Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Česku umělá inteligence pomáhá v call centru. Na Slovensku radí onkologům

Velké tuzemské firmy už nasadily do provozu systémy založené na umělé inteligenci. Česká pojišťovna pomocí něj analyzuje stovky tisíc hodin hovorů z call centra. Slovenská síť nemocnic používá umělou inteligenci k tomu, aby doktorům radila s léčebnými postupy pro pacienty s rakovinou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94i25n48d42ř32i50c79h 39Š80k14o97p83e60k 4715541220785

aha, tak to vysvětluje jediné. Ještě má tento systém pár much, protože jinak by se nestávalo, že na mou odpověď "nemám zájem" začne druhá strana zjišťovat proč, případně za čas volá znovu ;-D;-D;-D

0/0
18.4.2017 6:58

M14i95l39a67n 54V66o37l79e47k 5409393326909

Ať si to vyhodnocuje, kdo chce, ale ať ty dotazníky sestavuje inteligence. Jakákoliv.

0/0
17.4.2017 9:50

M84a92r47c75e68l33a 66B30í30l56á 4857250942329

umělý telefonista by mi vadil méně, než 1.nadšené sdělení mladého muže, jaký skvělý produkt mi nabízí, 2. lhaní, že si tento hovor domluvil s mou sekretářkou, 3. nešťastná telefonistka, předvídající neúspěch, 4. hádavá telefonistka, která odmítá zdvořilou žádost o ukončení hovoru

+1/0
16.4.2017 20:26

M69a69r28t31a 55K75o69v24a87c73s23i98k85o80v86á 6653223984905

Na telefonu je tlačítko na ukončení hovoru. Není nic jednoduššího než jej zmáčknout.

+3/0
17.4.2017 7:48

M49i73r74o91s75l78a16v45a 19T80r39č18k46o97v79á 7226842254709

Celkem mě děsí její použítí v onkologii, protože to může vést k tomu, že někteří onkologové použijí bez přemýšlení to, co bude vyhodnoceno robotem

0/−2
16.4.2017 17:33

V69l14a69d38i27m77í61r 80V58y53s31o44k75ý 8982592811325

no a? "spock"

0/0
16.4.2017 19:22

J77i30ř53í 55P63r98a89ž17á51k 9640412691772

Nemohla by umělá inteligence pomáhat trvale v Parlamentu? Tam by byla potřeba hodně velká dávka.

0/0
16.4.2017 17:32

Z43d88e84n10ě24k 75V78a14l70e32n47t61a 3385830388314

To je fakt, protože každý hovor z CC je jak přes kopírák vedený cvičenou opicí R^;-D ..

0/0
16.4.2017 16:41
Foto

J84i85ř12í 31Š80a61f12e91r 4911491599237

Ten titulek je vážně úžasný!;-D!

0/0
16.4.2017 16:23

J73i27ř86í 53K38o93c21u61r66e42k 6205734815188

Přesto je ale možné, že velmi záhy bude velká část dotazů řešena stroji. Nikoli však po telefonu, ale prostřednictvím tzv. instant messagingu,...

Už se tak dějě celé roky. Cleverbot například. Ano, i Watson má web rozhraní pro chat, neveřejné.

0/0
16.4.2017 13:32







Najdete na iDNES.cz