Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Česku umělá inteligence pomáhá v call centru. Na Slovensku radí onkologům

Velké tuzemské firmy už nasadily do provozu systémy založené na umělé inteligenci. Česká pojišťovna pomocí něj analyzuje stovky tisíc hodin hovorů z call centra. Slovenská síť nemocnic používá umělou inteligenci k tomu, aby doktorům radila s léčebnými postupy pro pacienty s rakovinou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i51n47d33ř92i33c37h 73Š39k59o78p31e16k 4535561210955

aha, tak to vysvětluje jediné. Ještě má tento systém pár much, protože jinak by se nestávalo, že na mou odpověď "nemám zájem" začne druhá strana zjišťovat proč, případně za čas volá znovu ;-D;-D;-D

0/0
18.4.2017 6:58

M80i36l14a68n 91V35o91l16e62k 5769863266919

Ať si to vyhodnocuje, kdo chce, ale ať ty dotazníky sestavuje inteligence. Jakákoliv.

0/0
17.4.2017 9:50

M50a24r25c63e95l20a 93B67í23l88á 4817100192829

umělý telefonista by mi vadil méně, než 1.nadšené sdělení mladého muže, jaký skvělý produkt mi nabízí, 2. lhaní, že si tento hovor domluvil s mou sekretářkou, 3. nešťastná telefonistka, předvídající neúspěch, 4. hádavá telefonistka, která odmítá zdvořilou žádost o ukončení hovoru

+1/0
16.4.2017 20:26

M30a56r95t98a 64K71o86v42a73c40s62i44k26o54v27á 6403563504565

Na telefonu je tlačítko na ukončení hovoru. Není nic jednoduššího než jej zmáčknout.

+3/0
17.4.2017 7:48

M46i19r64o15s51l57a45v26a 37T67r47č32k68o82v51á 7716582654779

Celkem mě děsí její použítí v onkologii, protože to může vést k tomu, že někteří onkologové použijí bez přemýšlení to, co bude vyhodnoceno robotem

0/−2
16.4.2017 17:33

V32l54a15d17i49m83í10r 61V93y48s50o81k42ý 8412522711735

no a? "spock"

0/0
16.4.2017 19:22

J65i51ř54í 51P28r54a58ž73á36k 9180932601732

Nemohla by umělá inteligence pomáhat trvale v Parlamentu? Tam by byla potřeba hodně velká dávka.

0/0
16.4.2017 17:32

Z82d67e73n77ě28k 12V41a11l24e30n51t94a 3515770868844

To je fakt, protože každý hovor z CC je jak přes kopírák vedený cvičenou opicí R^;-D ..

0/0
16.4.2017 16:41
Foto

J14i89ř25í 20Š77a15f17e21r 4361131989557

Ten titulek je vážně úžasný!;-D!

0/0
16.4.2017 16:23

J42i22ř75í 16K10o29c65u81r17e64k 6235504405728

Přesto je ale možné, že velmi záhy bude velká část dotazů řešena stroji. Nikoli však po telefonu, ale prostřednictvím tzv. instant messagingu,...

Už se tak dějě celé roky. Cleverbot například. Ano, i Watson má web rozhraní pro chat, neveřejné.

0/0
16.4.2017 13:32







Najdete na iDNES.cz