Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen ztrácí. Golf byl sesazen z trůnu, nejprodávanější je Fiesta

Tržní podíl německého automobilového koncernu Volkswagen na rostoucím evropském trhu dál klesá. Dosud nejprodávanější vůz Volkswagen Golf spadl na druhé místo, novou evropskou jedničkou se s předstihem několika set kusů stal Ford Fiesta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R98i84c38h17a44r51d 67H23o28s44p71o27d19s94k63ý 2440354413623

Takže "Zájmu Evropanů vévodí SUV-čka"? Nějak je v tom top10 žebříčku nevidím...

0/0
3.5.2017 9:53

P12e52t97r 92D95r18a44p69a26l 3885668613815

to je trend, podíl SUV se zvyšuje, tedy se zájem o jiné kategorie snižuje. V tabulce je absolutní počet dle typů

0/0
3.5.2017 14:46

J59a83r75o38s81l60a83v 33D24o44s43t49a66l 2814101825619

Jenže v USA se prodávají auta a v Evropě nákupní tažky.

+1/0
2.5.2017 17:18

J85a20r52o82m64í19r 55K85r44á20l 4360179964959

Inu, v Evropě se nechtějí tahat s nákupem, proto ty "tažky". ;-)

+1/0
3.5.2017 7:04

T39o77m20á44š 58H20u86b15á52l79e78k 9773386629588

To je pravda, že lze většinou doobjednat. Jen je s podivem, že třeba u nového modelu Arteon 2,0 TDI auto za více než MEGA nejsou v základu vyhřívané přední sededačky...musíš koupit AKČNÍ paket Zimní výbava...to mě poser. To má i Dacia...

+4/0
2.5.2017 16:26

M56i51r62e69k 43G36a80j51e39r 5761296669810

"Cenovou agresititu" lide ocenuji.

+2/0
2.5.2017 16:07

T95o25m72á96š 17H47u46b20á88l71e65k 9333506979148

Myslím, že velký vliv má také příplatková politika.

Dejte si třeba do konfigurátoru VW, že chcete na novém Golfu LED přední světla a začnete se divit kam to leze a co musíte všechno ,,doobjednat" abyste je mohli laskavě mít... Jsou tam i jiné specialitky v kombinacích :-/

+5/0
2.5.2017 15:57

M98a13r85t40i27n 33K85a63r84á53s37e62k 9138953688148

No zrovna u VW koncernu mi prijde sympaticke, ze i u nizsich vybav se da doobjednat jeden prvek vybavy, zatimco jinde je to casto podmineno vyssi vybavou... typicky mne to stve treba u tempomatu, coz osobne povazuju za zakladni prvek vybavy, bez ktereho si auto rozhodne nekoupim a nekde ho ani nemaji v nabidce vubec nebo jen v top vybave...

+3/−1
2.5.2017 16:09

V81l90a30d33i56m63í16r 80H30r25u22b45ý 1614901137192

Tempomat nemají ve výbavě jen šlapací autíčka, a ta ho nepotřebují ;-).

.

Jinak tempomat opravdu nemá smysl v autě, které nemá dostatečný výkon motoru, aby zvládlo aspoň udržet dálniční rychlost i do kopce.

+1/−1
2.5.2017 18:08

M84a81r46t39i72n 43K35a64r72á39s18e22k 9628193828178

Jak casto jezdite po dalnici do nejakych zasadnich kopcu? Ja parkrat do roka... zbytek, az na par vyjimek by nemela problem ani letita fabka HTP....

0/0
2.5.2017 19:13

V91l12a60d50i59m76í80r 51H48r78u58b96ý 1174731277322

A jak často vůbec jezdíte po dálnici? Kdo jezdí hodně a dlouhé trasy, na kterých ten tempomat má smysl, tak si (ve vlastním zájmu) pořídí auto, ve kterém ty dlouhé trasy přežije v pohodlí. No a do takového auta - bavíme se minimálně o nižší střední třídě - už tempomat není problém objednat, pokud ho nemá už v základu.

.

BTW, do každého auta jde tempomat doplnit, existují kompletní univerzální sady, které nejsou vázané na značku auta, jen si vyberete, jestli chcete podtlakový nebo elektrický pohon. Např. Waeco to dělá.

0/0
2.5.2017 20:22

M62a33r53t27i24n 31K74a18r57á94s68e83k 9338963688668

No tak po dalnici jezdim cca 50%. Nicmene na tempomat nebo omezovac jezdim vic jak 90% casu.

Osobne nevidim sebemensi duvod proc bych mel tempomat pouzivat jenom na dlouhych cestach po dalnici - pokud ma slusne ovladani (coz treba moje soucasna C4 me ovlada naprosto skvele), tak je super zlepseni komfortu temer pri jakekoli jizde.

I s malym autem jako je fabka a spol je clovek ve spouste situaci, kdy vyuzije tempomet (jak jsem psal, ja ho pouzivam porad, nevidim duvod proc bych mel stat pri jizde stalou rychlosti, coz jedu prakticky porad, na plynu). A I malym autem se da jet v pohode cas od casu na dovcu (ve dvou lidech to opravdu treba autem tehle velikosti v aktualnich modelech neni zadny problem).

Doplnovat tempomat do auta nejakou spesl sdaou od treti strany neberu jako neco co bych s autem chtel delat....

+1/0
3.5.2017 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.