Diskuze
Z tuzemských silnic mizejí české kamiony, vytlačují je cizí dopravci
Děkujeme za pochopení.
M97a58r20t42i53n 38Z56v85o80n62i18č49e21k
Než by český dopravce přidal 20% na mzdách, tak radši bude odmítat zakázky (čest výjimkám). Dejte mi 30 tis hrubého + plné diety a jdu jezdit, všechny potřebné dokumenty mám. Do té doby mě ale ani nehne :)
J49i63n89d62ř53i82c92h 11Š46k59o53p19e74k
a samozřejmě jezdit se soupravou v OK stavu a dodržování přestávek.
P82a84v74e29l 22K90u33n69c
Západovýchod (např. my) a východovýchod (např. Litva). Naše firmy se snaží jezdit třeba ve Francii a brečí kvůli tamnímu zákonu o minimální mzdě, Rumunům se vyplatí jezdit u nás. Akorát Poláci jezdí všude, i po uzavřených železničních přejezdech.
J11i59n76d53ř92i86c26h 11Š74k56o71p91e69k
no to je ale překvapení, že jim lidi za 15000 měsíčně nervou ruce
L12u70c77i13a38n 56P52a36p61a98z66i33a78n
Je vidět, že naše firmy špatně platí za tuto náročnou práci.
J54a70k20u61b 50N27o25v51á48k
Těch Poláků a Lotysu tu jezdí daleko více, protože právě nejezdí tolik po dálnicích a ve finále mají nižší ceny. Data z mytnych bran nelze brát jako odpovídající vzorek. Kdo nevěří, ať si chvilku postoji u silnice 11 v okolí Chlumce
L13u22b18o60š 94H76o98l70í12k
Já se z těch titulků zblázním: " ...mizejí české kamiony...", v dalším odstavci graf, kde je meziroční nárůst průjezdů mýtnými branami více jak o 3 miliony pro české dopravce (byť nárůst cizích dopravců je celkově větší)...
T80a26d14e80á23š 96B25a82r43t80e43c48z60e19k
Hlavní důvod je že mají cca o 2 kč nižší spotřební dan a o 15% nižší odvody ze mzdy
J76i60r75i 36R89u95s84n16o73k
Mizeji je spravne. Mizi je jen zparchantely tvar, ktery to nakonec dotahl az do uznani za spisovny vyraz.
J22a45r66o82s44l18a98v 52J12e87l46í63n31e19k
Ani se nedivím že tato práce již není tak atraktivní sám jsem tuto práci dělal od roku 1992 do 2012 a musím přiznat že mě ta práce ani nechybí být neustále pryč a přitom vám Český zaměstnavatel dá plat který je opravdu směšný a to píši o platu né o dietách ty se do ničeho nezapočítávají.Tak holt ať si to za ty peníze čeští dopravci dělají samy nebo tu budou jezdit cizí kamiony mě jako spotřebitely je úplně fuk jestli ty potraviny mě přiveze dopravce z Polska nebo z Turecka tak to prostě je.
J82a14n 16Š57m64í34d24a
Začněme si konečně v naší zaslepenostipo „in time“ termínech uvědomovat, že vykazovaný fatální nepoměr mezi objemempřepraveného zboží kamiony v neprospěch železnice je alarmující a v konečnémdůsledku na tuto skutečnost doplácíme již nyní postupnou devastací prostředí vekterém žijeme. Vysoký a stále dál narůstající počet nebezpečných 40tunových kolosů s unavenýmiřidiči pendlujících po naší přepravním požadavkům neodpovídající silniční infrastruktuřeje mj.kontraproduktivní v tom, že výnosy z této činnosti ani zdaleka neprokryjínáklady na její plynulou modernizaci či výstavbu; a to nehovořím o ztracenémzdraví nás a našich dětí (prašnost, všudypřítomný hluk, ohromné množstvízplodin uvolňovaných do ovzduší). Ať mi ksakru nikdo netvrdí, že je to taksprávně! Proto si stojím za tvrzením, že bylo dost tzv. „kamionové lobby“ a jetřeba se zaměřit na kombinovaný způsob přepravy zboží (železnice, kamiony,říčnídoprava). A železnice v tomto současném zcela nelogickému útlumu musí hrátv přepravě na delší vzdálenosti hlavní roli. Jenom pro srovnání: jedenvlak uveze cca 1.200 tun nákladu. Kolik je to kamiónů?
V49á67c96l76a76v 48P70o41u20s64t24k61a
Tisíckrát opakovaný nesmysl. I kdybyste kamionovou dopravu zdanil tak, že by byla drahá jako železniční, i kdybyste nějakým způsobem přesvědčil firmy že budou dobrovolně čekat na své zboží týdny a ne dny, i kdyby po všech železnicích celé Evropy jezdily jen nákladní vlaky a zakázala se přeprava osobní, tak stejně ty koleje nepokryjí potřebný objem přepravovaného zboží, prostě na to kapacitně nestačí. A to nemluvím o tom, že stejně to zboží musí dojet z firem na překladiště a naopak.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!