zaměstnancům? 8-o

+1/0
11.4.2017 13:21
Foto

V46l70a53d63a 61V60a11n61e36k 9443316524688

Na to přišel ,než se probudil....!Celá infrastruktura dala práci lidem v oblasti kde byla nezaměstnanost....podle něj by bylo lepší platit lidi na pracáku...;-D

0/0
11.4.2017 14:54

A54n42t66o13n78í57n 77S23v43o89b20o13d79a 3324853529412

Hlavně lépe placené nabírali ve Škodovce a TPCA, pptom sáhli do zahraničí, Slovensko a Polsko

0/0
11.4.2017 15:55

J72i90ř72í 14Z11á36ř19e17c77k19ý 5664408884515

Jste jako rádio Jerevan :

1. zaměstnanců je 2.500 s průměrnou mzdou 36,5 tis. kč/měsíc

2. desítky miliard jsou ve skutečnosti :

1,5 mld. CZK jako kapitálová podpora

0,7 mld. jako veřejná podpora při nákupu pozemků

3. "proplácení nákladů na zaměstnance" znamená 0,7 mld. CZK celkem v letech 2009-2012. Přitom každý rok odvede firma na SaZ poj. 0,35 mld.

4. Daňové prázdniny - byly vyčerpány v letech 2012-13 ve výši 2,3 mld. CZK.

Splatná daň za rok 2014 je 0,8 mld., za rok 2015 1,5 mld.

Jinými slovy - stát investoval cca 5,2 mld. CZK, které se již dávno vrátily.

PS : dotace se týkají výrobce aut, soudit se bude prodejce aut, tedy jiná firma.

+1/0
12.4.2017 20:30

T63o97m46á72š 59K91o69v10a67n27d14a 2327377624531

Ac je mi Hyundai nesympaticky svou reklamou, tak jsem po nem sahl, nebot 1.6 v atmosfere uz moc automobilek nema.

+5/0
11.4.2017 11:41
Foto

V58l80a77d75a 83V13a57n61e95k 9493416394938

Proměnné časování ventilů,na Vl.kvalt bez problémů 50km/hod...na lll.130 !R^;-D

0/0
11.4.2017 11:52

A71n79t67o56n12í11n 67S49v80o84b22o91d48a 3134893159852

Japonci používají atmosféry běžně, třeba Toyota a Mazda, moji favorité :-), cena není vše

+2/0
11.4.2017 12:21

M95i14r81e53k 33G60a84j62e23r 5671596509830

Mam Mazdu s atmosferou a nekdy mam pocit, jako by to melo turbo. Pri rozjezdu do kopce to totiz musim vytocit, aby motor poradne tahnul. Pri bezne rychlosti uz na plyn reaguje dobre. Mozna je to zprevodovanim automaticke prevodovky.

0/0
13.4.2017 4:01

A76n19t59o39n16í94n 47S45v75o34b61o85d19a 3984923629912

Automaty jsou trochu jiná kategorie, žená má automatickou převodovku ve svém autě, raději si řadí sama, protože si sám v plně automatickém režimu řadí občas svérázně :-)

0/0
13.4.2017 6:21

M63a54r71e89k 62P44o35s21p27í55š17i70l 2495875101

Tohle by si dovolili v Německu?

+2/−1
11.4.2017 11:21
Foto

V88l39a11d45a 82V87a72n82e19k 9483606374568

Proč ne ? I ve východním...;-D

+2/0
11.4.2017 14:55

Z91d46e50n85ě68k 59Ř74e94h95á22k 7851552257

Proč problémy ? Protože Korejci, pro ně jsme jen levná pracovní síla a lůza co má poslouchat. Netvrdím, že u dealerů jiných značek je to o 100% lepší ale Korejci jsou extrém.

+1/−3
11.4.2017 11:13

P14a93v76e91l 38M15o83r72a85v30e69c 3912279192758

Ale tady o pracovní sílu ani Korejce nejde.. Za tímto je jeden blbý manager _prodeje_, Čech.

+7/0
11.4.2017 11:48

A80n88t80o24n83í96n 64S35v18o65b84o79d37a 3344923439872

Ale v pozici ho drží Korejci, stačí mluvit s lidmi z Avie, kteří pracovali pod Korejci, takže raději Číňany :-(

+1/0
11.4.2017 12:43

M58i36r72o68s87l41a55v 31M32i71č28á59n 5309258760429

že si dělají takovou ostudu.

0/0
11.4.2017 11:08

D65a29v24i32d 15C40h40l16á39d51e82k 4722299144457

Když se takto Hyundai chová ke svým prodejcům, jak se asi bude chovat ke mně k zákazníkovi... ruce pryč.

+8/−2
11.4.2017 11:03

R61o36b35e13r67t 81Č12e22r10n48o68u61š74e91k 7167572441

Melete nesmysly. S vama primo nekseftuje HMC, ale prodejci. Mam i30, jezdim k jednomu prodejci na servis uz 3 roky, a nikdy s nima nebyl problem.

+1/0
11.4.2017 11:46
Foto

V68l12a94d67a 73V28a65n53e94k 9423616574898

Můj prodejce se také rozešel s oficiálním Hyundai,ale závazky vůči SVÝM zákazníkům plní vzorně dál......R^;-)

+4/0
11.4.2017 11:54

Z71d58e13n67ě82k 97R93o88z73s73y82p26a12l 2312653716770

Kromě agresivity je reklama firmy Hyundai lživá. Taky si myslíte, že jejich auta jsou česká? Já ne.

+2/−5
11.4.2017 10:57
Foto

V41l47a44d35a 37V60a11n49e93k 9623176464248

Vy věříte v "českou "Škodu !? 8-o;-D

+2/0
11.4.2017 11:13

T86o69m59á52š 58V95e13l71e33m33a59n 4495785377303

otázkou co znamená "česká". Vývoj a projekce je i v čr, ne ?

+1/0
11.4.2017 11:17
Foto

V83l56a25d43a 87V33a63n30e20k 9553466304518

i30 také vyvinuly v Německu vývojáři z evropských automobilek..;-) a vyváží se do celého světa i jako el lantra..

0/0
11.4.2017 11:19
Foto

I65v42a14n 41K81o37p59t95a 5567512781177

No třeba ford se take vyji v Evropě vyrábí v Kolíne n.R. a nikdo o nem netvrdi ze je to německé auto. Je TT madarske? Vyrábí se jen tam. Je Astra polska? Vyrabise se jen v polsku. Skodovka je tradičně českou značkou, nikdy nikde jinde nesidlia, s akcie muze vlastnit kdokoli. Mimochodem vlastni je společnost z holandská, takže vlastně je vasi logikou holandská.

0/0
11.4.2017 11:43
Foto

V75l74a69d23a 20V74a86n80e73k 9293196154908

Škoda má pobočku v Rusku,Číně...

0/0
11.4.2017 11:49
Foto

I13v36a63n 15K38o41p12t58a 5817292671907

Ano stejně tak Hyundai má pobočku v ČR. To zněj ale českou značku nedělá. Stejně tak v rusku vyrobenou škodovku nedělá ruskou značkou.

+2/0
12.4.2017 9:57

J54a18r96o10s70l87a10v 73B63i79r57n88e60r 4958445712428

Jde o to,do jaké země směřuje největší díl zisku.Nic složitého.U VW je to Německo.

0/0
11.4.2017 12:28
Foto

I70v91a23n 94K35o89p33t33a 5427502231477

No škodovky je to vývoj a investice pak dividendy z čistého zisku po zdanění vlastníkovi, tedy do holandska. Jde dohledat v obchodním rejstříku, zcela veřejně. U Hyundai, 100% mateřská firma v asii, smozřejmě nějaké investice do strojního zařízení dělají také. Ale i to z 90% nakupují v asii.

0/0
12.4.2017 10:05

M14a26r91t49i55n 29M29o78t83y72č57k31a 6151277497554

Určitě části auta ( zejména některé motory a převodovky) jsou opravdu u Škodovky české.. od vývoje až po výrobu...

0/0
11.4.2017 11:33

M16a25r76t45i66n 86S48e58d75o76n59a 2825166766469

V dobe globalizace neni zadne auto ceske, nemecke atd. V jedne lokalite je navrzeno, v dalsi montovano, jinde vyrabeny komponenty a v dalsi lokalite na komponenty vznika material. Nektere soucastky delaji pouze tri firmy na svete, takze tvrdit ze 100% vozu pochazi z jedne zeme je dnes asi nemozne.

0/0
11.4.2017 17:52
Foto

P54a58v59e26l 74P40o96k21o49r25n51ý 2636854280642

Pokud si někdo koupí Hyundai, jak by to bylo v budoucnu s náhradními díly, kdyby Korejci odešli? Není to riziko si nyní takové auto kupovat?

0/−7
11.4.2017 10:54

P72a29v72e83l 76M36o35r45a11v47e39c 3532909792528

"kdyby Korejci odešli" - a proč by to dělali? Už nějaká značka takto úplně odešla? A to takto argumentujete proti jakékoliv značce co není česká? Btw. i Škoda zde může vše zavřít a přesunout se..

Navíc, jezdí zde hodně desítek (či stovek?) tisíc Hyundai. Takový trh s náhradními díly se neopouští. A pokud ano, někdo jiný by se jej rád ujal.

+5/0
11.4.2017 11:06
Foto

I68v95a77n 95K20o75p56t66a 5327792741287

O třeba Chevrolet? Odešel. Isuzu, odeslo.

+1/0
11.4.2017 11:46

P65a95v51e44l 84M71o57r21a85v62e42c 3912689282328

Kolik aut zde prodávali? A kolik Hyundai (druhá nejprodávanější značka)?

+4/0
11.4.2017 11:47

R24o25b37e11r53t 29Č68e72r81n66o17u31š53e96k 7717152601

Tyhle tu jen prodavali auta, nemeli vyrobu... pokud se nemylim.

+1/0
11.4.2017 11:59
Foto

V96l60a17d78a 14V95a93n67e28k 9323406814428

Jestli to nevíte,tak koncern Hyundai- Kia je jedním z největších světových výrobců...;-)

+4/0
11.4.2017 11:15
Foto

P44a14v50e56l 34P52o17k51o72r74n46ý 2366774620272

Nevím, mě asijská auta tak moc nezajímají.

0/0
11.4.2017 11:27
Foto

V64l35a67d88a 89V37a41n71e66k 9253446204418

Mně zase nezajímají české a německé mobily...;-D

0/0
11.4.2017 11:29
Foto

P17a84v11e46l 42P10o34k72o27r12n50ý 2476624520542

Oni nějaké existují?

0/0
11.4.2017 21:11

R87o41b42e77r27t 41Č50e63r95n72o92u52š17e71k 7787882181

Firma, ktera sem investovala pres miliardu eur (dle jejich web), jen tak nezmizi.

0/0
11.4.2017 12:01

P17a96v20e65l 88S44e88d45l62á92k 3900186648481

Ono se sice říká, že negativní reklama je taky reklama. Ale tohle je naprosto nechutné, odrazující. Jestliže takové spory odradí další zákazníky, bude potom Hnůjdej žalovat zákaníky, že nechtějí jejich auta kupovat?

+4/−2
11.4.2017 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.