Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Barbie už neláká jako dřív, Mattel hlásí největší ztrátu za patnáct let

Americkému výrobci hraček Mattel se nedařilo tak, jak by si představoval. Během prvního čtvrtletí klesl zisk firmy nejvíc za patnáct let, tržby byly nejnižší za osm let. Mohou za to jednak nižší prodeje panenky Barbie a velké slevy na neprodané vánoční zboží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i83l94a13n 93V15o10l18e80k 5609713526909

I zboží prodané ve velkých slevách zvyšuje tržby proti neprodanému zboží.

0/0
22.4.2017 10:10

R77a13d50e18k 58J58a45n20a39t93a 9725266144282

Tržby ano, ale může to znamenat ztrátu, když jsou ty tržby nižší než byl plán a nižší než náklady (na výrobu, na marketing, ...)

0/0
22.4.2017 13:46

J68a77n 71L92á75n43i50k 7201714261320

z Barbie se stal nástroj politické propagandy a Fisher price spadl na kvalitativní úroveň čínských výrobců, ale ceny si zachoval, bych řekl, že ty výsledky výjimečně znamenají vítěství rozumu nad dobrým marketingem.

0/0
21.4.2017 21:29

D78a62v94i85d 55K22r60a48j80í85č49e24k 7463583226627

Nezačal Mattel poměrně nedávno vyrábět multikulturní varianty dříve tak oblíbených panenek?

0/0
21.4.2017 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.