- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná je to hloupý nápad, ale co tak napustit nákladový prostor heliem? Velký je na to dost. Taková poloviční vzducholoď.
Pokud byste chtěl někam dopravovat helium, tak by to hloupý nápad nebyl.
Airbus vyrábí letadla po celé Evropě a k převozu různých dílů používá speciální letadla, lodě a auta. Nechápu jak se tenhle politický výrobní proces může vyplatit resp. jak dlouho to ještě vydrží.
Ta "celá Evropa" není zas tak velká, ono se jim to nevyplácí ?
Hlavní otázkou je komfort cestujících. Dnes se vše možné normuje, řeší se často hlouposti. Turistický let do Egypta s naší slavnou leteckou společností považuji za týrání lidí. TS tak sice objednal nová letadla, ale pokud tam narvou množství řad, je to jedno. Ostatnĕ o cestující nejde, nová letadla přinesou ekonomičtější provoz. Z hlediska cestujících žádný pokrok.
O cestující, respektive jejich peníze, jde vždy v první řadě. Tudíž prostor v letadle je kombinací pohodlnosti a ekonomiky. Ten Váš turistický let do Egypta je prostě jen několikahodinová, co nejlevnější cesta "autobusem". Problém je v tom, že spousta lidí vnímá letadlo jako něco luxusního. Už dávno, dávno není.
Převoz velkých dílů z Toulouse do Hamburku je asi dost nákladný. Boeing asi všechny velké díly vyrábí na jednom místě, nebo ne? Pochopím subdodávky malých dílů od jiných výrobců.
Když Northrop vyráběl části 747 v Californii, tak pro dopravu byly vyrobeny zvláštní železniční vagony a jízda byla dost komplikovaná, protože na cestě nemoh být žádný tunel.