Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Společnost Uber je ztrátová, její tržby však prudce rostou

Americký provozovatel alternativní taxislužby Uber Technologies za loňské čtvrté čtvrtletí vykázal ztrátu 991 milionů dolarů (zhruba 25 miliard Kč). Jeho čisté tržby však oproti třetímu kvartálu stouply o 74 procent na 2,9 miliardy dolarů. Firma to sdělila agentuře Bloomberg.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S72t20a50n65i26s46l35a86v 34N98ý95v94l38t 2454235973

Přál bych všem co tady křičí o zlodějích a okrádání, aby si někdy po plese s holkou v tenkých šatičkách nemohl nastoupit do taxána, ale pěkně půlhodinky počkali na tuhle nelegální taxislužbu a vymrzli a zmokli.

0/0
16.4.2017 21:00
Foto

M38i37c36h25a52e23l65a 55F55e75r33f89e68c36k84á 8523205378299

A o čem ten článek jako je?

0/0
15.4.2017 22:49

Z56d81e87n24a 44N64o75v29á 7357936122

není divu, že je Uber ve ztrátě, jestli to ve všech státech dělá , tak jako u nás. Jezdí nelegálně, nedodržuje pravidla dané státem, ve kterém jezdí. Při kontrolách řidičů, kteří nemají žádné doklady co musí mít koncesionář v taxislužbě / zkoušky, taxametr, označení TAXI, zaregistrované auto na magistrátu - a to nemluvím o pojištění a dalším /. Je jim daná vysoká pokuta a ONI to zaplatí, než by zlegalizovali.;-€

+3/0
15.4.2017 17:06

J80i46n32d42ř76i71c22h 81M10i58t54t94e19r 6494225451276

Ano zmiňujete magistrát. To je hlavní problém. UBER magistrát nepotřebuje a tudíž se musí zakázat. To by tak hrálo, aby v Praze fungovala levná, spolehlivá přeprava a my z toho nic neměli, že. UBER zjevně nepochopil, že tady platí kdo maže ten jede.

+1/−2
16.4.2017 10:01

P97a23v53e83l 11S26u65d26a 8501230914609

https://www.facebook.com/uberzkusenosti/

0/0
15.4.2017 13:07

P75a93v40e60l 53S93u85d66a 8351590234409

https://www.facebook.com/uberzkusenosti/?view_public_for=1288233817880245

0/0
15.4.2017 13:05

F38r36a69n12t86i77š73e31k 28P57á30p21a50y 2272799307657

Uber nepoznám, ale ostatných taxikárov áno. Sú to všetko "poctiví podnikatelia" , ako ten, ktorý Čecha v Bratislave odvezie 1,5 km za 20 euro. A dostane aj paragón, na ktorom je firma, ktorá už tri roky neexistuje.

+5/0
15.4.2017 11:57
Foto

K26a35r58e29l 31M33o64u24r43e64k 9551364773911

Uber je firma, ktera cim vice ma zakazniku, tim vice prodela.

+1/0
15.4.2017 11:01

V47l10a22d55i73m55í62r 38M72a48c69h41á28l72e28k 9195363236656

Uber zakazuje jedna země za druhou a proč asi? Okrádat stát i jiné dopravce co se řídí zákony asi nebude úplně ok..

+8/−1
15.4.2017 9:25

M10a19r33t64i20n 17B12a15r87t52e22k 5277941501653

Zakazuje kvůlii taxikářské lobby. Měli by nechat zákazníky rozhodnout, jestli taxikaření jako takové má přežít nebo ne.

+7/−7
15.4.2017 9:35

M82i20c37h70a16l 74K13u86d62l19á59č88e15k 9911944334

Jak můžete být zákazník, oni tvrdí že nejsou podnikatelé ale uzavřená skupina sdružená za účelem spolusdílení přepravy. Proto prý nemusí dodržovat zákony. Jinak největší výdaje kromě reklamy mají za vývoj aut bez řidičů. Jejich vize je ovládnout trh, zbavit se řidičů a prudce zdražit. Zda vyjde je na hlupácích kteří je podporují.

+4/−4
15.4.2017 10:04

P38a42v69e76l 81T23r45u12k48s70a 3493747852593

Ano, vsak "taxi" bez ridicu jsou budoucnost.

0/0
15.4.2017 10:15

M30i73r90e61k 89M18a81c65í17č90e96k 1311708548597

Oni ale nejsou uzavřená skupina, co to melete? Jejich služby jsou naprosto veřejně inzerovány s tím, že se jedná o objednávku přistavení vozu za účelem jízdy dle Vašich požadavků. Prostě klasika taxi via dispečink

+6/0
15.4.2017 10:16

M27i96c23h92a28l 83K84u35d72l82á68č73e35k 9311444344

Oni to tvrdí. A to je ten jejich podvod. Pro úřady jsou uzavřená skupina a jinak se chovají při inzerci a podnikání. Kdyby tu byl právní stát tak jsou za katrem, aplikace je vypnutá. Proč myslíte že si podobné podnikání nedovolí žádný český podnikatel, okamžitě by na něj vlítli všechny úřady, ale na amíky to ne.

+2/0
15.4.2017 10:23

M37i11r13e87k 85M96a53c12í85č51e71k 1341788798607

v tom se shodneme, asi jsme se špatně pochopili dříve. Já jsem rozhidně proti takovým vyčůránkům

0/0
15.4.2017 10:34

J52i89n51d30ř73i36c81h 66M74i45t48t28e77r 6304445551436

Prudce zdražit ? Aha, a to s nimi pak někdo bude jezdit ? To je ale kravina.

+1/0
16.4.2017 10:00

M71i65r69e29k 67M66a73c30í52č21e16k 1761228608557

Nechte těch laciných plaček, je to trapné stejně tak jako nářky Uberu, že se jedná o spolujízdu. Je to regulérní TAXI přes "dispečink" a šoféři jsou jejich regulérní zaměstnanci - forma spolupráce HPP/ŽL/DPP/DPČ je irelevantní....

+2/−1
15.4.2017 10:05

M91i32c25h82a82l 10K69u96d55l43á37č52e46k 9781744804

Na taxislužbu je jen koncese, když tomu nerozumíte tak raději nic nepište.

0/−1
15.4.2017 10:15

M94i38r61e22k 20M40a83c33í76č10e30k 1251748898627

Ano, je potřeba koncese. To, že ji regulerním podvodným jednáním Uber nemá na faktu nic nemění....

+1/0
15.4.2017 10:17

J83i91n35d55ř14i60c71h 43M12i68t24t85e39r 6244375501766

Okrádat stát, to zní tak, jako by to byl zločin. Ve skutečnosti nás okrádá stát kde může, bere nám stále více příjmů, je to nenasytné monstrum, které nemá nikdy dost. A politici v jeho čela kradou jak straky a nic se jim nestane. Takového Ratha nemůžou odsoudit už 5 let i když ho chytili při činu. Další zločinec je dokonce ministr financí. Takže kdo ušetří něco na daních neokrádá stát, ale zachraňuje si něco málo peněz pro sebe. A určitě je využije efektivněji než stát. A UBER politici zakazují proto, že funguje nezávisle na nich a oni z toho nemají žádné úplatky za licence, koncese, školení atd.

+1/0
16.4.2017 10:17

V39á64c80l83a97v 43P81a90v41l59í15k 9982490804794

"Máme zdravý a rostoucí podnik" říká někdo, kdo generuje ztrátu 1 miliarda dolarů při tržbách 3 miliardy dolarů

...prostě utrácí peníze investorů/akcionářů a až ty dotace skončí, tak to během pár týdnů celé padne... Princip podnikání (a hlavně amerického podnikání) je založený na generování zisku, nikoli na vytváření brutální ztráty ve výši třetiny obratu

+6/0
15.4.2017 9:18

V53í74ť67a 54K53r29u75t89i32š 1930594535957

Tak jednoduché to nebude, protože jste zapomněl zmínit i B. Totiž naprosto neuvěřitelny mezikvartalni nárůst tržeb, kdy v celoroku udělal skoro polovinu tržeb jen poslední kvartál.

0/−1
15.4.2017 10:54

T54o53m19á49š 59H52e84r20t19i78g 4850586525635

Firma nefirma.

0/0
15.4.2017 8:57

A72n11t66o43n62í86n 44Č41e64c55h 7816967576639

Uberu velky palec nahoru. Nemají je rádi hlavně zkorumpované politici a taxi mafiáně. Jediný jejich nedostatek je v tom že nemají své řidiče na stálou dohodu a krátí tím daně.

+8/−10
15.4.2017 8:12

R88o85b46e86r49t 65K49a95d94l68e43c 7948807946104

Řidiče na dohodu natož stálou nemá žádná taxi firma (dispečink), ty rozumbrado.

0/0
15.4.2017 10:28

M65a12r88t65i60n 96H65r61o22u88d62n66ý 5617942314467

Na 2 dolary tržeb udělat 1 dolar ztráty, to musí být hotoví umělci.

+7/0
15.4.2017 8:12

A61n89t47o68n66í27n 85Č60e10c92h 7656907746969

Představujete náklady na otevření jedné nové pobočky? A teď je pomnožte na 100 protože tolik jich Uber zakládá každý rok.

0/−1
15.4.2017 8:16

M68i73l85a95n 90V60o83t90a37v50a 5334346331962

vím co znamená založit firmu v nějaké zemi. Firmu, která je díky své myšlence založena na minimu personálu. Dispečink,,, žádný. Aplikace je globální, pouze jazyková mutace. Nemáte žádné dalšípeníze v technologiích, lokální úvěry? Na co? Takže pobočka minimum lidí. Zkuste mi nějak vysvětlit, jak při této struktuře vytvoříte takovou ztrátu

+8/0
15.4.2017 8:27

A86n97t86o10n73í31n 81Č15e43c36h 7436487266379

Největší část peněz půjde na reklamu, pak jsou náklady na školení lidí, na lobbování místních politiku, na adaptace k místním podmínkám, a t.d.

0/0
15.4.2017 8:32

R65a66d40e74k 85N24e29u87m80a64n13n 5702612698615

oni se nijak neadaptují

"vaše daně platit nebudeme, změňte vaše zákony"

0/0
15.4.2017 10:34

M96a45r42t92i87n 73H12r15o65u27d53n25ý 5637402594627

To nic nemění na tom, že poměr je to úděsný. Pokud by dostali pokyn monetizovat na zisk, tak končí. Takhle je to loterie do budoucna, kdy někdo doufá, že po vytvoření podnikatelské základny to relativně rychle překlopí na ziskovou firmu. Ale stačí se podívat na Twitter.

+3/0
15.4.2017 8:27

A52n44t56o35n69í19n 57Č47e18c77h 7976277316959

Twitter nemá žádné příjmy od svých uživatelů. Uber je má již od začátku. Prostor pro zvýšení cen určitě mají - aspoň v Čéšku jsou cca. 2 krát levnější než většina konkurence.

0/−2
15.4.2017 8:33

M68i22r52e45k 90M11a54c37í63č62e60k 1741578428987

nenechte se vysmát, ve špičku jsou v Praze dražsí než Taxi Praha s objednávkou přes dispečink

+2/0
15.4.2017 10:15

R65a56d30e12k 60N36e15u44m90a86n86n 5932842208745

ve špičce jsou dražší než maximální povolené ceny

běžný dispečink jezdí taky za slevu

0/0
15.4.2017 10:38

Z84u83z68a23n83a 12E20r93b68e61n96o16v91á 9729198434105

Chceš-li pracovat pro UBER, PŘIDEJ!

0/−1
15.4.2017 8:04

A18n22t50o95n29í44n 76Č63e77c61h 7586137166699

Že by někdo nutil lidí pracovat pro Uber?

0/0
15.4.2017 8:13

Z27u87z76a76n16a 43E57r96b54e61n61o50v63á 9299238704815

Jsem si jen dělala legraci ze jména společnosti.

0/0
15.4.2017 10:38
Foto

T53o86m88á75š 96D33v88o63ř33á46k 7305346587451

Bublinka, která brzy praskne...

+4/−7
15.4.2017 7:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.