Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči kvůli sněhu radši onemocní. Firma pořídila trenažér na „bílou nemoc“

Pokud jste si mysleli, že jezdit autobusem je zhruba stejně jednoduché jako točit volantem u auta, pár sekund v suterénu berounské pobočky autobusového dopravce Arriva vás rychle vyvede z omylu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V82á73c47l49a97v 60K44a22l30i79n43a 1706502819964

Ani se nedivím. Jednou nohou v nemocnici, druhou v kriminále a ještě poslouchat ty kecy pasažérů. A za ty platy? Pozn. Nejsem řidič autobusu.

+4/0
2.5.2017 7:45

P31e78t83r 50V39o86n58d87r98a73c70e41k 7245941943960

Novinařina - to je dřina !

Mohl by mi autor článku vysvětlit jak řidiči onemocní ? To jako že se hodí ,,marod,,?

Byl bych velice rád, aby mi někdo vysvětlil, jak zdravý člověk přijde k lékaři a řekne mu - bojím se jezdit na sněhu = potřebuji neschopenku !

Pokud toto někdo myslí vážně, tak by měl svoje tvrzení doložit podáním podnětu na ČLK a policii - v opačném případě doporučuji akutní vyšetření v psychiatrické ambulanci ;-(

0/−4
2.5.2017 4:53

M32i12r46o53s52l76a59v 30Z27i24k57m93u60n15d 6328652147178

Ano, hodí se marod ... vy jste jako student neznal triky jak zvýšit tělesnou teplotu na 37 stupňů, "nebolela vás hlava, nezvracel jste" ... ten praktický lékař, tu neschopenku vystaví ... řidič musí být zdravotně fit, aby mohl bezpečně řídit - konec konců to vyplývá přímo ze zákona ...

Připustíme-li, že řidič autobusu se může do potíží dostat i ne vlastní vinou - formulace "nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povrchu vozovky" je universální a platí i za situace, kdy jel řidič rychlostí 10 km, "měl" jet pomaleji, když tachograf ukáže, že jel rychlostí 5 km, tak "měl" jet pomaleji, případně neměl jet vůbec ...

Pro toho řidiče je z hlediska jeho profesní existence výhodnější simulovat ... při výši (níži) mzdy (i po zvýšení dle nařízení vlády ani ne stovka hrubého za hodinu), kterou za vysoce rizikovou práci dostává je ta nemocenská výhodnější. Navíc je doma s rodinou a v rámci bytu může udělat jakékoli domácí práce a při eventuální kontrole marodění je doma a léči se ...

+4/−1
2.5.2017 6:34

P49e23t19r 55V40o53n86d87r61a98c86e72k 7795161843470

Mám praktického lékaře, který - představte si - má v ordinaci teploměr, stetoskop, nějaké papírky na moč, stěry z jazyka atd .... Skutečně si nemyslím, že by dnes doktoři někomu něco jen tak napsali aniž by to byla pravda .

Co se týče věty o přizpůsobení jízdy - to takhle jednou v zimě na Benecku přijeli policajti ke dvou autům v příkopě - zastavili, zatáhli ruční brzdu , vystoupili a auto jim na namrzlé silnici samo sklouzlo do příkopu ale oni duchapřítomě řidičům v příkopu dali pokutu za nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky ...

+3/−2
2.5.2017 6:41

D35a40n73i78e65l41a 72H50i78l20d36e91b39r89a88n58d18t91o89v22á 4970880701684

Hmm... na diagnózu jsem čekala skoro deset let... teploměry, stetoskopy a papírky nepomohly :-) A takových případů je! Vymyslet si něco musí být strašně snadný.

+6/0
2.5.2017 9:44

E27d36a 84D23r54á30b83e91k 7629572543387

takže když přijdete k lékaři s opakovanou akutní závratí, tak vám udělá stěr z jazyka a pošle vás řídit autobus? 8-o

0/0
24.5.2017 22:37

P83e24t65r 74J30a56r87o58š 2174621535247

Prijdete k lekari a popisete mu priznaky. Clovek se nepripojuje na diagnostiku jako auto.

Lekar tedy vyhodnoti stav na zaklade vami popsanych priznaku a zakladniho vysetreni.

Ale zadny lekar si neriskne vas poslat do prace s tim, ze vam nic neni.

+6/0
2.5.2017 9:38

M55a57r82t91i50n 12N93o22v42o84t18n96ý 8239454657654

Nedělejte zase z autobusáků povolání na úrovni kosmonauta, ono to zase taková věda není. Běžně řídím pouze osobák, ale před pár lety jsem měl možnost jet s autobusem (samozřejmě bez lidí) a není to tak těžké. Párkrát jsem zadním kolem štrejchnul obrubník, než jsem dostal do oka jak moc si musím nadjet, a asi jsem jel pomaleji než profesionál, ale podle mě se to dá zvládnout za pár dní cviku.

+2/−6
2.5.2017 1:51

D64a15v17i47d 37T41o13m78a17n 9745567332677

Kosmonaut si jen sedne do rakety a ceka, co s nim automatika provede... :-P

0/0
2.5.2017 19:19

E24d79a 68D28r31á68b40e74k 7369182703167

za kolik životů je zodpovědný autobusák a za kolik kosmonaut? ano, opravdu to se nedá srovnávat ;-D

0/0
24.5.2017 22:38

R52o44m71a81n 80P65o33l43á51č92e51k 5966489165

Zrovna Arriva máco říkat. S vybranými stroji bych se bál vyjet i za slunného počasí...

+5/0
1.5.2017 18:00
Foto

J18a29n51a 87K71o93z28á64k19o26v93á 27V53o26l43r95á34b40o79v38á 9653344605441

Co to je prosím za diagnózu choroby: bílá nemoc. Neboli napadl sníh a zaměstnavateli postarej se o mne dle platných zákonů. Já budu sedět doma, nedovedu žádnou práci, ty za mně sežeň náhradu a ještě mně zaplať "nemocenskou".

+1/−2
1.5.2017 17:32

R44o92m75a66n 44P79o37l75á75č34e30k 5336669165

3 dny zadarmo a pak 60%? To není fakt terno... Navíc při platech co ti řidiči mají...

Takže tam asi budou trochu jiné důvody

+2/0
1.5.2017 18:05

D66a82v44i57d 25H17l72a63d71i15l 2885348597554

By me zajimalo, proc toho chodce srazil? To neni Carmagedon iLupo! :)

0/−1
1.5.2017 15:26

P72e18t35r 78N62o27v36á36k 8595359870

celý problém je domnívám se je ve dvou aspektech

- - -

1) kdysi dělala část vojáků předvojenský ř. kurz na náklaďáky ... z náklaďáků se časem rekrutovalo x % pánů řidičů

2) nastavili jsme si takové regulace PROFESÁKY (tzn že např. české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče) a nahrazují nás tedy řidiči z chudších zemí.

z náklaďáků na busy se rekrutuje o5 méně řidičů.

-------

co to v součtu znamená? domnívám se - snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky.

pokud někdo za sebou nemá 5-10 let s náklaďákem a získává zkušenosti až s živým materiálem na busu tak ... 8-o

ano samozřejmě jsou snažší linky, středně obtížné linky a náročné linky ...! k tomu když připočteme že ASI už většinu busových společností zkoupil jeden státní německý do nedávna MONOPOLISTA DB (Deutsche Bahn) ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Celkový pohled na autobusáky a kamioňáky mi přijde ve společnosti zcestný. Kdo nikdy kamion nebo busovou linku nejezdil často vůbec neví o čem to je!! mimochodem jako dobytci se chovají velmi často bezohlední řidiči, řidiči co nepředvídají, nervově labilní, zbrklí, frajeři co si honí ego, ti co si neuvědomují že auto mrzačí či zabíjí stejně jako zbraň ...

+4/0
1.5.2017 13:57

P51e80t23r 88N77o50v18á74k 8105729730

samozřejmě řídit dnešní autobus je na jednu stranu mnohem snažší než busy ŠL nebo RTo

mnohem lepší výhled, mnohem vyšší komfort pro řidiče ...

na druhou stranu doprava a nervozita řidičů asi stoupla

----

+ dnes má řidičák i ten kdo (málem) na cestu za volant vůbec nepatří ...

+2/0
1.5.2017 14:12

P71e82t88r 13P29e37t30r 6213932388903

"snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky"

"české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče"

Zkuste se zeptat, kolik ta spediční firma nabízí řidičům. Víte, za 15k hrubého nejen že nenajdete kvalitního řidiče ale dokonce za to těžko najdete i toho nekvalitního. V tom je celý problém české spedice.

A diety se do toho fakt nepočítají...z diet vám nikdo nemocenskou ani důchod počítat nebude. Takže místo obvyklých 70% na nemocenské si u té spedice "vyděláte" něco málo přes 20%. Řidičů je dost ale spousta z nich půjde radši dělat někam, kde je zaplatí. Totéž autobusáci. Autobusáka vám nikdo za 20k dělat nebude, pokud vá zodpovědnost za takové množství lidí a je jednou nohou v kriminále a druhou v hrobě.

Takže brečíte špatně a dokonce na špatném místě. Každé pracovní místo má své zájemce, pokud je zaplatíte. Zajímavé, že stejný problém ještě nedávno trápil pokladní a dnes se na místa pokladních v lidlu stojí fronty a zapisuje do pořadníků. čím to asi tak bude?

+2/0
1.5.2017 16:50

P12e25t30r 61J22a96r86o52š 2484551185977

A proto sem musime natahat levnou pracovni silu od jinud. VEU

0/0
2.5.2017 9:54

D89a28v30i81d 58T26o20m83a50n 9795717442617

"Autobusáka vám nikdo za 20k dělat nebude"

Kdyz myslite...je potom zvlastni, ze byl strasny problem navysit mzdy ridicu autobusu alespon na 100 za hodinu. I tak to da tu dvacku za 200 hodin mesicne.

A minimalni zaklad a maximalni diety - kde je poptavka, je i nabidka. Spousta ridicu s exekucemi chce mit minimalni zaklad z vcelku pochopitelnych duvodu.

0/0
2.5.2017 19:24

T17o79m37á33š 16K31u14c76h57a52ř 3317851618291

Ovladatelnost vozidla i brzdné dráhy se na sěhu a náledí prodlužují mnohonásobně. Přitom, kdybyste obdobné jízdní vlastnosti získali vlivem technického stavu vozidla (což reálně snad ani nejde), jako třeba sjetými gumami či nedostatečně brzdícími brzdami, bude tato závada považována za nebezpečnou, se kterou nesmíte pokračovat v jízdě.

Kdyby se tímto pohledem hodnotil i stav silnice, musel by za sněhu a náledí platit zákaz řízení. Vlastně se divím, že neplatí, přestože sám mám takové podmínky rád (pravda, se zadním náhonem jsem je míval ještě raději :-/) Je ale pravda, že na ledovce je riizko nehody mnohonásobně vyšší. Také je spousta lidí, co v takových podmínkách vůbec nevyjíždí, proto se té "bílé nemoci" nedivím. Řidič by měl mít právo nevyjet za takových podmínek, za kterých nenní schopen bezpečně dopravit cestující.

+9/0
1.5.2017 12:11

J56i62ř12í 84K30o32c37u79r15e39k 6185104395458

Ale jde. Takový traktor s bržděným jediným kolem (obě zadní brzdí až po zamčení diferenciálu) a žací lištou vepředu, ktaré dle principu páky odlehčuje zadní kola, jediná hnaná/bržděná... na silnici nesmí, pokud mu nefungují blinkry. Když fungují, tak může.

PS: Konstrukční rychlost toho peklostroje je 15 km/h od výroby ve fabrice.

+1/0
1.5.2017 13:17

J22a80r27o74m49í89r 76M45a79t72o21u32š11e75k 8841516727392

Když v roce 2004 (?) zrušili vojenskou službu, tak tehdy započal skluz (nedostatek) řidičů skupiny C a D. Tam si zdarma udělali (někdy je k tomu donutili) řidičáky skupiny C a D. Kdo dnes půjde a zaplatí desetitisíce za řidičský průkaz na autobus a při tom bude ještě riskovat, že mu seberou i jeho řidičák na os. auto ?!.............

+1/0
1.5.2017 13:30
Foto

P37e39t57r64a 92Š27e68v58č41í83k51o57v27á 2764224146461

Tak někdo, kdo by měl mít v ohrožení řidičák na osobák by snad ani neměl vyjet na silnice. Odebírá se totiž pouze v případě, že u zkoušek neuděláte testy.

0/0
1.5.2017 14:09

J21a40r49m68i86l79a 66P84í66c14h56o21v14á 5782387544663

Jenže profi-řidiči musí na periodická přezkoušení a jejich součástí testy právě jsou

0/0
1.5.2017 15:09

P36e98t18r 81P33e62t81r 6323302278133

profi řidič, který chodí ne periodická přezkoušení s testy je i balíkář z pošty, poslíček z rozvozu pizzy nebo já servisák, který má přidělené firemní vozidlo.

Každý zaměstnanec, který má přidělené služební vozidlo musí absolvovat každé dva roky přezkoušení. Takže čistě kamiony do toho netahejte. profi řidič je prostě každý, který řídí v rámci svého zaměstnání.

Máti nikdy služebním vozidlem nejela ale starala se o jejich nákup na firmě a proto měla teoreticky "povolení" s nimi jezdit. Už jen to stačí aby musela každé dva roky dělat testy, zda je jako "profi" řidička znalá předpisů.

0/0
1.5.2017 16:55

D95a31v62i14d 34T62o79m14a60n 9975867702707

Zadna periodicka prezkouseni davno nejsou. Pouze se chodi kazdy rok na pravidelne skoleni, jehoz uroven je ruzna.

+1/0
2.5.2017 19:29

M84a35r41t11i53n 84K72a46r78á88s32e55k 1768474139574

Testy pro autoškoly jsou stejně jako kdysi, docela daleko od reality. To že znáte ravidla, ještě neznamená, že uděláte testy. Třeba ztratíte body na zdravovědě, protože dneska se zachraňuje jiným poměrem vdechů a stlačení hrudníku. Respektive se možná nevdechuje vůbec, když nenahmatáte tep. Nebo že nevíte jak se jemnuje nějaká konkrétní značkan i když víte co pro Vás znamená, nebo co znamená určitá barva čáry u obrubníku, kterou jste nikdy neviděla, protože se používá jen velmi zřídka a za Vás ještě ve vyhlášce nebyla. Ano, každý řidič je povinen se dovzdělávat a dodržovat aktuální vyhlášku. Když se ale podíváte, kolik lidí třeba jezdí s rozsvícenými mlhovkami (předními nebo zadními), což je mimo situaci se sliným sněžením, mlhou nebo deštěm taky přestupek a pro ostatní řidiče docela nepříjemný i když většinou né přímo nebezpečný, dovedete si představit kolik lidí asi tak vyhlášku zná.

+3/0
1.5.2017 15:44

P26e15t14r 56J45a66r63o18š 2354571105537

Tak ono se staci podivat se na pouzivani blinkru. Stezi najdete dva ridice, kteri by je pouzili ve vsech pripadech stejne.

+1/0
2.5.2017 10:13

M74a73r62t75i11n 31K21a62r77á55s90e29k 1738284339834

Tak ono při používání blinkrů se určitá kreativita očekávat dá i v mezích vyhlášky. Teda to samé platí i o mlhovkách, Každopádně pokud vidím na dálnici na dvě sta metrů koncová světla jiného auta i bez mlhovek, je naprostá kravina mít je zapnuté na svém autě. O situacích kdy se zapnutou mlhovkou někdo jede i při naprosto bez problémové viditelnosti snad ani nemá smysl mluvit jako o něčem pochopitelném. to stejné platí o předních mlhovkách, které lidi vůbec neumí používat. hlavně ti co je tak rádi používají.

0/0
2.5.2017 14:01

D83a25v11i17d 12T66o57m50a70n 9645657372897

Tak si schvalne zkuste udelat test na CE, D apod. Zvladnete otazky, jako pripustna delka tazne tyce, odhadnout co lze povazovat za mimoradne chladny den (-5, -10, -15, -20), co presne je a neni prirucni zavazadlo atd? To tam totiz je.

+1/0
2.5.2017 19:28

M73i47c45h59a24l 46C34h23a57l92u11p45a 6818460639363

Při náledí mají ty podmínky všichni stejné a většina lidí jede podle toho pomaleji a opatrněji. Pokud má problém s ovladatelností jenom jedno auto, tak může nabourat v situaci, která by se jinak dala bez problémů zvládnout (třeba někdo před ním prudčeji zabrzdí).

0/0
1.5.2017 14:34

J58a65r26d92a 44W84o50l72f 8835527676714

Autobusáků bývalo dříve dost, většinou bývalejch řidičů velkejch náklaďáků který žádnej trenažér nepotřebovali, protože to byli vyježděný mazáci a sněhu se nebáli. Ovšem pak se jim pomalu snižovaly platy a oni se na to vykašlali a taky hodně jich šlo do penze. Teď se dělají řidičáky rovnou z "B", takže letitá praxe na velkým volantu chybí. Pak se nelze divit, že člověk kterej udělal "D" v létě má strach jet s osmdesáti lidma za zádama po zledovatělý silnici z kopce dolů.:-)

+30/0
1.5.2017 12:01

T94o27m59á59š 55K95u50c65h26a81ř 3387681188461

Němluvě o náborových akcích pro ženy od plotny.. ;-D

+4/0
1.5.2017 12:12

K59r11i53s24t10ý30n75a 13B16e38n17e70š72o79v12á 5594186506613

O takto formulovanem naboru nevim, zato v mem okoli vetsina zen dlouhe roky ridi a bez nehod. Nezkuseny ridic by se nemel o praci ridice busu zajimat a pokud se tak stane, mel by ho prijimaci proces vyradit. Pokud si nekoho takoveho firma najima, je to na jeji zodpovednost, strachy novacka jsou opodstatnene a zvysena pece o nej je nezbytna. Souhlasim s p.Wolfem.

0/0
1.5.2017 15:33

M81a55r85t96i82n 85K31a90r66á85s91e49k 1448644759764

To že někdo řídí bez nehod, vůbec neznamená že řídí dobře. Když na silnici vidím auto které se chová divně a začnu si na něj dávat pozor, nebo když udělá nějakou nepříjemnou nebo nebezpečnou pitomost, Sedí pak za volantem buď pán velice pokročilého věku, nebo žena libovolného věku(to s velkým náskokem nejčastěji). Zřídka pak chlap libovolného věku. Výjímečně tam sedí řidičské nedochůdče (ať už kluk nebo holka), ze kterého třeba na rozdíl od dvou předchozích, ještě může řidič být. Bohudk jsou jejich výkony většinou mizerné trvale, takže už když se k sobě blížíme, chování toho auta mě upozorní že si mám na něj dávat pozor. Né že by neexistovali dobré nebo i velmi dobré řidičky, ale když auto jede bez problémů, nekoukám kdo v něm sedí. Jedině v případě že jede nějak fakt dobře, to taky kouknu kdo to řídí, pokud mám tu možnost. A to se občas taky jedná o ženu. Nicméně když kdokoli ze zmiňovaných odstrašujících příkladů řidiče jede tak, že si ostatní řidiči všimnou, že je něco v nepořádku a dávají si na takového řidiče pozor, dokud je nablízku, není to zásluha toho zoufalce, že ještě neměl nehodu, ale těch, co si včas všimli, že bacha na něj. Krom toho o schopnostech řidiče nesvědčí dlouhé roky bez nehod, ale mraky kilometrů za různých podmínek a na různých i neznámých cestách bez nehod. Což člověk který jezdí denně deset kilometrů do práce po stejné silnici a když to klouže, tak jede busem, určitě nesplňuje.

0/0
1.5.2017 16:01

J14i23ř82í 97Z52ý70k74a 9519553521270

sjet po zledovatělý silnici s 80 lidmi, to bych měl strach i kdybych měl ŘP skupiny "FŇ". Lepší když ten řidič řekne, že se dál nejede dokud to neposypou silničáři, než bych pak dva měsíce ležel v nemocnici, nebo navždy pod mramorem.

+5/0
1.5.2017 12:19

M88a78r91t45i78n 77N60e66p83l 4774552676278

Nechci se mylit, ale mam za to, ze i dnes stale plati, ze nelze delat D primo z B.

0/−3
1.5.2017 12:42

O26n44d54ř22e49j 51Č24a31p38k25a 6361821133374

Jde, je tam jen vyšší věkový limit (s výjimkou pro hasiče, policajty... kde to jde dělat dřív).

+2/0
1.5.2017 13:10

P78e82t12r 24M32a41c39o77u72r77e16k 5104138646857

Bohužel se mýlíte, jde to od 24ti let. Jen to trvá trochu déle - více hodin na profesní průkaz.

+1/0
1.5.2017 13:28

D25a19v30i44d 36T40o35m54a40n 9965427132747

Bohuzel dnes jde vsechno. Vezmou se dlouhodobe nezamestnani (kteri nemaji ani osobak), udela se rekvalifikace a jsou z nich ridici kamionu, nebo busu... :-/

0/0
2.5.2017 19:33

J73i57ř62í 30K52o94c56u39r14e94k 6525524945848

Ten pám měl naježděno fakt hodně. Asi tak 40 let, o moc víc nejde. Nahoře na kopci tam kopnul jedničku a se smýkající se zadní nápravou sjel/zklouzal těch 200 metrů dolů. To je převýšení, ne vzdálenost.

Na firmě pak prohlásil, že to silničáři buď posolí nebo nejede. Posolili.

+1/0
1.5.2017 12:59

P14e75t49r 70H44l24o28b73i38l 7209739822922

nizke otacky motoru... jo, to "vidam" slycham casto... autobus se cely klepe, pac motor v kopci toci 800ot/min, ale hlavne ze jede ridic usporne.

+8/−1
1.5.2017 12:01

P52e51t76r 69S91u43c95h73ý 1978139584466

Mohu se zeptat o jaký autobus se jedná? Já jen že by mě zajímalo, který motor v autobuse umí jet do kopce na 800ot/min.

0/−1
1.5.2017 13:12

P81e22t90r 68M78a25c48o82u87r39e68k 5354308926417

Některé SORky s Euro6 to umí s 1000ot/min. a neuděláte nic. A stejně to má spotřebu cca 60l/100km ( verze 18,75m )

0/0
1.5.2017 13:32

P40a59t38r88i91k 41E31g73e45r 2618530759821

Vážená paní Navarová,

jaký vy jste měla pocit ze řízení skutečného autobusu?

0/0
1.5.2017 11:55

Š18í11m50a 67K84a76d45e60ř46á51v93e66k 9534691634464

Euro Truck Simulator?

+9/0
1.5.2017 11:52

J10a65n 23P12a42v67e53l30k56a 3897801694931

Jenže oni "neonemocní" proto, že by neuměli jezdit na sněhu, ale proto, že silnice jsou špatně udržované a oni nesou velkou zodpovědnost. Když řidič na kopci zastaví a řekne, že počká na posyp, hned začne půl autobusu remcat, že se to dá v pohodě sjet a že všichni jedou a to včetně jeho šéfa.

+25/−1
1.5.2017 11:50

P43e63t94r 17Č14e36r28m26á28k 9528735549810

Odpovědnost mají stále stejnou sníh nesníh, takže je to jen tím že na sněhu buď neumí nebo se jim nechce. Navíc je komický že tohle řeší u řidičů na berounsku, kde je houby sníh, chápal bych to někde v Krkonoších.

0/−2
1.5.2017 12:00

J91a37n 54P88a36v16e90l90k89a 3387821464371

Paradoxně v Krkonoších nebo na Vysočině to bývá menší problém, protože tam na sníh jsou připravení, je prohrnuto a kolem silnic zábrany. Ale malý poprašek v Berouně je veliký problém, protože všude kolem jsou prudké kopce a serpentiny.

Odpovědnost má stále stejnou, proto v létě i v zimě jede jen tam , kde ví, že to je bezpečné, ale v létě s tím jsou asi menší problémy, nemyslíte?

+1/0
1.5.2017 12:05

P15e68t82r 23Č64e29r55m79á76k 9568605139580

Neřekl bych, ať je zima mírná nebo ne, v nížině ve středních čechách je vždy situace lepší než na horách, to je právě jen ten subjektivní dojem toho že v Berouně bude vypadat trochu sněhu jako pohroma, kdežto v Krkonoších nikoho neudiví půl metru.

A nejde o to kde to je skutečně bezpečné, ale kde si oni myslí že to je bezpečné, takže to skutečně leží v jejich řidičských schopnostech a v ničem jiném.

0/−1
1.5.2017 12:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.