Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen ztrácí. Golf byl sesazen z trůnu, nejprodávanější je Fiesta

Tržní podíl německého automobilového koncernu Volkswagen na rostoucím evropském trhu dál klesá. Dosud nejprodávanější vůz Volkswagen Golf spadl na druhé místo, novou evropskou jedničkou se s předstihem několika set kusů stal Ford Fiesta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R80i82c48h38a12r51d 38H77o75s59p63o87d85s17k71ý 2640644243633

Takže "Zájmu Evropanů vévodí SUV-čka"? Nějak je v tom top10 žebříčku nevidím...

0/0
3.5.2017 9:53

P64e78t61r 64D36r65a94p50a53l 3815238303725

to je trend, podíl SUV se zvyšuje, tedy se zájem o jiné kategorie snižuje. V tabulce je absolutní počet dle typů

0/0
3.5.2017 14:46

J72a86r33o78s42l54a83v 45D44o78s37t92a49l 2464931695749

Jenže v USA se prodávají auta a v Evropě nákupní tažky.

+1/0
2.5.2017 17:18

J89a42r79o91m76í32r 28K28r21á72l 4170109844959

Inu, v Evropě se nechtějí tahat s nákupem, proto ty "tažky". ;-)

+1/0
3.5.2017 7:04

T39o89m24á98š 83H91u31b19á39l27e29k 9103346709868

To je pravda, že lze většinou doobjednat. Jen je s podivem, že třeba u nového modelu Arteon 2,0 TDI auto za více než MEGA nejsou v základu vyhřívané přední sededačky...musíš koupit AKČNÍ paket Zimní výbava...to mě poser. To má i Dacia...

+4/0
2.5.2017 16:26

M28i10r80e77k 90G80a50j79e95r 5631146609300

"Cenovou agresititu" lide ocenuji.

+2/0
2.5.2017 16:07

T81o76m44á59š 81H74u63b59á31l94e84k 9813676329498

Myslím, že velký vliv má také příplatková politika.

Dejte si třeba do konfigurátoru VW, že chcete na novém Golfu LED přední světla a začnete se divit kam to leze a co musíte všechno ,,doobjednat" abyste je mohli laskavě mít... Jsou tam i jiné specialitky v kombinacích :-/

+5/0
2.5.2017 15:57

M74a56r31t92i56n 34K53a16r29á17s15e80k 9878193288448

No zrovna u VW koncernu mi prijde sympaticke, ze i u nizsich vybav se da doobjednat jeden prvek vybavy, zatimco jinde je to casto podmineno vyssi vybavou... typicky mne to stve treba u tempomatu, coz osobne povazuju za zakladni prvek vybavy, bez ktereho si auto rozhodne nekoupim a nekde ho ani nemaji v nabidce vubec nebo jen v top vybave...

+3/−1
2.5.2017 16:09

O78d41s11t37r62a81n69ě27n59ý 16U36ž96i15v94a94t33e57l

Uživatel požádal o vymazání
+1/−1
2.5.2017 18:08

M11a15r48t42i21n 13K95a38r70á25s52e76k 9928753498138

Jak casto jezdite po dalnici do nejakych zasadnich kopcu? Ja parkrat do roka... zbytek, az na par vyjimek by nemela problem ani letita fabka HTP....

0/0
2.5.2017 19:13

O60d16s50t66r94a85n91ě86n14ý 43U50ž96i56v10a33t21e81l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
2.5.2017 20:22

M33a86r14t78i12n 67K38a15r98á91s66e27k 9498653408868

No tak po dalnici jezdim cca 50%. Nicmene na tempomat nebo omezovac jezdim vic jak 90% casu.

Osobne nevidim sebemensi duvod proc bych mel tempomat pouzivat jenom na dlouhych cestach po dalnici - pokud ma slusne ovladani (coz treba moje soucasna C4 me ovlada naprosto skvele), tak je super zlepseni komfortu temer pri jakekoli jizde.

I s malym autem jako je fabka a spol je clovek ve spouste situaci, kdy vyuzije tempomet (jak jsem psal, ja ho pouzivam porad, nevidim duvod proc bych mel stat pri jizde stalou rychlosti, coz jedu prakticky porad, na plynu). A I malym autem se da jet v pohode cas od casu na dovcu (ve dvou lidech to opravdu treba autem tehle velikosti v aktualnich modelech neni zadny problem).

Doplnovat tempomat do auta nejakou spesl sdaou od treti strany neberu jako neco co bych s autem chtel delat....

+1/0
3.5.2017 12:42







Najdete na iDNES.cz