Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Volkswagenu si stěžoval na Jourovou, Juncker se komisařky zastal

Ředitel německé skupiny Volkswagen Matthias Müller si stěžoval na českou eurokomisařku Věru Jourovou u předsedy Evropské komise Jeana-Claudea Junckera. Vadí mu její snahy dotlačit automobilku po emisním skandálu k odškodnění evropských zákazníků. Informaci přinesl server Politico, podle kterého Müller se stížností neuspěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S47t86a85n54i55s23l52a32v 50H66r68u44š66k12a 3392461635165

Podle mne je jádro pudla uplně někde jinde a ne v emisích.. Je totiž velmi zajímavé, když německá spolková banka začala stahovat z ameriky své fyzicke zlato, tak poté amíci přišli s myšlenkou jak nějaké ty penízky dostat zpět i když v jiné komoditě... A na to použili právě koncern WW jako záminku, protože je to pro německo jedna ze strategických odvětví... Možná se mýlím, možná ne ..

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/2125-kradez-stoleti-kam-zmizelo-nemecke-zlato-z-banky-fed-katastrofa-jmenem-euro-amerika-se-topi-rusko-pretahuje-devizove-rezervy-do-janu-dalsi-historicky-krok-v-listopadu.htm

Nebo zde...

http://investicnimagazin.cz/nemci-se-vzdavaji-sveho-planu-na-uplnou-repatriaci-zlata-z-usa-2

0/−2
18.4.2017 15:50

B31o49h38u29s51l33a52v 81D54u30š70e22k 5620635864215

Tahle souvislost tu podle mne není. Co se zlata týče, tak už Němci iluzi nemají. Ostatně inventura v trezorech FED byla vždy zamítnuta.

+1/0
18.4.2017 16:19

L65a43d30i22s25l35a64v 69H18a84š86k34a 4823526111970

že by si kapři vypustili rybník?

0/0
18.4.2017 14:47

B77o12h57u98s24l28a45v 62D12u73š68e32k 5600385134145

Dodatek: nejekologičtější auto má podle mě moje paní tchýně. 30 let má Škodu 120L. Já za 30 let vyměním minimálně 6 aut jen pro sebe. Takže předpokládám, že je za mnou tzv. uhlíková stopa tak 100x větší.

+3/0
18.4.2017 14:46

B56o55h46u94s25l51a90v 94D84u67š21e66k 5450285974115

Asi mám ten cinknutý diesel. Ale to co jsem od auta očekával mi dává a jezdí tak jak jsem chtěl. Bombastickým odhalením, že na testování zasáhne řídící jednotka se tedy podveden necítím. Už na počátku mi byly ty jejich normy kdesi a tam i zůstaly. A nějak se mi nechce věřit, že si zrovna TDI někdo kupoval kvůli emisím a pocitu ze zelenosti.

+2/0
18.4.2017 14:44

M28i72l43o60š 16S86a96l47o97š67e20k 7504663411193

Tady se pořád řeší auta ale kolik emisí vypouštějí letadla nikoho nezajímá.........EURv

0/0
18.4.2017 14:05

J78i80ř82í 76H37l16i16s81n36i20k62o24v55s16k78ý 9273831752661

Sice zajímá, ale letadlo vám nečadí pod okny.

+2/0
18.4.2017 14:10

J13a87r94o51m97í69r 57K97r96á57l 4400509384529

Velice hloupé a krátkozraké. Víte, že Zeměkoule je jen jedna ?

+1/0
19.4.2017 7:00

J58i42ř84í 62H50l69i94s22n89i16k50o52v71s50k40ý 9283501362741

http://www.info.cz/svet/konec-dieselovych-motoru-mesta-je-zakazuji-kvuli-ovzdusi-1217.html

0/0
18.4.2017 13:59

J98i38ř31í 82H39l83i16s78n17i18k34o95v69s34k70ý 9963731932631

http://www.mzp.cz/cz/articles_160204_MFD_NEZ

0/0
18.4.2017 13:59

K42a15r71e90l 96P88e11t54e96r17k67a 8770169141749

Tady se pár vlastníků VW bojí, že nebudou moci jezdit se svým autem do měst (Hlisnikovský). Podstatný je ale údaj emisní třídy v homologaci, ne skutečné aktuální emise auta. Domníváte se snad, že před vjezdem do města každé auto přeměřují? Navíc, při statickém měření ty emise vyhovují! Hodnoty jsou překročeny až při jízdě za účelem vyššího výkonu auta.

+1/0
18.4.2017 13:44

J38i24ř37í 58H55l77i43s89n86i13k64o20v79s28k11ý 9533661342851

Města postupně dieselům vjezd do centrer zakazují. A vědí, co dělají.

+2/−1
18.4.2017 13:46

K92a68r37e47l 33P93e37t38e19r71k49a 8390289911939

Která např.?

0/0
18.4.2017 13:46

J94i56ř69í 25H48l85i97s25n84i86k41o78v31s35k95ý 9633101532291

Paříž, Atény, Madrid, Mexico City. Německo chystá omezení pro diesely a jejich vjezd do měst. Oslo uvažuje.

+1/0
18.4.2017 13:58

J20i15ř11í 76O13l64i27v49í34k 7285468721

My v Kokorách taky uvažujem.......

+5/0
18.4.2017 13:59

V46a27c84l33a54v 82S51n84a10j93d53r 4510596901256

napriklad Stuttgart od pristiho roku - v Badensku-Würtembersku vladne koalice cerno-zeleni; predsedou vlady je zeleny, ktery zreteleje zajmy automobillek, to jest v danem priklade Daimler

0/0
25.4.2017 18:32

Z15b12y22n18ě48k 84H97a80l88u93z78a 5653600308452

Baví mě, jak v USA řeší emisní normy skutečně zdraví škodlivého NOx, kdežto v EU řeší emisní normy především zdravotně nezávadný CO2.

+7/0
18.4.2017 13:41

V73i95l48é23m 94P60ř45í12h50o79d58a 2674299253607

Řekněme upřímně, VW s dalšími si prolobovali podporu dýzlů v Evropě a teď na to dojíždějí a hrozně se diví.;-)

+5/0
18.4.2017 13:47

J58i26ř21í 48H22l46i21s19n96i86k48o46v95s38k74ý 9263901642631

Vidím to stejně. EU jede podle Německa a Francie. A VB se na to nemohla dívat.

0/0
18.4.2017 13:53

Z30b56y13n45ě95k 63H69a98l70u37z89a 5263770648372

Určitě souhlasím, můj příspěvek je hlavně pro ty, kteří si myslí že EU=veškeré dobro.

0/0
18.4.2017 14:04

V45i62l54é21m 18P98ř61í86h50o36d55a 2234499733757

Tady to vypadá, že má koncernový mediaservis pohotovost ;-D Stálé omílání pohádek, že chudáci z VW byli nuceni podvádět kvůli EU normám, nesmyje to, že americkým zákazníkům vyplatí odškodné a s evropskými si, jako vždy, vytře pudel.:-P

+6/−1
18.4.2017 13:41
Foto

P62e67t13r 64H93a13n54á79k 6258841514

V EU VW neporušil zákon, v Kalifornii ano. Faktická podstata činů může být stejná, ale rozdíl je v zákonech. Pokud dle evropských zákonů něco není v rozporu se zákonem, nelze to ani trestat.

+2/−1
18.4.2017 14:26

M47i50r80e17k 69G69a80j67e92r 5221716799560

Opravdu evropske zakony povoluji podvody? I kdyby i bez podvadeni VW splnil emisni normy, o cemz pochybuji, tak stejne podvadel pri testech a priznal to verejne.

+1/0
18.4.2017 16:31
Foto

P64e68t69r 62H19a49n49á30k 6348941744

Nesnažte se prosím argumentovat jako malé dítě. Pokud o něčem pochybujete, pak to netvrďte.

Diesely od VW plní evropské emisní normy. Tečka.

Rozdíl mezi evropskými a kalifornskými zákony je ten, že kalifornský zákon explicitně zakazuje použití postupu, který by mařil účel testování na emise.

1- Řídící jednotka motoru neustále mění složení spalované směsi a řadu dalších parametrů, aby co nejlépe reagovala na zatížení motoru jako jsou otáčky, jejich frekvence - sportovní jízda, ekonomická jízda, ustálená jízda atd atd. Takže v sobě může mít třeba stovky různých schémat spalování.

2- Standardní evropský emisní test se sestává ze sekvence typů jízdy různou rychlostí, které jdou v řadě za sebou. Testuje se na stolici/válcích, na které se netočí volantem.

3- Volkswagen měl v řídích jednotkách schémata spalování optimalizovaná právě na tyto emisní testy.

4- To není podvod, to je maximálně zavádějící. Ale z podstaty věci žádné auto nejezdí v provozu za stejné emise jako při testech. Přečtěte si prosím něco o tom, jak se dnes testují auta třeba na spotřebu: přehuštěné gumy, zalepené spáry, odpojená klimatizace atd.

0/0
18.4.2017 20:05

J23i23ř70í 33H89u81m38l 5352659602201

Jourová také ráda střílí do vlastních řad, no nevím jestli je to zrovna chytré ;-€

0/−2
18.4.2017 13:35

R15a42d65i84m 42Š80o80l63c 1895875555984

Kým je vlastně placená. To že stejné výrobky mají jiné složení podle země, kde se prodávají, si ty země mají vyřešit sami, ale tohle ne? Ta paní je falešná až hrůza...

+2/−3
18.4.2017 13:29

J34i43ř91í 70H74l44i31s22n54i16k85o56v56s20k44ý 9123391432531

Asi nevíte, jak to bylo kolem složení potr. výrobků. Jinak byste nemohl toto napsat.

0/0
18.4.2017 13:30

R89a13d57i64m 29Š53o63l17c 1485535415834

Když už jsme společný trh, tak prostě všechno bude všude stejné, ne? To je pomalu jedna z hlavních myšlenek EU. Píšu to na základě tohoto: http://ekonomika.idnes.cz/jourova-dvoji-kvalitu-potravin-by-mely-resit-narodni-inspekce-p7l-/test.aspx?c=A170317_163453_test_rts

0/0
18.4.2017 13:35

J42i66ř23í 45H89l97i21s63n90i44k48o65v98s56k19ý 9383311462781

Za potraviny nemůže Jourová, ale úplně někdo jiný. Jourová to řešila, ale byla přehlasována.

0/0
18.4.2017 13:39
Foto

P33e56t44r 65H95a76n78á71k 6268211364

To je nesmysl.

0/0
19.4.2017 8:03

L81e67n23k31a 52G88r43a74h53a14m 8281787610

A co se spotřebitelům stalo, že potřebují odškodnit?

+7/0
18.4.2017 13:19

J55i63ř91í 64H71l44i35s85n12i74k17o37v97s11k27ý 9683211352931

mrkněte na SAFE DIESEL.

+1/−2
18.4.2017 13:25

P52e64t61r 79T51y76č13k29a 6945562919732

Pokud někdo řeší emise tak si nikdy nekoupí naftový motor.

+4/0
18.4.2017 13:29

L14e76n82k19a 41G83r23a10h81a84m 8501787920

Právě vedle mě nastartovala Tatrovka z roku 1980, hned jak popadnu dech a trošku mi zmizí mlha před očima, tak se podívám.

+1/−1
18.4.2017 13:38

M15i93l54o86š 26K16o41l78m34a36n 6966923837502

Spotřebitelům nic, ale Jourový přeskočilo.

+1/−3
18.4.2017 13:30

B86ě68l24a 39H38o19r10á13k59o24v91á 1848832979350

Podvod na všechny je nastavení testu, které neodpovídá realitě v provozu!!

+4/−1
18.4.2017 13:18

P21e66t23r 82T86y45č82k58a 6415782509602

Takový test vymyslet nejde. Jde vymyslet pouze test kterým půjde porovnávat.

0/0
18.4.2017 13:30

B94ě79l49a 85H25o57r42á35k40o67v54á 1218682929120

Když bude v testu měřeno přesunutí vozidla z místa A na místo B v určitém čase, tak si můžete okecávat jak chcete, ale 40x lepší výsledek nedosáhnete;-)

+1/0
18.4.2017 14:22

M44i39r94e40k 31G43a53j22e69r 5821206959140

Beh motoru je dnes rizen pocitacovym programem. VW pouzival jinou vetev programu pro beh motoru pri testech a jinou pro normalni provoz. Je to podvod.

0/0
18.4.2017 16:34

P14a19v81e60l 87S58e15d32l19á38k 3750376508711

ANO, zničíme místní evropský průmysl, včetně Škodovky. Nejdříve stanovíme nesplnitelné normy a potom budeme likvidovat podniky za jejich nesplnění. Hlavně že bude líp.

+9/0
18.4.2017 13:17

J93i53ř21í 12H23l93i42s48n28i46k47o28v26s50k66ý 9793131142601

Proč pořád opakujete blbosti z dílny VW? EU zničí její zaostalý průmysl, podvody. A ne to, že někdo bude chtít odškodnění.

0/−9
18.4.2017 13:22

P38a31v31e84l 93S33e20d86l78á34k 3110296138791

V EU funguje průmysl jako fackovací panák pro každého kdo si vzpomene, v EU se průmyslu házejí klacky pod nohy, protože je to politicky výhodné. Ty zlé zlé kouřící továrny jsou snadný terč. A pak se to stěhuje do Číny, nebo do Bangladéše.

Takže nakonec vznikne kočkopes (čertovsky downsizované "ekologické" motory), aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Politici si udělali čárku, průmysl to zatím přežil, a jestli jde z výfuků bordel ve skutečnosti vůbec nikoho nezajímá.

+5/0
18.4.2017 13:28

J70i59ř68í 58H79l96i12s70n64i90k45o22v68s41k64ý 9643391352701

Fackovací panák? :-). EU je zaostalejší, je za Japonskem a USA. Je jen zaostalejší, má horší školy, je prostě pozadu. Nic jiného za tím není. Povídání o fackovacím panáku je projevem neschopnosti si přiznat, že EU je pozadu, nic jiného.

0/−5
18.4.2017 13:32

L75u22d50ě71k 68C27h77r12á16s63t23e27k 5264444482556

Proč lžete? Průmysl zemí EU rozhodně patří ke světové špičce, jenže díky nesmyslným normám EU je příliš drahý a přestává být konkurenceschopný. A EK to vyřeší dalším zpřísněním norem. Bohužel, EU je hrobařem evropského průmyslu a ekonomiky.

+2/0
18.4.2017 13:33

J90i97ř30í 32H17l57i66s65n39i48k80o64v77s32k24ý 9943741572361

Aha. High tech v postatě není v EU. Vývoj a výroba PC kompent v podstatě nebyl nikdy v EU.

Dále - normy EU platí jen pro výrobky pro EU. Takže opět výmluva. Pro USA musí respektovat normy USA, pro Japonsko japonské, apod.

Prosím - nelžeme si. I UE měla programy, aby EU dohnala vyspělý svět.

https://www.novinky.cz/odlozna/49076-eu-uz-nechce-dohanet-usa-zjistila-ze-je-to-nemozne.html

0/0
18.4.2017 13:42

L67u30d86ě98k 41C12h93r94á17s50t72e28k 5764304852736

A nenapadlo vás, že je to třeba proto, že jsou v EU předpisy a regulace tak nesmyslně přísné? Ono se těžko něco vyvíjí, když je to při každém náznaku úspěchu ihned zdaněno a zregulováno? Jinak to srovnání s USA není úplně košer, protože EU ani přes veškeré předstírání prostě není a nebude jedna země a jeden národ, jako USA, takže reálně je to mnohem větší prostor i finančně silnější a jsou tak větší možnosti investic do vývoje. Ale ani tak není EU nějak zásadně pozadu.

+1/0
18.4.2017 14:08

J65i18ř13í 63H27l54i83s41n29i45k23o34v83s48k28ý 9513681182791

USA nemá takové dotace jako EU mezi státy. Kolik EUR v dotacích dostala ČR? A kolik dalších zemí? To bohatě by stačilo na super výzkumy. Takže problém je někde jinde.

+1/0
18.4.2017 14:12

L34u13d97ě88k 29C22h62r58á25s66t30e13k 5434914582576

Ach jo, dotace jsou to největší svinstvo, které reálně likvidují ekonomiku i rozvoj. Ty dotace nevyrostly ze země, ale EU je ukradla občanům a firmám, které je následně nemůžou reinvestovat. A EU je pak přidělí ne těm nejschopnějším, kteří by je dokázali využít, ale těm nejdrzejším, kteří v tom umí chodit. A ty dvě skupiny se až na výjimky neprolínají. Dotace na vývoj jsou prakticky nekontrovatelné a jsou povětšinou spláchnuté do kanálu.

0/0
18.4.2017 15:06

J85i71ř93í 18H22u45m54l 5792949872691

No, blbosti píšete vy jelikož EU vymýšlí nesmyslné normy které nelze splnit !!

+1/0
18.4.2017 13:38

J21i67ř32í 30H59l68i49s60n69i67k28o82v50s64k95ý 9683741972421

Které např? A tyto normy platí jen pro výrobky pro EU. Pro USA musí splňovat jejich normy. Atd. Takže jde jen o výmluvu.

0/0
18.4.2017 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.