Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na české koleje vyjela Belgičanka. První lokomotivu kupuje IDS Cargo

Třicet let staré belgické lokomotivy Class 12 po kompletní modernizaci začínají jezdit v pravidelném provozu po českých kolejích. První stroj převzal nákladní železniční dopravce IDS Cargo, který vícesystémovou lokomotivu použije především pro přepravu tranzitních vlaků mezi Břeclaví a Děčínem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R60i58c19h12a44r19d 25M16i58c83h97a58l71o13w29s17k10i 1691709925946

Třicet je málo, měli koupit alespoň padesát let staré!

0/0
18.5.2017 16:46
Foto

J68o13s68e24f 41J10o23ž24k84a 37S77ý44k12o18r29a 3613808530900

Škoda, že pan Sůra také nenapíše o tom, jaký bordel ti bodří hoši a děvčata způsobili svým nesmyslným požadavkem stát několik hodin v Libni u prvního nástupiště :-/

0/0
7.5.2017 1:26

K79a36r10e20l 87K48o87š26ť11á25l 8317261310225

Za 2/3 ceny Vectronu, 30 roků stará šunka s polovičním výkonem? To se nemůže rentovat.

+2/0
5.5.2017 23:31

L95u81k25á81š 27S52e70d20l87á25č64e70k 1743197717110

Kde je napsané, že to jsou 2/3 ceny Vectronu? Já mam za to, že to je cena porovnatelné lokomotivy, ale nové.

0/0
6.5.2017 13:02

J30i92ř12í 12K73o47c70u41r56e95k 6685454965898

No a ČD provozují 50 roků staré šunky, které nikdy modernizované nebyly. Takže to má odporovou výzbroj, jezdí to max 90 a výkon je ještě menší. Jo a chybí tomu vlakový zabezpečovač. Těm českým šunkám.

PS: Tu cenu máte odkud?

0/−1
6.5.2017 13:12
Foto

J48o67s88e21f 16J80o42ž77k61a 80S28ý19k26o21r93a 3333768230160

Konkrétně které "šunky" nemají vlakový zabezpečovač?

0/0
7.5.2017 1:22

P39a24v10e32l 29S19o31v44i53č50k70a 4566128745892

Odporová výzbroj má i své výhody. Jednoduchá na údržbu a na hospodárném stupni má vyšší účinnost než podobná měničová lokomotiva...

+1/0
9.5.2017 16:00

L35u25c13i85a97n 64P29a86p25a49z31i55a37n 5544297611715

Smutné, co si to kupujeme za šrot. Proč si nemůžeme dovolit kvalitní český výrobek?

+1/0
5.5.2017 23:24

J90a32n 89L59a34k66o65m91ý 7961595975334

Kvalitní český výrobek aktuálně na trhu není

+1/−1
6.5.2017 2:20

L21u19k70á17š 51S30e68d17l72á36č18e74k 1933227177780

Je to důkladně repasovaná lokomotiva. Možnosti této lokomotivy se od nové příliš lišit nebudou.;-)

+3/−1
6.5.2017 12:59

J86i75ř16í 98K30o18c83u20r51e10k 6745904465298

Asi takto: Máte dům z první republiky. Zbouráte ho a místo něj postavíte nový.

Nebo osekáte omítky a vyměnitíte "vnitřnosti" jako elektřinu, vodu a jiné instalace?

+1/0
6.5.2017 13:13

P15a67v69e88l 90S38v21o83b30o12d97a 4927640282942

jj, rozumite tomu jako koza petrzeli.

0/0
5.5.2017 21:27

P80a84v39e53l 57S23v19o83b90o34d89a 4117860952982

To patri pod prispevek p, Novohradskeho.

0/0
5.5.2017 21:28

J30a93n 26H36o16r13á17k 1343339269504

Pro určitý typ výkonů s přihlédnutím k poměru cena/výkon myslím slušné řešení.

+1/0
5.5.2017 21:02

Z74d90e84n95e32k 25N29o91v56o28h88r60a91d71s91k58ý 6851964660475

Úplně tomu rozumím. Loni jsme byli s dětmi na Mikuláškém parním vlaku a vzadu byla připojená zrovna taková mašinka. Je vidět že managment Cargo je zapálený do veteránů stejně jako naše dvouleté děti. Rv

+3/−7
5.5.2017 20:40

J20i96ř33í 13K76o98c47u90r87e77k 6765154305418

Nerozumíte tomu vůbec.

0/−1
6.5.2017 13:14

J72a43r91o15s37l67a85v 67T14í51n11e14k 4654448440212

Výkup šrotu?

+2/−6
5.5.2017 15:53

L58u47k35á59š 12S64e92d61l91á54č25e80k 1103677507210

Nejvyšší rychlost 120 km, tak to asi pro osobní dopravu moc nebude. Nakonec to může překonat v provozu i E 109 s vadnými vypojenými motory, což jsou obvyklé závady těchto strojů.:-P

+1/0
5.5.2017 15:10

S54t71a39n28i24s92l91a38v 78K34r39e28j60c74a94r 2811558523666

V článku se mluví o nákladní dopravě pro tyto stroje, na fotografii je sice připojen osobní souprava, ale to může pramenit z redaktorova neznalectví rozdílu mezi osobním vagonem a nákladním dobytčákem. Jinak ale souhlasím s tím, že kupovat třicet let staré evropské lokomotivy je vlastenecké asi tolik jako vozit divoké koně z Británie, když ČR je úspěšným chovatelem koní Převalského, divokých koní z Asie. - Souhlasím s tím, že opravovat a modernizovat třicet let staré Československé lokomotivy z Plzenských leninových závodů ČKD, by bylo protirežimním krokem zpátečníků!!

0/−1
5.5.2017 16:26

J28a66n 93V80a69l78o97u53c44h 6222697858130

On dopravce potřebuje další lokomotivy. A ty z Plzně jaksi nejsou k mání, neboť západní dopravci už 30 let staré stroje sice vyřazují, kdežto u ČD jsou stejně staré stále považovány za zánovní (navíc dvousystémových, které by vozbu Děčín- Bčřeclav zvládaly, zas tolik vyrobeno nebylo).

+2/0
5.5.2017 17:18

J83a60n 91S20ů71r14a 4915433543432

Kde píšu o tom, že bude jezdit s osobními vlaky? Ta fotka je z představení s jízdou zvláštního vlaku

+4/0
5.5.2017 18:20

J31i32ř39í 63B42r41t78n30í97k 8540249836924

Jestli toho víte o lokomotivách tolik, jako o koních a důvodu, proč byli dovezeni z GB zrovna tito, pak byste měl raději být zticha. Rv

+4/−1
5.5.2017 21:22

F86r76a58n58t45i93š47e92k 65P63l52á24š76e24k 1129712837487

Ony ty lokomotivy z Plzně má ČD a ČD Cargo a ty se prostě zlým soukromníkům neprodávají, ani kdyby je u státních nepotřebovali.....

0/0
5.5.2017 21:35

J73i83ř22í 60K59o46c48u43r21e13k 6435494865588

Jesus Maria! Vždyť to nemá ani topení! Je to čistě nákladní lokomotiva.

A na dálnci pak nadáváte na hromady náklaďáků. Protože nákladní doprava na železnici je pro vás zbytečná. lidi proberte se!

+1/0
6.5.2017 13:16

F68r76a98n32t93i55š42e96k 59S94r37b65e74k 5210271639644

Nekvalitní potraviny v zahraničních řetězcích, připravované podle naší "chuti", opravené ojetiny na našich kolejích,...

Na druhé straně odměny vrcholových manažerů pomalu vyšší, ja na západ od našich hranic. Kdy tomu bude konec?

+2/−2
5.5.2017 14:14

D27a36n70i75e19l 18K74r26o97n21e96r 7594364896327

Na kolik vyjde ten Vectron?

0/0
5.5.2017 13:34

T24o64m65á18š 47D13v48o88ř91á41k 7865626647321

ČD Cargo nakoupí nové lokomotivy od společnosti Siemens. Cena pěti lokomotiv řady Vectron včetně nezbytného vybavení pro provoz na evropských železnicích vyjde na zhruba 20 milionů eur, což je v přepočtu asi 540 milionů korun.

+1/0
5.5.2017 13:43
Foto

O80n72d32r92e49j 78V31a60l87o91u66s89e57k 4760571317101

Hmm, to se teda nedivim, ze si je Jancura jenom pronajima - to jsou strasny prachy....

+1/0
5.5.2017 14:41

T98o68m47á43š 59D56v61o55ř26á24k 7865806837771

https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/skupina-cd/cd-cargo-si-poridi-lokomotivy-vectron-od-siemensu/-11329/

0/0
5.5.2017 13:43

J31i21ř61í 74K40o33c37u43r50e53k 6925134765258

Solidní počin. Držím palce!

+3/−1
5.5.2017 12:50







Najdete na iDNES.cz