Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiči kvůli sněhu radši onemocní. Firma pořídila trenažér na „bílou nemoc“

Pokud jste si mysleli, že jezdit autobusem je zhruba stejně jednoduché jako točit volantem u auta, pár sekund v suterénu berounské pobočky autobusového dopravce Arriva vás rychle vyvede z omylu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V19á67c89l68a85v 94K70a58l65i47n52a 1616772939444

Ani se nedivím. Jednou nohou v nemocnici, druhou v kriminále a ještě poslouchat ty kecy pasažérů. A za ty platy? Pozn. Nejsem řidič autobusu.

+4/0
2.5.2017 7:45

P53e94t29r 89V48o28n84d72r34a93c64e63k 7365651243340

Novinařina - to je dřina !

Mohl by mi autor článku vysvětlit jak řidiči onemocní ? To jako že se hodí ,,marod,,?

Byl bych velice rád, aby mi někdo vysvětlil, jak zdravý člověk přijde k lékaři a řekne mu - bojím se jezdit na sněhu = potřebuji neschopenku !

Pokud toto někdo myslí vážně, tak by měl svoje tvrzení doložit podáním podnětu na ČLK a policii - v opačném případě doporučuji akutní vyšetření v psychiatrické ambulanci ;-(

0/−4
2.5.2017 4:53

M14i22r46o46s55l36a98v 31Z18i57k45m37u83n50d 6288902507648

Ano, hodí se marod ... vy jste jako student neznal triky jak zvýšit tělesnou teplotu na 37 stupňů, "nebolela vás hlava, nezvracel jste" ... ten praktický lékař, tu neschopenku vystaví ... řidič musí být zdravotně fit, aby mohl bezpečně řídit - konec konců to vyplývá přímo ze zákona ...

Připustíme-li, že řidič autobusu se může do potíží dostat i ne vlastní vinou - formulace "nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povrchu vozovky" je universální a platí i za situace, kdy jel řidič rychlostí 10 km, "měl" jet pomaleji, když tachograf ukáže, že jel rychlostí 5 km, tak "měl" jet pomaleji, případně neměl jet vůbec ...

Pro toho řidiče je z hlediska jeho profesní existence výhodnější simulovat ... při výši (níži) mzdy (i po zvýšení dle nařízení vlády ani ne stovka hrubého za hodinu), kterou za vysoce rizikovou práci dostává je ta nemocenská výhodnější. Navíc je doma s rodinou a v rámci bytu může udělat jakékoli domácí práce a při eventuální kontrole marodění je doma a léči se ...

+4/−1
2.5.2017 6:34

P52e74t65r 27V27o17n90d82r26a43c91e40k 7165311103330

Mám praktického lékaře, který - představte si - má v ordinaci teploměr, stetoskop, nějaké papírky na moč, stěry z jazyka atd .... Skutečně si nemyslím, že by dnes doktoři někomu něco jen tak napsali aniž by to byla pravda .

Co se týče věty o přizpůsobení jízdy - to takhle jednou v zimě na Benecku přijeli policajti ke dvou autům v příkopě - zastavili, zatáhli ruční brzdu , vystoupili a auto jim na namrzlé silnici samo sklouzlo do příkopu ale oni duchapřítomě řidičům v příkopu dali pokutu za nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky ...

+3/−2
2.5.2017 6:41

D28a56n64i56e96l96a 68H30i67l40d69e48b45r50a52n45d72t84o11v70á 4590480941294

Hmm... na diagnózu jsem čekala skoro deset let... teploměry, stetoskopy a papírky nepomohly :-) A takových případů je! Vymyslet si něco musí být strašně snadný.

+6/0
2.5.2017 9:44

E39d64a 53D81r87á26b27e39k 7159832273987

takže když přijdete k lékaři s opakovanou akutní závratí, tak vám udělá stěr z jazyka a pošle vás řídit autobus? 8-o

0/0
24.5.2017 22:37

P44e84t17r 55J76a96r95o58š 2764301435807

Prijdete k lekari a popisete mu priznaky. Clovek se nepripojuje na diagnostiku jako auto.

Lekar tedy vyhodnoti stav na zaklade vami popsanych priznaku a zakladniho vysetreni.

Ale zadny lekar si neriskne vas poslat do prace s tim, ze vam nic neni.

+6/0
2.5.2017 9:38

M92a48r93t43i46n 97N61o68v18o69t37n67ý 8429244487794

Nedělejte zase z autobusáků povolání na úrovni kosmonauta, ono to zase taková věda není. Běžně řídím pouze osobák, ale před pár lety jsem měl možnost jet s autobusem (samozřejmě bez lidí) a není to tak těžké. Párkrát jsem zadním kolem štrejchnul obrubník, než jsem dostal do oka jak moc si musím nadjet, a asi jsem jel pomaleji než profesionál, ale podle mě se to dá zvládnout za pár dní cviku.

+2/−6
2.5.2017 1:51

D24a52v19i39d 66T35o46m37a10n 9935257822507

Kosmonaut si jen sedne do rakety a ceka, co s nim automatika provede... :-P

0/0
2.5.2017 19:19

E98d69a 61D44r20á11b94e76k 7339952683847

za kolik životů je zodpovědný autobusák a za kolik kosmonaut? ano, opravdu to se nedá srovnávat ;-D

0/0
24.5.2017 22:38

R64o40m35a25n 78P87o43l82á57č78e62k 5766349515

Zrovna Arriva máco říkat. S vybranými stroji bych se bál vyjet i za slunného počasí...

+5/0
1.5.2017 18:00
Foto

J36a22n56a 15K45o14z45á85k66o70v67á 15V97o14l46r83á46b29o22v69á 9803704165121

Co to je prosím za diagnózu choroby: bílá nemoc. Neboli napadl sníh a zaměstnavateli postarej se o mne dle platných zákonů. Já budu sedět doma, nedovedu žádnou práci, ty za mně sežeň náhradu a ještě mně zaplať "nemocenskou".

+1/−2
1.5.2017 17:32

R83o24m37a48n 67P50o89l98á66č84e59k 5686639755

3 dny zadarmo a pak 60%? To není fakt terno... Navíc při platech co ti řidiči mají...

Takže tam asi budou trochu jiné důvody

+2/0
1.5.2017 18:05

D89a33v80i28d 53H67l54a21d81i45l 2775208937254

By me zajimalo, proc toho chodce srazil? To neni Carmagedon iLupo! :)

0/−1
1.5.2017 15:26

P57e21t80r 54N51o50v13á60k 8895189470

celý problém je domnívám se je ve dvou aspektech

- - -

1) kdysi dělala část vojáků předvojenský ř. kurz na náklaďáky ... z náklaďáků se časem rekrutovalo x % pánů řidičů

2) nastavili jsme si takové regulace PROFESÁKY (tzn že např. české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče) a nahrazují nás tedy řidiči z chudších zemí.

z náklaďáků na busy se rekrutuje o5 méně řidičů.

-------

co to v součtu znamená? domnívám se - snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky.

pokud někdo za sebou nemá 5-10 let s náklaďákem a získává zkušenosti až s živým materiálem na busu tak ... 8-o

ano samozřejmě jsou snažší linky, středně obtížné linky a náročné linky ...! k tomu když připočteme že ASI už většinu busových společností zkoupil jeden státní německý do nedávna MONOPOLISTA DB (Deutsche Bahn) ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Celkový pohled na autobusáky a kamioňáky mi přijde ve společnosti zcestný. Kdo nikdy kamion nebo busovou linku nejezdil často vůbec neví o čem to je!! mimochodem jako dobytci se chovají velmi často bezohlední řidiči, řidiči co nepředvídají, nervově labilní, zbrklí, frajeři co si honí ego, ti co si neuvědomují že auto mrzačí či zabíjí stejně jako zbraň ...

+4/0
1.5.2017 13:57

P98e29t76r 15N40o28v86á25k 8815529310

samozřejmě řídit dnešní autobus je na jednu stranu mnohem snažší než busy ŠL nebo RTo

mnohem lepší výhled, mnohem vyšší komfort pro řidiče ...

na druhou stranu doprava a nervozita řidičů asi stoupla

----

+ dnes má řidičák i ten kdo (málem) na cestu za volant vůbec nepatří ...

+2/0
1.5.2017 14:12

P46e10t51r 61P43e39t12r 6543122888393

"snižuje se kvalita řidičů ale zvyšují se nároky"

"české spediční firmy mají problémy sehnat řidiče"

Zkuste se zeptat, kolik ta spediční firma nabízí řidičům. Víte, za 15k hrubého nejen že nenajdete kvalitního řidiče ale dokonce za to těžko najdete i toho nekvalitního. V tom je celý problém české spedice.

A diety se do toho fakt nepočítají...z diet vám nikdo nemocenskou ani důchod počítat nebude. Takže místo obvyklých 70% na nemocenské si u té spedice "vyděláte" něco málo přes 20%. Řidičů je dost ale spousta z nich půjde radši dělat někam, kde je zaplatí. Totéž autobusáci. Autobusáka vám nikdo za 20k dělat nebude, pokud vá zodpovědnost za takové množství lidí a je jednou nohou v kriminále a druhou v hrobě.

Takže brečíte špatně a dokonce na špatném místě. Každé pracovní místo má své zájemce, pokud je zaplatíte. Zajímavé, že stejný problém ještě nedávno trápil pokladní a dnes se na místa pokladních v lidlu stojí fronty a zapisuje do pořadníků. čím to asi tak bude?

+2/0
1.5.2017 16:50

P94e82t18r 72J77a23r21o34š 2864711895207

A proto sem musime natahat levnou pracovni silu od jinud. VEU

0/0
2.5.2017 9:54

D16a67v35i43d 76T14o59m33a78n 9435147882447

"Autobusáka vám nikdo za 20k dělat nebude"

Kdyz myslite...je potom zvlastni, ze byl strasny problem navysit mzdy ridicu autobusu alespon na 100 za hodinu. I tak to da tu dvacku za 200 hodin mesicne.

A minimalni zaklad a maximalni diety - kde je poptavka, je i nabidka. Spousta ridicu s exekucemi chce mit minimalni zaklad z vcelku pochopitelnych duvodu.

0/0
2.5.2017 19:24

T54o10m88á68š 31K86u62c45h20a88ř 3817321328551

Ovladatelnost vozidla i brzdné dráhy se na sěhu a náledí prodlužují mnohonásobně. Přitom, kdybyste obdobné jízdní vlastnosti získali vlivem technického stavu vozidla (což reálně snad ani nejde), jako třeba sjetými gumami či nedostatečně brzdícími brzdami, bude tato závada považována za nebezpečnou, se kterou nesmíte pokračovat v jízdě.

Kdyby se tímto pohledem hodnotil i stav silnice, musel by za sněhu a náledí platit zákaz řízení. Vlastně se divím, že neplatí, přestože sám mám takové podmínky rád (pravda, se zadním náhonem jsem je míval ještě raději :-/) Je ale pravda, že na ledovce je riizko nehody mnohonásobně vyšší. Také je spousta lidí, co v takových podmínkách vůbec nevyjíždí, proto se té "bílé nemoci" nedivím. Řidič by měl mít právo nevyjet za takových podmínek, za kterých nenní schopen bezpečně dopravit cestující.

+9/0
1.5.2017 12:11

J18i12ř69í 28K44o73c19u41r54e74k 6145684775968

Ale jde. Takový traktor s bržděným jediným kolem (obě zadní brzdí až po zamčení diferenciálu) a žací lištou vepředu, ktaré dle principu páky odlehčuje zadní kola, jediná hnaná/bržděná... na silnici nesmí, pokud mu nefungují blinkry. Když fungují, tak může.

PS: Konstrukční rychlost toho peklostroje je 15 km/h od výroby ve fabrice.

+1/0
1.5.2017 13:17

J39a16r26o49m13í82r 42M68a21t45o27u49š13e56k 8701576457612

Když v roce 2004 (?) zrušili vojenskou službu, tak tehdy započal skluz (nedostatek) řidičů skupiny C a D. Tam si zdarma udělali (někdy je k tomu donutili) řidičáky skupiny C a D. Kdo dnes půjde a zaplatí desetitisíce za řidičský průkaz na autobus a při tom bude ještě riskovat, že mu seberou i jeho řidičák na os. auto ?!.............

+1/0
1.5.2017 13:30
Foto

P54e81t14r24a 75Š72e85v54č69í44k68o43v93á 2274274846471

Tak někdo, kdo by měl mít v ohrožení řidičák na osobák by snad ani neměl vyjet na silnice. Odebírá se totiž pouze v případě, že u zkoušek neuděláte testy.

0/0
1.5.2017 14:09

J80a82r64m81i28l71a 74P42í58c81h26o33v15á 5832827274673

Jenže profi-řidiči musí na periodická přezkoušení a jejich součástí testy právě jsou

0/0
1.5.2017 15:09

P16e33t24r 35P90e49t76r 6273382718333

profi řidič, který chodí ne periodická přezkoušení s testy je i balíkář z pošty, poslíček z rozvozu pizzy nebo já servisák, který má přidělené firemní vozidlo.

Každý zaměstnanec, který má přidělené služební vozidlo musí absolvovat každé dva roky přezkoušení. Takže čistě kamiony do toho netahejte. profi řidič je prostě každý, který řídí v rámci svého zaměstnání.

Máti nikdy služebním vozidlem nejela ale starala se o jejich nákup na firmě a proto měla teoreticky "povolení" s nimi jezdit. Už jen to stačí aby musela každé dva roky dělat testy, zda je jako "profi" řidička znalá předpisů.

0/0
1.5.2017 16:55

D51a11v33i32d 84T71o32m76a62n 9955717632417

Zadna periodicka prezkouseni davno nejsou. Pouze se chodi kazdy rok na pravidelne skoleni, jehoz uroven je ruzna.

+1/0
2.5.2017 19:29

M49a43r23t14i38n 46K39a84r59á76s58e21k 1618324559904

Testy pro autoškoly jsou stejně jako kdysi, docela daleko od reality. To že znáte ravidla, ještě neznamená, že uděláte testy. Třeba ztratíte body na zdravovědě, protože dneska se zachraňuje jiným poměrem vdechů a stlačení hrudníku. Respektive se možná nevdechuje vůbec, když nenahmatáte tep. Nebo že nevíte jak se jemnuje nějaká konkrétní značkan i když víte co pro Vás znamená, nebo co znamená určitá barva čáry u obrubníku, kterou jste nikdy neviděla, protože se používá jen velmi zřídka a za Vás ještě ve vyhlášce nebyla. Ano, každý řidič je povinen se dovzdělávat a dodržovat aktuální vyhlášku. Když se ale podíváte, kolik lidí třeba jezdí s rozsvícenými mlhovkami (předními nebo zadními), což je mimo situaci se sliným sněžením, mlhou nebo deštěm taky přestupek a pro ostatní řidiče docela nepříjemný i když většinou né přímo nebezpečný, dovedete si představit kolik lidí asi tak vyhlášku zná.

+3/0
1.5.2017 15:44

P25e15t10r 42J12a18r16o79š 2924111295217

Tak ono se staci podivat se na pouzivani blinkru. Stezi najdete dva ridice, kteri by je pouzili ve vsech pripadech stejne.

+1/0
2.5.2017 10:13

M59a49r15t20i60n 60K92a51r16á62s23e10k 1358934669504

Tak ono při používání blinkrů se určitá kreativita očekávat dá i v mezích vyhlášky. Teda to samé platí i o mlhovkách, Každopádně pokud vidím na dálnici na dvě sta metrů koncová světla jiného auta i bez mlhovek, je naprostá kravina mít je zapnuté na svém autě. O situacích kdy se zapnutou mlhovkou někdo jede i při naprosto bez problémové viditelnosti snad ani nemá smysl mluvit jako o něčem pochopitelném. to stejné platí o předních mlhovkách, které lidi vůbec neumí používat. hlavně ti co je tak rádi používají.

0/0
2.5.2017 14:01

D55a73v73i20d 98T31o70m80a66n 9625987462347

Tak si schvalne zkuste udelat test na CE, D apod. Zvladnete otazky, jako pripustna delka tazne tyce, odhadnout co lze povazovat za mimoradne chladny den (-5, -10, -15, -20), co presne je a neni prirucni zavazadlo atd? To tam totiz je.

+1/0
2.5.2017 19:28

M17i33c44h45a19l 72C98h36a52l10u10p71a 6618490189513

Při náledí mají ty podmínky všichni stejné a většina lidí jede podle toho pomaleji a opatrněji. Pokud má problém s ovladatelností jenom jedno auto, tak může nabourat v situaci, která by se jinak dala bez problémů zvládnout (třeba někdo před ním prudčeji zabrzdí).

0/0
1.5.2017 14:34

J86a42r76d24a 48W39o46l36f 8555107606284

Autobusáků bývalo dříve dost, většinou bývalejch řidičů velkejch náklaďáků který žádnej trenažér nepotřebovali, protože to byli vyježděný mazáci a sněhu se nebáli. Ovšem pak se jim pomalu snižovaly platy a oni se na to vykašlali a taky hodně jich šlo do penze. Teď se dělají řidičáky rovnou z "B", takže letitá praxe na velkým volantu chybí. Pak se nelze divit, že člověk kterej udělal "D" v létě má strach jet s osmdesáti lidma za zádama po zledovatělý silnici z kopce dolů.:-)

+30/0
1.5.2017 12:01

T44o38m93á97š 93K15u80c55h89a64ř 3897841938501

Němluvě o náborových akcích pro ženy od plotny.. ;-D

+4/0
1.5.2017 12:12

K28r31i72s19t37ý68n31a 71B24e74n65e68š20o67v93á 5964186636713

O takto formulovanem naboru nevim, zato v mem okoli vetsina zen dlouhe roky ridi a bez nehod. Nezkuseny ridic by se nemel o praci ridice busu zajimat a pokud se tak stane, mel by ho prijimaci proces vyradit. Pokud si nekoho takoveho firma najima, je to na jeji zodpovednost, strachy novacka jsou opodstatnene a zvysena pece o nej je nezbytna. Souhlasim s p.Wolfem.

0/0
1.5.2017 15:33

M48a17r18t71i16n 72K67a43r37á95s96e77k 1858394549874

To že někdo řídí bez nehod, vůbec neznamená že řídí dobře. Když na silnici vidím auto které se chová divně a začnu si na něj dávat pozor, nebo když udělá nějakou nepříjemnou nebo nebezpečnou pitomost, Sedí pak za volantem buď pán velice pokročilého věku, nebo žena libovolného věku(to s velkým náskokem nejčastěji). Zřídka pak chlap libovolného věku. Výjímečně tam sedí řidičské nedochůdče (ať už kluk nebo holka), ze kterého třeba na rozdíl od dvou předchozích, ještě může řidič být. Bohudk jsou jejich výkony většinou mizerné trvale, takže už když se k sobě blížíme, chování toho auta mě upozorní že si mám na něj dávat pozor. Né že by neexistovali dobré nebo i velmi dobré řidičky, ale když auto jede bez problémů, nekoukám kdo v něm sedí. Jedině v případě že jede nějak fakt dobře, to taky kouknu kdo to řídí, pokud mám tu možnost. A to se občas taky jedná o ženu. Nicméně když kdokoli ze zmiňovaných odstrašujících příkladů řidiče jede tak, že si ostatní řidiči všimnou, že je něco v nepořádku a dávají si na takového řidiče pozor, dokud je nablízku, není to zásluha toho zoufalce, že ještě neměl nehodu, ale těch, co si včas všimli, že bacha na něj. Krom toho o schopnostech řidiče nesvědčí dlouhé roky bez nehod, ale mraky kilometrů za různých podmínek a na různých i neznámých cestách bez nehod. Což člověk který jezdí denně deset kilometrů do práce po stejné silnici a když to klouže, tak jede busem, určitě nesplňuje.

0/0
1.5.2017 16:01

J27i15ř81í 90Z32ý59k22a 9659783321380

sjet po zledovatělý silnici s 80 lidmi, to bych měl strach i kdybych měl ŘP skupiny "FŇ". Lepší když ten řidič řekne, že se dál nejede dokud to neposypou silničáři, než bych pak dva měsíce ležel v nemocnici, nebo navždy pod mramorem.

+5/0
1.5.2017 12:19

M45a70r87t95i66n 81N31e31p11l 4214222116138

Nechci se mylit, ale mam za to, ze i dnes stale plati, ze nelze delat D primo z B.

0/−3
1.5.2017 12:42

O63n10d86ř44e28j 77Č86a82p79k22a 6151791133804

Jde, je tam jen vyšší věkový limit (s výjimkou pro hasiče, policajty... kde to jde dělat dřív).

+2/0
1.5.2017 13:10

P80e26t57r 94M15a36c50o39u97r65e18k 5114218146177

Bohužel se mýlíte, jde to od 24ti let. Jen to trvá trochu déle - více hodin na profesní průkaz.

+1/0
1.5.2017 13:28

D33a85v16i91d 79T86o67m58a35n 9315607542507

Bohuzel dnes jde vsechno. Vezmou se dlouhodobe nezamestnani (kteri nemaji ani osobak), udela se rekvalifikace a jsou z nich ridici kamionu, nebo busu... :-/

0/0
2.5.2017 19:33

J62i89ř74í 89K86o77c49u49r84e62k 6275954755238

Ten pám měl naježděno fakt hodně. Asi tak 40 let, o moc víc nejde. Nahoře na kopci tam kopnul jedničku a se smýkající se zadní nápravou sjel/zklouzal těch 200 metrů dolů. To je převýšení, ne vzdálenost.

Na firmě pak prohlásil, že to silničáři buď posolí nebo nejede. Posolili.

+1/0
1.5.2017 12:59

P70e87t78r 19H76l75o77b71i88l 7299729202112

nizke otacky motoru... jo, to "vidam" slycham casto... autobus se cely klepe, pac motor v kopci toci 800ot/min, ale hlavne ze jede ridic usporne.

+8/−1
1.5.2017 12:01

P92e57t97r 68S83u75c94h88ý 1458749424206

Mohu se zeptat o jaký autobus se jedná? Já jen že by mě zajímalo, který motor v autobuse umí jet do kopce na 800ot/min.

0/−1
1.5.2017 13:12

P33e35t67r 82M11a53c74o83u21r54e87k 5464518506777

Některé SORky s Euro6 to umí s 1000ot/min. a neuděláte nic. A stejně to má spotřebu cca 60l/100km ( verze 18,75m )

0/0
1.5.2017 13:32

P73a83t27r85i70k 23E66g48e55r 2368630579211

Vážená paní Navarová,

jaký vy jste měla pocit ze řízení skutečného autobusu?

0/0
1.5.2017 11:55

Š10í27m81a 52K14a76d65e51ř51á14v16e27k 9294451264814

Euro Truck Simulator?

+9/0
1.5.2017 11:52

J13a20n 31P41a34v27e24l60k56a 3567491194681

Jenže oni "neonemocní" proto, že by neuměli jezdit na sněhu, ale proto, že silnice jsou špatně udržované a oni nesou velkou zodpovědnost. Když řidič na kopci zastaví a řekne, že počká na posyp, hned začne půl autobusu remcat, že se to dá v pohodě sjet a že všichni jedou a to včetně jeho šéfa.

+25/−1
1.5.2017 11:50

P29e36t73r 88Č26e71r20m36á15k 9938475739210

Odpovědnost mají stále stejnou sníh nesníh, takže je to jen tím že na sněhu buď neumí nebo se jim nechce. Navíc je komický že tohle řeší u řidičů na berounsku, kde je houby sníh, chápal bych to někde v Krkonoších.

0/−2
1.5.2017 12:00

J32a41n 23P79a52v93e30l31k73a 3327521354791

Paradoxně v Krkonoších nebo na Vysočině to bývá menší problém, protože tam na sníh jsou připravení, je prohrnuto a kolem silnic zábrany. Ale malý poprašek v Berouně je veliký problém, protože všude kolem jsou prudké kopce a serpentiny.

Odpovědnost má stále stejnou, proto v létě i v zimě jede jen tam , kde ví, že to je bezpečné, ale v létě s tím jsou asi menší problémy, nemyslíte?

+1/0
1.5.2017 12:05

P75e10t67r 91Č56e30r26m41á82k 9848785539390

Neřekl bych, ať je zima mírná nebo ne, v nížině ve středních čechách je vždy situace lepší než na horách, to je právě jen ten subjektivní dojem toho že v Berouně bude vypadat trochu sněhu jako pohroma, kdežto v Krkonoších nikoho neudiví půl metru.

A nejde o to kde to je skutečně bezpečné, ale kde si oni myslí že to je bezpečné, takže to skutečně leží v jejich řidičských schopnostech a v ničem jiném.

0/−1
1.5.2017 12:10







Najdete na iDNES.cz