Diskuze

Boj s emisemi klasický benzin nezničí, říká šéf podniku Čepro Duspěva

Obava majitelů starších aut, že kvůli povinnosti snižovat emise skleníkových plynů zmizí z trhu během dvou let klasický benzin (E5) a k dostání bude jen ten s vysokým podílem biosložky (E10), je lichá, říká Jan Duspěva, ředitel státního podniku Čepro distribuujícího pohonné hmoty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Biopaliva nejsou jen omyl, je to doslova zločin proti motoristům a dokonce i obyvatelům! Význam žádný a motory to jenom kazí! Ekologie může být jen v plynech nebo hybridech - zatím. Ona ani ta elektrifikace provozu automobilů

není zcela košer vůči přírodě.

1 0
možnosti

A proto tankuji u ČEPRO, tedy Eurooil čistou naftu bez biosložky! :-)

A jezdím s ještě nižší spotřebou!

1 0
možnosti

Ano. Snad bude i do budoucna

1 0
možnosti

Potřeboval bych, aby se experimenty prováděly v laboratoři a ne na vozech majitelů vozidel.

8 0
možnosti

Biosložky do nafty. Sen každého znalce.

4 0
možnosti

To jsou ale bludy...

CO2 je neškodný plyn

ať ekologové bojují s jedy atd...

3 0
možnosti

J85a89n 87S20t24e39h91l61i43k

14. 4. 2017 19:25

A rostliny ho právě potřebují k životu.

0 0
možnosti

M56i52r64e76k 20G29a68j81e89r

14. 4. 2017 16:45

Je falesne mluvit u biopaliv o "snižovani emisi". Emise se naopak zvysuji. Co je mozna nepatrne nizsi, jsou emise z fosilnich paliv. Nepocita se ale do toho zvysena potreba fosilnich paliv na produkci potravin, kterym byly ubrany vhodne plochy pro jejich pestovani.

12 0
možnosti

I84v35o 75Ž39i69ž42k68a

14. 4. 2017 17:02

Emise z fosilních paliv se pěstováním biopaliv naopak zvýší, protože traktor by se sám při 100% spotřebě biopaliva neuživil. Proto je přidávaná biosložka vždy dražší než základní fosilní surovina, protože se od té ceny odvíjí. Jinak by už dávno existovaly automaty na výrobu energie. :-)

7 0
možnosti