Diskuze

Stát přestane platit noční vlaky na Slovensko, kvůli konkurenci

Ministerstvo dopravy končí s doplácením na jedny z nejztrátovějších spojů na české železnici. Od prosince s příchodem nového jízdního řádu přestane u Českých drah objednávat noční vlaky na Slovensko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkujeme soukromníčci, že jste zase dokázali poje..t co roky v pohodě fungovalo ke spokojenosti tisíců cestujících. Opravdu když slyším název této struktury obyvatel chce se mě blejt velebnosti. ;-O

0 0
možnosti

Která konkurence jezdí na SLovensko s lůžkovými vozy?

2 0
možnosti

Velké množství tratí zejména lokálních vzniklo jako soukromédráhy a stát je převzal postupně. V ČR jako poslední Košicko-Bohumímskou dráhu. Soukromá do roku 1927 byla i Ústecko-Teplická dráha UTD). Těch lokálek se soukromníci rádi zbavili, protože jejich provoz byl až na výjimky ztrátový. Např. UTD postavila trať z Teplic přes Lovosice do Liberce a ve ztátě od samého vzniku.

3 0
možnosti

Hlavně, že konkurenční boj dokáže vlastně zlikvidovat službu pro lidi. Pakliže ČD vyklidí pole, tak veřejnost přijde o autovlak a přepravu v lůžkách. A Regiojet opravdu nemá lůžka jak je proklamuje. Ve skutečnosti jsou to koupené rakouské lehátkové vozy. Ono je zase docela rozdíl spát v lehátku nebo lůžku. Ti lepší si to můžou dát na sedačku v černé tramvaji. To neříkám o síťovosti jízdenek. Ale plebs bude spokojený, že se neutrácej jeho peníze z daní. Jenže ve skutečnosti, když už budou chtít jet kvalitně přes noc vlakem na Slovensko, tak už se tak krásně nevyspí a stejně budou odvádět daně stejné státu.:-)

17 1
možnosti

No hlavně ta "variantní nabídka komerčních služeb" znamená, že si můžete vybrat jednoho bez lůžka, který je např. v Popradu ve 2:51, a druhého s lehátkem ve 4:51 tamtéž. Jenže noční vlak by měl odjíždět zhruba před 22:00 a v cíli být po 6:00 (kategorie EuroNight), pak ušetříte denní cestování s ubytováním a v cíli jste jakž takž odpočatí v rozumném čase. Ovšem na takové zastaralé koncepty se dnes již nehraje.

7 0
možnosti

P87e26t76r 22T83v58r56d22ý

24. 4. 2017 17:01

Vlaky na Slovensko a ze Slovenska jsem jsou většinou plné lidí co sem jezdí za praci, případně se vracejí domů na Slovensko. Proto občas vlaky hrůzy, hlavně ty noční

1 1
možnosti

J Sura umite si představit jak za vlaky LE a Rj jsou připojene vozy pro auta a lužkove vozy pro jejich posadky? Prosim .

1 0
možnosti

U RJ to technicky asi možné bude:-)

1 0
možnosti

Proč na to tlači soukromi dopravci?

2 0
možnosti

No super, takže večerní LE zdraží ještě víc a bude ještě rychleji vyprodaný. A po nějakém koncertu, návštěvě, hospodě bude lepší mít odvoz autem nebo nepít a řídit unavený přes noc

2 2
možnosti

J65a66k32u83b 34Č37u40b95a

24. 4. 2017 16:23

Nebo přespat... Z Brna na Ostravu taky jede poslední vlak v 9 večer a pak už nic.

0 0
možnosti

P17e71t29r 90V45i17n58a61ř

24. 4. 2017 13:49

Hmm, v roce 2017 došly ČD k tržnímu hospodářství, to je panečku pokrok!

124 milionů ztráty a cestující jezdí dál v plesnivých vracích. Proč tohle musíme z daní dotovat?

PS pro všechny odboráře a režijkáře-ČD trolly: Ano, jezdím pravidelně a často. Dva týdny zpátky - prasklá toaleta, spláchnutí teklo až do uličky vagonu = mezistátní express, místo toalety rezivá díra do země = rychlík Ostrava - Brno, permanentně netekoucí voda na toaletách, mýdlo je přehnaný luxus, otrávený personál, vymrzlé vagony, stále nedodržené řazení (místo velkoprostorového vozu plesnivé kupé bez zásuvek).

4 17
možnosti

1) Hodnoťte stejným metrem i jiné dopravce (tj. hodně přehánějte).

2) Možná netušíte, kolik soukromníků-příživníků ze svých daní dotujete.

9 2
možnosti

J67a90n 62J22e88m17e26l39k40a

24. 4. 2017 12:52

Česká implementace snižování emisí v praxi. Bohužel časy soukromých vlaků jsou dělané spíše pro Slováky. Taky zabít celý den cestováním není úplně dobré. Takže asi jediným lepším řešením Praha východní Slovensko budou nízkonákladové lety. (hodina) A jsme zase u emisí ;-D

4 1
možnosti

"Takže asi jediným lepším řešením Praha východní Slovensko budou nízkonákladové lety."

To už zkoušely SkyEurope a nedařilo se. Není tam poptávka. Vlak má totiž oproti letadlu kromě ceny velkou výhodu i v tom, že má kromě Košic i jiné zastávky, pod Tatrama, i za Košicema.

1 0
možnosti