Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na české koleje vyjela Belgičanka. První lokomotivu kupuje IDS Cargo

Třicet let staré belgické lokomotivy Class 12 po kompletní modernizaci začínají jezdit v pravidelném provozu po českých kolejích. První stroj převzal nákladní železniční dopravce IDS Cargo, který vícesystémovou lokomotivu použije především pro přepravu tranzitních vlaků mezi Břeclaví a Děčínem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R91i53c56h94a56r25d 80M22i73c19h22a91l29o27w22s96k73i 1351249185886

Třicet je málo, měli koupit alespoň padesát let staré!

0/0
18.5.2017 16:46
Foto

J85o69s13e21f 43J62o46ž14k54a 34S25ý33k56o19r25a 3783938550130

Škoda, že pan Sůra také nenapíše o tom, jaký bordel ti bodří hoši a děvčata způsobili svým nesmyslným požadavkem stát několik hodin v Libni u prvního nástupiště :-/

0/0
7.5.2017 1:26

K85a41r56e75l 36K48o18š22ť15á92l 8677531310245

Za 2/3 ceny Vectronu, 30 roků stará šunka s polovičním výkonem? To se nemůže rentovat.

+2/0
5.5.2017 23:31

L41u15k82á53š 83S23e61d44l17á28č84e95k 1673727187950

Kde je napsané, že to jsou 2/3 ceny Vectronu? Já mam za to, že to je cena porovnatelné lokomotivy, ale nové.

0/0
6.5.2017 13:02

J28i79ř78í 20K31o56c38u93r75e71k 6345504405218

No a ČD provozují 50 roků staré šunky, které nikdy modernizované nebyly. Takže to má odporovou výzbroj, jezdí to max 90 a výkon je ještě menší. Jo a chybí tomu vlakový zabezpečovač. Těm českým šunkám.

PS: Tu cenu máte odkud?

0/−1
6.5.2017 13:12
Foto

J86o80s92e19f 25J13o42ž34k20a 42S50ý51k34o38r90a 3403798440140

Konkrétně které "šunky" nemají vlakový zabezpečovač?

0/0
7.5.2017 1:22

P18a74v87e73l 21S91o83v75i87č77k21a 4876218135942

Odporová výzbroj má i své výhody. Jednoduchá na údržbu a na hospodárném stupni má vyšší účinnost než podobná měničová lokomotiva...

+1/0
9.5.2017 16:00

L41u14c12i57a57n 14P63a92p68a46z68i78a32n 5104137441905

Smutné, co si to kupujeme za šrot. Proč si nemůžeme dovolit kvalitní český výrobek?

+1/0
5.5.2017 23:24

J89a45n 31L46a97k16o81m27ý 7401375535564

Kvalitní český výrobek aktuálně na trhu není

+1/−1
6.5.2017 2:20

L97u54k39á48š 38S95e85d37l31á86č10e53k 1813297377510

Je to důkladně repasovaná lokomotiva. Možnosti této lokomotivy se od nové příliš lišit nebudou.;-)

+3/−1
6.5.2017 12:59

J22i60ř75í 83K42o30c97u75r80e58k 6435964295408

Asi takto: Máte dům z první republiky. Zbouráte ho a místo něj postavíte nový.

Nebo osekáte omítky a vyměnitíte "vnitřnosti" jako elektřinu, vodu a jiné instalace?

+1/0
6.5.2017 13:13

P27a75v20e45l 70S90v39o40b93o13d26a 4167680132442

jj, rozumite tomu jako koza petrzeli.

0/0
5.5.2017 21:27

P76a63v78e77l 40S14v78o60b68o23d77a 4567620662782

To patri pod prispevek p, Novohradskeho.

0/0
5.5.2017 21:28

J62a88n 18H90o68r33á43k 1453579469214

Pro určitý typ výkonů s přihlédnutím k poměru cena/výkon myslím slušné řešení.

+1/0
5.5.2017 21:02

Z81d66e71n67e35k 60N94o40v13o94h64r28a88d36s47k25ý 6501314920445

Úplně tomu rozumím. Loni jsme byli s dětmi na Mikuláškém parním vlaku a vzadu byla připojená zrovna taková mašinka. Je vidět že managment Cargo je zapálený do veteránů stejně jako naše dvouleté děti. Rv

+3/−7
5.5.2017 20:40

J75i73ř25í 50K37o97c77u43r21e43k 6285304415288

Nerozumíte tomu vůbec.

0/−1
6.5.2017 13:14

J32a22r88o11s86l26a61v 32T63í83n97e69k 4284648310182

Výkup šrotu?

+2/−6
5.5.2017 15:53

L91u23k64á12š 45S18e51d31l39á37č82e60k 1293697757430

Nejvyšší rychlost 120 km, tak to asi pro osobní dopravu moc nebude. Nakonec to může překonat v provozu i E 109 s vadnými vypojenými motory, což jsou obvyklé závady těchto strojů.:-P

+1/0
5.5.2017 15:10

S86t70a13n35i35s49l43a75v 81K53r19e41j51c66a79r 2231218123506

V článku se mluví o nákladní dopravě pro tyto stroje, na fotografii je sice připojen osobní souprava, ale to může pramenit z redaktorova neznalectví rozdílu mezi osobním vagonem a nákladním dobytčákem. Jinak ale souhlasím s tím, že kupovat třicet let staré evropské lokomotivy je vlastenecké asi tolik jako vozit divoké koně z Británie, když ČR je úspěšným chovatelem koní Převalského, divokých koní z Asie. - Souhlasím s tím, že opravovat a modernizovat třicet let staré Československé lokomotivy z Plzenských leninových závodů ČKD, by bylo protirežimním krokem zpátečníků!!

0/−1
5.5.2017 16:26

J14a64n 39V81a24l70o66u70c59h 6422107128920

On dopravce potřebuje další lokomotivy. A ty z Plzně jaksi nejsou k mání, neboť západní dopravci už 30 let staré stroje sice vyřazují, kdežto u ČD jsou stejně staré stále považovány za zánovní (navíc dvousystémových, které by vozbu Děčín- Bčřeclav zvládaly, zas tolik vyrobeno nebylo).

+2/0
5.5.2017 17:18

J17a63n 82S56ů60r95a 4815523783872

Kde píšu o tom, že bude jezdit s osobními vlaky? Ta fotka je z představení s jízdou zvláštního vlaku

+4/0
5.5.2017 18:20

J29i90ř97í 19B78r71t56n69í49k 8270289716774

Jestli toho víte o lokomotivách tolik, jako o koních a důvodu, proč byli dovezeni z GB zrovna tito, pak byste měl raději být zticha. Rv

+4/−1
5.5.2017 21:22

F56r87a88n63t67i77š83e43k 81P50l26á33š87e83k 1329612257297

Ony ty lokomotivy z Plzně má ČD a ČD Cargo a ty se prostě zlým soukromníkům neprodávají, ani kdyby je u státních nepotřebovali.....

0/0
5.5.2017 21:35

J96i35ř76í 20K89o26c60u87r98e13k 6725604845738

Jesus Maria! Vždyť to nemá ani topení! Je to čistě nákladní lokomotiva.

A na dálnci pak nadáváte na hromady náklaďáků. Protože nákladní doprava na železnici je pro vás zbytečná. lidi proberte se!

+1/0
6.5.2017 13:16

F44r84a35n68t71i41š23e74k 94S54r47b49e80k 5850901869334

Nekvalitní potraviny v zahraničních řetězcích, připravované podle naší "chuti", opravené ojetiny na našich kolejích,...

Na druhé straně odměny vrcholových manažerů pomalu vyšší, ja na západ od našich hranic. Kdy tomu bude konec?

+2/−2
5.5.2017 14:14

D17a33n96i31e46l 11K46r96o71n13e79r 7784794696317

Na kolik vyjde ten Vectron?

0/0
5.5.2017 13:34
Foto

T65o51m88á12š 58D63v88o82ř16á31k 7395326727491

ČD Cargo nakoupí nové lokomotivy od společnosti Siemens. Cena pěti lokomotiv řady Vectron včetně nezbytného vybavení pro provoz na evropských železnicích vyjde na zhruba 20 milionů eur, což je v přepočtu asi 540 milionů korun.

+1/0
5.5.2017 13:43
Foto

O44n74d95r21e78j 64V36a86l52o97u83s88e70k 4100381427951

Hmm, to se teda nedivim, ze si je Jancura jenom pronajima - to jsou strasny prachy....

+1/0
5.5.2017 14:41
Foto

T24o84m26á83š 39D96v88o38ř69á28k 7505906987161

https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/skupina-cd/cd-cargo-si-poridi-lokomotivy-vectron-od-siemensu/-11329/

0/0
5.5.2017 13:43

J78i73ř56í 37K38o83c66u11r14e93k 6785974895278

Solidní počin. Držím palce!

+3/−1
5.5.2017 12:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.