Diskuse k článku

V Česku umělá inteligence pomáhá v call centru. Na Slovensku radí onkologům

Velké tuzemské firmy už nasadily do provozu systémy založené na umělé inteligenci. Česká pojišťovna pomocí něj analyzuje stovky tisíc hodin hovorů z call centra. Slovenská síť nemocnic používá umělou inteligenci k tomu, aby doktorům radila s léčebnými postupy pro pacienty s rakovinou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45i56n49d52ř75i40c45h 55Š15k42o44p71e39k 4265561390545

aha, tak to vysvětluje jediné. Ještě má tento systém pár much, protože jinak by se nestávalo, že na mou odpověď "nemám zájem" začne druhá strana zjišťovat proč, případně za čas volá znovu ;-D;-D;-D

0/0
18.4.2017 6:58

M87i26l50a48n 96V38o92l95e30k 5819143336109

Ať si to vyhodnocuje, kdo chce, ale ať ty dotazníky sestavuje inteligence. Jakákoliv.

0/0
17.4.2017 9:50

M71a19r91c58e71l30a 83B55í68l18á 4727560952979

umělý telefonista by mi vadil méně, než 1.nadšené sdělení mladého muže, jaký skvělý produkt mi nabízí, 2. lhaní, že si tento hovor domluvil s mou sekretářkou, 3. nešťastná telefonistka, předvídající neúspěch, 4. hádavá telefonistka, která odmítá zdvořilou žádost o ukončení hovoru

+1/0
16.4.2017 20:26

M28a47r13t93a 21K73o51v10a45c28s41i47k28o56v55á 6553583404325

Na telefonu je tlačítko na ukončení hovoru. Není nic jednoduššího než jej zmáčknout.

+3/0
17.4.2017 7:48

M15i69r34o79s80l53a36v55a 97T28r17č76k91o10v40á 7736582264869

Celkem mě děsí její použítí v onkologii, protože to může vést k tomu, že někteří onkologové použijí bez přemýšlení to, co bude vyhodnoceno robotem

0/−2
16.4.2017 17:33

V92l59a57d71i73m72í26r 33V11y36s10o23k59ý 8422332901375

no a? "spock"

0/0
16.4.2017 19:22

J93i67ř31í 49P84r27a53ž80á37k 9500492461872

Nemohla by umělá inteligence pomáhat trvale v Parlamentu? Tam by byla potřeba hodně velká dávka.

0/0
16.4.2017 17:32

Z81d96e38n70ě47k 72V56a97l59e16n63t29a 3345280978144

To je fakt, protože každý hovor z CC je jak přes kopírák vedený cvičenou opicí R^;-D ..

0/0
16.4.2017 16:41
Foto

J56i44ř67í 19Š12a79f89e93r 4471171419147

Ten titulek je vážně úžasný!;-D!

0/0
16.4.2017 16:23

J89i46ř31í 76K85o23c54u12r83e88k 6945604445388

Přesto je ale možné, že velmi záhy bude velká část dotazů řešena stroji. Nikoli však po telefonu, ale prostřednictvím tzv. instant messagingu,...

Už se tak dějě celé roky. Cleverbot například. Ano, i Watson má web rozhraní pro chat, neveřejné.

0/0
16.4.2017 13:32



Najdete na iDNES.cz